被封為「新一代台灣賤男」嘅范植偉因為喺愚人節公開同王心凌 7年前拍拖嘅親密照,跟住仲唱當年只得 17歲嘅王心凌唔係處女,冇得到女方嘅初夜,言論一出震驚演藝界,唔少網民仲發起要佢退出娛樂圈。范植偉日前接受台灣傳媒訪問,對於連日被外間抨擊,佢雙手抖顫掩住面話:「如果她給我機會,我願意當面跟她鞠躬道歉。」不過佢話唔會順應民意退出娛圈。

爆女方曾挽留 放大圖片
范植偉聲稱想放低同忘記王心凌,先講番以前嘅事出嚟喎。

范植偉聲稱想放低同忘記王心凌,先講番以前嘅事出嚟喎。

范植偉喺訪問度自爆曾經「生病」:「過去有一段時間,我要定期看心理醫生,太過壓抑卻找不到紓解的方式,整個人變得暴怒。」原來佢係患上精神障礙,本來食咗半年藥,不過藥物副作用令動作變得遲緩,搞到佢好驚所以停藥,點知反而因為衰多口惹禍,令情緒變得好緊張。當年范植偉因為拍《車正在追》同王心凌撻着,後來有傳楊雅筑介入而分手。范植偉又忍唔住爆料:「我真的很愛她,我提分手時她想挽回,但有些事已經不可能了,決定分手時我們還抱頭痛哭,楊雅筑在事件中也是受害者,當時我跟她已經分開快兩個月了。」至於點解會公開親密照同埋唱王心凌唔係處女?范植偉好另類咁解釋話:「我要忘記她、放下她,所以主動挑起過去種種藉機認錯,我也甘心承受後果。」


范植偉自爆有精神障礙,因為停藥先搞到亂講嘢爆料。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()