李彩華假紋身真誘惑

向來恨紋身的李彩華,最近潮玩CHANEL紋身貼,在身體各部位拼出不同圖案,凸顯潮人玩味!

李彩華(Rain)一直恨紋身,不過貪靚又怕痛,所以至今仍保留「雪白之軀」:「6年前見陳小韻腰間紋咗一朵粉紅色大花,覺得好靚,嗰一刻有衝動去紋身!起初媽咪唔准,後來氹掂佢,不過又到我怕痛同擔心紋上癮,所以拖到依家都冇試!」為一償心願,她曾在泰國玩假紋身:「我畫咗一隻藍色海豚喺腳眼,感覺幾真實,不過好花時間畫,而且較難清洗,甩啲唔甩啲好肉酸!」


Rain最愛紋身貼款式多多,可滿足她的「紋身欲」。
Rain最愛紋身貼款式多多,可滿足她的「紋身欲」。


Rain大晒手臂及大髀上的「紋身」,相當耀目。
Rain大晒手臂及大髀上的「紋身」,相當耀目。



圖案多元化

最近品牌CHANEL推出Les Trompe-L'Oeil de CHANEL紋身貼,由彩妝創作總監Peter Philips設計,Rain亦嚷着要試:「聽講好難買,好彩朋友幫我留起咗,一盒有5塊,幾抵玩!」這系列紋身貼除有招牌CC Logo外,還有靈感來自CoCo Chanel寓所烏木屏風的雀鳥、珍珠手鏈及今季主題野花圖案等:「有啲圖案幾難襯,尤其係大燕子!反而珠鏈同鎖鏈款較易Handle,紋喺掌背、手臂或大腿都好型,再貼上我至愛嘅CC Logo扮吊墜,好似真首飾一樣!」


3步KO<br>1.先將喜歡的圖案剪下來。2.移除保護膜,印貼在適當的位置上。3.用溫水沾濕紋身貼,約1分鐘待圖案風乾即可。
3步KO
1.先將喜歡的圖案剪下來。2.移除保護膜,印貼在適當的位置上。3.用溫水沾濕紋身貼,約1分鐘待圖案風乾即可。




放大圖片





放大圖片

Kelly搶先「印」

潮媽陳慧琳(Kelly)早在2月初率先試玩CHANEL紋身貼,在新歌《微光》MV中,除穿上熱褲晒長腿,更貼上獨特紋身,由CC Logo、燕子、野花、珠鏈及鎖鏈拼砌出來,打造Rock妹造型。至於本身有紋身的Angelababy早前出席活動時,亦「紋上」CC Logo頸鏈,凸顯性感鎖骨。



用家小評(5●爆燈)

耐用度:●●●●



Rain:「我手背上嘅紋身用咗1星期,會避免用梘液清洗,雖然淺色咗少少,算幾襟!」



搶眼度:●●●●●



Rain:「CHANEL係名牌,係人見到都望多幾眼,我都係畀佢個Logo吸引。」



易襯度:●●●



Rain:「佢有啲圖案都幾誇張,好似燕子同野花圖案,所以要襯得隆重啲!」

專案組
李彩華貪靚又怕痛,紋身貼無痛又方便,最適合不過!
李彩華貪靚又怕痛,紋身貼無痛又方便,最適合不過!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()