李蘊噴血寫真撼劉欣宜

歌手李蘊與「E Cup Baby」劉欣宜前日接受網上電台戶外訪問,二人表示最近合唱韓風快歌,並會於同期出碟,但二人異口同聲表示不怕有比較。


E Cup Baby又透露早已率先欣賞李蘊的性感寫真,她說:「睇到流鼻血,有三點式,有啲衫都幾低o架!我下個星期先影,比之前更性感,但感覺會好唔同,係比較型格。」

劉欣宜睇李蘊寫真流鼻血

「E Cup Baby」劉欣宜(圖左)前日與師姐李蘊接受訪問,乘機宣傳兩人即將在書展推出的寫真專輯。李蘊透露會以超性感造型上陣,連身材出眾的劉欣宜也直言睇到流鼻血:「要師姐幫我止血!我下個星期先影,仲會更加性感,但感覺係比較有型格。(怕比較?)唔會!我哋路線唔同,我一定會買李蘊嗰本,要佢幫我買番10本。」

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()