Jessica C.一個早餐極速氹番

混血「警鐘模」Jessica C.被本報獨家拍得遭男友Sergio在中環街頭咆哮,Jessica昨日坦承此事,並曾為此傷心流淚,幸男友已向她道歉,並買了早餐氹她開心,小倆口話咁快雨過天青!


 

混血女模Jessica C.,昨日與名模師姐Amanda S.及Jocelyn,以性感打扮出席「全新BMW5系發布會」的新車揭幕儀式。身穿YSL低胸裙的Jessica,由於裙子稍鬆致離罩,「事業線」相當突出,成功敲響「警鐘胸」,令Amanda S.及Jocelyn的身材相對失色。

吵得最犀利一次

Jessica與巴西籍男友Sergio向來愛得火熱,惟兩人日前被本報獨家拍到在中環夜蒲,卻「吵大鑊」收場。昨日Jessica為此事解畫,並笑稱:「仲以為冇人睇到,上星期五我哋蒲完,我諗住返屋企,但Sergio堅持要去飲多杯,佢嗰晚有啲醉,成個細路仔咁,所以就嗌交,最後我哋返咗屋企沖涼Cool down,然後瞓覺,第二日起身,佢都唔記得曾對我大吵大鬧,但佢答應以後唔會咁做。」Jessica與Sergio拍拖兩年多,原來今次是吵得最犀利的一次,她說:「之前試過嗌交,但今次係鬧得最勁,我好傷心,仲曾經喊過,不過佢已經道咗歉,又買早餐畀我食。」


Jessica C.由全新BMW5載着出場,加上逼爆身材,輕易成為全場焦點。


本報獨家拍得Jessica與男友早前夜蒲時當街捱鬧。

50歲後考慮整容

另外,有傳Angelababy因隆胸而令上圍升Cup,Jessica表示有留意報道:「可能佢用咗push up bra,(Baby需要隆胸?)唔需要,我覺得佢好enough(足夠)。(你會唔會咁做?)No way,我都覺得enough,而且做gym、facial同spa都可以令自己靚啲,但若然到咗50歲,我又想後生啲,或者考慮吓,但依家最想整走熊貓眼。」

Jessica C.男友道歉買早餐補鑊

憑「警鐘胸」上位的混血女模Jessica C.,被本報拍得與男友Sergio當街吵大鑊!她表示男友因喝醉酒「斷片」,但已向她沙冧補鑊。





撐Baby唔使隆胸

對於有傳Angelababy隆胸令上圍升Cup,Jessica說:「可能佢用咗Push-up Bra,我覺得佢唔需要隆胸,佢好Enough(足夠)。(你呢?)No Way,我都覺得好夠,而且做Gym同Spa都可以靚,依家最想整走熊貓眼,不過到咗50歲,我又想後生啲嘅話,或者會考慮吓嘅。」另外,Jessica昨日身穿YSL低胸裙,一度出現離罩情況,「警鐘胸」揮低兩位師姐。



至於身材平平的Amanda表示最近忙於儲錢開餅店,連買衫錢都要慳:「我想喺銅鑼灣開舖,但舖位好貴,所以會睇樓上舖,預算都要300萬左右。」

專案組
Jessica C.再成功憑警鐘胸搶鏡。
Jessica C.再成功憑警鐘胸搶鏡。

Jessica C.、Amanda Sclick me.及Jocelyn Luko昨日為全新BMW 5系汽車擔任模特兒。身穿橙色低V晚裝的Jessica再現「警鐘胸」,驕人上圍將平胸Amanda及密實的Jocelyn比下去。

男友醉罵街頭 買早餐道歉

Jessica近日被拍到跟巴西籍男友在中環街頭吵架,她解釋:「當日大家在中環食飯喝酒,我想回家休息,但喝醉的男友卻不願回家。男友像個小朋友般大吵大嚷,我也傷心和哭了,但他翌日醒來,什麼都不記得。」Jessica表示男友買早餐向她道歉,又承諾不會再醉酒吵架,她說:「拍拖兩年多以來,今次是其中一次吵得最厲害,但卻是最無謂的一次。」

不信Baby隆胸

提到Angelababy(楊穎)被指隆胸,Jessica說:「我看過雜誌,她應是用了Push Up胸圍吧!」她表示不會隆胸,「我覺得夠用」。至於整容,Jessica說:「現在不會,可能到50多歲才想,要整也會整一雙熊貓眼。」

Amanda投資300萬開蛋糕店

聲言開設蛋糕店的Amanda,心水選址在銅鑼灣,可惜地舖租金太昂貴,她可能選擇樓上舖開店,最少投資300萬元,她說:「我的店會售賣傳統法國甜品,我已想好三款招牌蛋糕,做店子的主打。」

 

人氣女模Jessica C.昨日與名模Jocelyn及Amanda S.,以高貴性感打扮出席「全新BMW5系發布會」的新車揭幕儀式。Jessica與巴西籍男友Sergio向來愛得癡纏,惟日前被本報獨家拍到在中環夜蒲時,Sergio竟怒氣沖沖向Jessica指手畫腳!


 Jessica透露男友已向她道歉,並買早餐氹她。
Jessica透露男友已向她道歉,並買早餐氹她。


 Jocelyn(左起)、Jessica C.及Amanda S.在名車前留影,各具美態。
Jocelyn(左起)、Jessica C.及Amanda S.在名車前留影,各具美態。

Jessica昨日坦承與男友嗌交,她說:「上星期五我哋蒲完,我諗住返屋企休息,但Sergio堅持要去飲多杯,佢嗰晚飲醉咗,成個細路仔咁,之後我哋返咗屋企,沖涼Cool Down之後就瞓覺,第二日起身佢已經唔記得曾經鬧過我,不過佢答應我以後唔會咁做!(今次係嘈得最犀利?)之前都試過嗌交,但今次最犀利,我好傷心,仲有喊過,不過佢有向我道歉,嗰朝仲買早餐畀我食。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()