近日盛傳第三度懷孕的千億新抱徐子淇,昨晚珠光寶氣現身珠寶活動。她特別穿上腰間綴以透視薄紗的晚裝闢謠,她強調未再有 BB,但近日她已開始喝含鹼性的水配合,希望下胎可順利為李家添個男丁。


其他娛樂名人影片

現年 27歲的徐子淇已是兩女之母,她昨晚 7時多現身中環四季酒店,出席名牌卡地亞晚宴,戴上總值 2,300萬元的鑽飾亮相。子淇近日被傳再度有孕,故大家的焦點都落在她的肚皮上,現場所見,她的腹部平坦。恨仔的子淇穿上透視腰肢的低胸晚裝現身,並向記者否認懷孕,但她承認正在做準備,希望下胎可以為丈夫李家誠添男丁。

「老公會配合」 放大圖片
一身珠光寶氣的徐子淇,全身鑽飾約 2,300萬,十分貴氣。

一身珠光寶氣的徐子淇,全身鑽飾約 2,300萬,十分貴氣。

子淇表示暫未有孕,但當傳出懷孕消息後,卻收到各方致電恭喜,她說:「醫生話未夠一年唔好有住,但都差唔多時間,老公家喺度,佢收集咗一叠生仔秘方資料,我都會一次過試晒,老公會配合。」問子淇又會吃甚麼配合?她說:「要配合酸鹼度,我已經飲緊一啲含鹼性嘅水同寶礦力,老公要食多啲肉。」問其老公李家誠可有操弗身體和補身嗎?子淇說:「生 BB係自然嘅事,要順天意,家有兩個女,我都想生仔。唔係好大壓力,我哋會生好多 BB,唔得咪下次再生,醫生話剖腹可以生 5次。」她雖恨仔,但不打算採用控制性別的人工授孕科技,也不會改名轉生仔運。對於梁洛施再度為男友李澤楷懷男嬰,育有兩女的子淇謂並沒因此感到壓力,她輕鬆說:「好多人都生好多仔,兩個女都令我好開心,我鍾意大家庭。」子淇的二女即將 1歲生日,一家人準備出埠旅行慶祝,她說:「有一次我鬧姐姐,佢話好驚我,家唔使我抱,佢話自己唔係 baby,係 big girl。」

超瓊否認緋聞 放大圖片
徐子淇和老公李家誠近日密謀造人,希望為細女晞兒(圖)和晞彤添個弟弟。 資料圖片

徐子淇和老公李家誠近日密謀造人,希望為細女晞兒(圖)和晞彤添個弟弟。 資料圖片

此外,同場的何超瓊否認跟商台高層俞琤的緋聞,她說:「一齊食飯好普通,我唔係十八同廿二,留少少私人空間畀我,我唔會因為咁少見朋友。」採訪:顏英儀攝影:林德雄


徐子淇昨晚穿上低胸晚裝,腰間綴以透明薄紗,以證暫未有身孕。

徐子淇依足秘方追慈姑椗

盛傳再度有喜的徐子淇,昨晚穿性感低胸露腰黑色晚裝出席卡地亞晚宴,騷苗條身形力闢懷孕傳聞,又稱會依照生仔秘方為李家添丁。


盛傳有喜的徐子淇,出席活動時穿露腰裝證未懷孕。

「肚皮」向來備受關注的徐子淇,近日盛傳再度有喜!昨晚子淇以神秘嘉賓身份出席卡地亞晚宴;她透露品牌捐了六十萬給「智行基金」,而「智行基金」已將其中三十萬捐作玉樹賑災。對於盛傳再度有喜,子淇笑謂:「唔係,醫生話要休息一年,依家差唔多喇。」


徐子淇準備為媽咪(右)慶祝母親節。

再採剖腹生B

子淇向傳媒透露現時手頭上有總共三吋厚的生仔秘方:「我會一次過試晒佢,主要食多啲鹼性嘢。(Martin(李家誠)配合到?)OK,佢喺香港。」問到是否想生仔時,子淇表示:「梗係想生仔啦!屋企有個男仔會開心啲。我哋鍾意大家庭,所以打算生好多個。」 又指若再度懷孕仍會選擇開刀!談到兩名囡囡,子淇更忍不住甜笑謂:「對住啲女好開心,屋企有小朋友好過有舊金。」子淇笑指現時清減不少的細囡已不再似鄭則士,不過仍未懂叫爸媽。

徐子淇係時候諗計添丁

「千億新抱」徐子淇昨晚出席珠寶活動,以低胸露腰晚裝證明並沒再懷第三胎,但她揚言是時候會想盡辦法為李家添個男丁。

盛傳徐子淇懷了第三胎,一直未獲證實,昨晚她應邀出席卡地亞活動時,以低胸吊帶露腰晚裝「擊破」懷孕傳聞,但她坦言已為再生育做好準備:「細女下個月至一歲生日,醫生話要一年休息,差唔多o架喇!」她更做手勢表示獲不少有心人送上生仔秘方,問到老公李家誠(Martin)能否配合?子淇說:「OK!佢喺香港,女人要食多啲鹼性,男人就要食多肉,佢一向都食好多!」已育有兩女的她不諱言恨生仔:「屋企有個男仔開心啲,醫生話可以開五次刀,所以都唔驚!(新科技可以揀生仔?)太極端,想試吓自己嘅方法先!(改名助生仔?)我幾鍾意自己個名喎!總之盡力生,因為我哋鍾意大家庭,打算生多幾個!」


與丈夫李家誠育有兩女的徐子淇揚言,是時候為李家添丁。 資料圖片
與丈夫李家誠育有兩女的徐子淇揚言,是時候為李家添丁。 資料圖片


徐子淇以低胸露腰裙大騷美好身段,同時否認有餡傳聞。
徐子淇以低胸露腰裙大騷美好身段,同時否認有餡傳聞。




李桂蘭與老公盛裝出席卡地亞活動,認真畀面。
李桂蘭與老公盛裝出席卡地亞活動,認真畀面。

呻大女唔畀抱

談到兩名女兒,子淇即興奮地說:「細女就生日,但唔搞派對,或者去旅行慶祝,地點未定。(細女仲似唔似鄭則士?)唔似喇!佢依家識爬,少咗肥肉,都OK靚女o架!」她慨嘆女兒大得快,兩歲的大女兒已不肯讓她抱,令她大感心酸,問到可會買定珠寶給女兒做嫁妝?她說:「屋企嘅已經夠!(再生叫Martin送珠寶畀你?)再送會有內疚感,不如將啲錢捐出去!」她更將昨晚卡地亞捐給「智行基金」的一半善款共三十萬港元,捐助玉樹災民,認真有心!



逾千萬行頭

卡地亞Secrets et Merveilles鉑金頸鏈



$8,820,000



卡地亞La Dona白金密鑲鑽石腕錶



$2,630,000



卡地亞高級珠寶系列鉑金鑲一顆11.64卡鑽石戒指



$11,970,000



文:影視組


徐子淇獲卡地亞遠東區總裁陸慧全傍實,盡顯「千億新抱」地位。
徐子淇獲卡地亞遠東區總裁陸慧全傍實,盡顯「千億新抱」地位。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()