鄧麗欣( Stephy)前晚到西環谷祖琳(小谷)開的甜品店小甜谷,義賣其《心甜 12星座甜品集》 DVD及自製曲奇,籌得善款將捐給紅十字會幫助青海賑災,她笑言方力申在微博已留言認購她的曲奇,有 fans做證,小方難以抵賴。

報喜做業主

小谷對於「阿哥」倪震的桌球室有裸女跳脫衣舞,她表示暫時不會煩住倪震,她說:「好多人會搵佢,今次係客人行為,佢好無辜,今次係個別事件。」此外, Stephy昨日於海洋公園出席活動時透露早前已榮升業主,她未決定是否自住,問到會否與男友同住?她說:「男朋友唔使一齊住啦,將來結婚先啦,我會同媽咪住,我都鍾意啲男仔顧家。」問她緋聞男友方力申是否顧家?她笑言:「我唔知呀,我都係睇報紙見佢成日同爸爸一齊,佢哋好似樣。」採訪、攝影:馬建華、李珮洳


鄧麗欣前晚拿出 100隻甜品 DVD義賣,呼籲歌迷籌款為青海賑災。

小方向鄧麗欣問價

鄧麗欣(Stephy)前晚借用谷祖琳(小谷)的甜品店舉行慈善義賣為青海玉樹籌款,義賣的曲奇是Stephy花了四小時親手焗製,她又說日前已在微博宣揚活動,更得到緋聞男友方力申(小方)留言支持,Stephy說:「佢問曲奇餅幾錢包。(話佢聽一萬蚊一包?)做善事唔使逼。」昨日Stephy出席另一活動時提到擇偶條件:「最緊要顧家。(小方好顧家?)我冇見到,只知佢同佢老竇一樣樣。」


Stephy玩微博,獲方力申關注。

小谷對於倪震(Joe)的桌球室有脫衣女郎跳舞,她有向Joe作出了解,知道純屬客人行為,覺得Joe好無辜。


方力申

倪震透過SMS回覆本報:「油尖旺情報組的阿Sir曾上去視察,問我哋有冇同人結怨,會唔會畀人整蠱,過程中係冇查牌。」還指連日來員工好緊張,為此倪震對傳媒表歉意。

鄧麗欣引小方「問價」

鄧麗欣(Stephy)為慈善不遺餘力,前晚她為青海玉樹籌款,獲好友谷祖琳(小谷)借出甜品店舉行《鄧麗欣心甜12星座甜品集》DVD義賣,更親手炮製曲奇餅,吸引半百歌迷捧場及捐錢,Stephy更自爆獲緋聞男友方力申在微博留言支持。她透露在微博宣揚有關活動時,小方留言「問價」,她說:「佢問一包曲奇幾多錢。(話佢聽一萬蚊?)佢冇得抵賴,好多歌迷睇到佢留言。」

至於小谷被問到「阿哥」倪震的桌球室發生脫衣舞騷事件,她說:「有睇報道,冇打畀佢,呢個係客人行為,覺得佢好無辜。」



放大圖片


戴上眼鏡的鄧麗欣炮製愛心曲奇作義賣,並逐一包裝,十分細心。
戴上眼鏡的鄧麗欣炮製愛心曲奇作義賣,並逐一包裝,十分細心。


小谷(右)與鄧麗欣落力募捐,連小朋友亦響應。
小谷(右)與鄧麗欣落力募捐,連小朋友亦響應。



南區置業

另外,Stephy昨日出席另一活動時透露,早前在南區置業,問到是否榮升千萬富婆?她笑笑口說:「希望,都想愈買愈大。(同埋男朋友住?)一家人住幾開心,都希望第日嘅老公顧家。(方力申都好顧家?)我冇見到,只覺得佢同佢老竇好似。(佢似石修?)咁石修型同有男人味啲。」


鄧麗欣在微博宣傳義賣活動,並獲方力申留言支持。
鄧麗欣在微博宣傳義賣活動,並獲方力申留言支持。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()