羅仲謙恨被佘詩曼照顧

現年廿五歲的羅仲謙,近年由影壇轉戰到電視圈發展,曾拍攝《尖子攻略》、《古靈精探B》及《搜下留情》等劇,曾與不少前輩合作。不過芸芸演員之中,他最希望與佘詩曼(阿佘)及陳豪合作。


羅仲謙表示希望與陳豪演好兄弟,與阿佘演姊弟角色,笑言可以被阿佘好好照顧,他說:「同陳豪識咗好耐,但一直未有機會合作,所以好想試吓,至於花旦方面,好希望同阿佘合作,因為好鍾意睇佢演嗰套《十月初五的月光》。(想同阿佘演情侶?)冇說服力,想演佢細佬,可以喺戲度畀佢照顧。」

談到近年新人輩出,羅仲謙表示不擔心競爭太大:「喺娛樂圈成日都有競爭,所以要做好自己。」

髮型:Jacky Leung@IL COLPO

化妝:Leo Tam@Annie G.Chan

服裝:Double Brothers

場地:凡高廚房

羅仲謙恨畀阿佘照顧

現年25歲的羅仲謙,入行以來參演不少電影,早前轉戰電視圈發展,實行雙管齊下殺出新血路,他表示最渴望與佘詩曼及陳豪合作拍劇。

近年轉戰公仔箱的羅仲謙,先後拍攝《尖子攻略》、《古靈精探B》、《搜下留情》及《團圓》等劇集,曾與不少前輩如郭晉安、歐陽震華及馬德鐘等合作,令他獲益良多,問到最想與誰合作,羅仲謙直言渴望與佘詩曼(阿佘)扮演姊弟:「同陳豪私下認識,但一直未有機會合作,所以都好想同佢試吓合作拍劇。至於花旦方面,好希望可以同阿佘合作,我好鍾意睇佢嗰套《十月初五的月光》。(想同阿佘演情侶?)情侶怕冇說服力,想演佢細佬多啲,因為可以喺戲入面畀佢照顧,有阿佘呢個家姐都唔錯吖!」


從大銀幕跳到公仔箱拍劇,羅仲謙吸收更多演出經驗。
從大銀幕跳到公仔箱拍劇,羅仲謙吸收更多演出經驗。


羅仲謙曾與多位前輩合作,現時最想與阿佘及陳豪合作。
羅仲謙曾與多位前輩合作,現時最想與阿佘及陳豪合作。



為新劇日日練拳

此外,羅仲謙期望所演的劇集得到認同,對於新人輩出,問他可會擔心競爭太大?他說:「喺娛樂圈成日都一定要競爭,所以要做好自己,就好似今次喺《搜下留情》扮演一個拳擊運動員,所以事前做咗好多準備工夫,每日都去練拳、做Gym同曬太陽,希望更加配合到個角色。」

影視組
為配合新劇角色,羅仲謙閉關做Gym,練得一身肌肉。
為配合新劇角色,羅仲謙閉關做Gym,練得一身肌肉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()