之前班藝人玩微博,就話興自拍素顏照晒清純,而結咗婚嘅就鍾意上載啲sweet相晒幸福,但最近大家齊齊轉咗口味,變咗鍾意「晒B」

而率先加入呢種「晒B」風氣嘅就有蔡少芬同張晉兩夫婦,佢哋兩公婆平時有幾肉麻,唔洗好姨多講喇,早前呢對恩愛夫婦就盛傳即將為人父母,後嚟經Ada極力澄清,件事先至告一段落。但呢幾日佢哋又唔避嫌咁拎個BB喺微博到晒,個BB就當然唔係張氏所出,只係拍戲嘅「道具」之一。不過張生張太抱住個B嗰陣,個樣鬼咁慈祥,直頭當人哋係自己親生仔咁,所以睇佢嗰個恨仔樣,就算Ada今次唔係真係有喜,都應該唔會係好耐之後嘅事。

其實借人哋個B嚟晒吓,又點止Ada兩公婆呢,原來阿嬌都有呢種嗜好,先後借咗對孖仔同契女影相。但阿嬌都算喇,勢估唔到已經有個女嘅「Eason嫂」徐濠縈,都要借人哋個B嚟合照,真係唔知康堤見到,會唔會呷醋添。

計好姨話,最正常嘅都應該係張智霖同袁詠儀兩公婆,就算晒吓,都係晒番自己個「私伙」魔童。不過佢哋心情好矛盾,又想拎囝囝耀武揚威,但又擔心魔童容顏曝光會惹嚟麻煩,所以相入面嘅魔童,唔係九一面,就淨係得個背脊,好似「賭神」咁充滿神秘感。依家連小朋友都拎埋出嚟晒,真係唔知之後班藝人會拎啲咩出嚟炫耀喇。




又話未生住,但點解Ada 同張晉又會抱住個B嘅?原來呢位小朋友係佢哋兩公婆套新劇嘅「小道具」。




除咗「晒B」又點少得「晒幸福」,Ada重周不時上載同老公嘅劇照,同埋劇中呢張超大結婚相,繼續肉麻當有趣。




阿嬌都嚟趕趕呢股「晒B」風氣,借咗好友個孖生BB同埋契女嚟炫耀,原來阿嬌都幾有慈母相。


勢估唔到有個康堤都唔夠,徐濠縈都要借人個B嚟合照,小心康堤呷醋喎。








「晒B」嘅又點少得靚靚一家,但魔童永遠只係得九一面或者係Back Shot,真係充滿神秘感。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()