宣萱雖不是無綫親生女,但近年仍努力拍劇搵銀,結果搞到積勞成疾,上月初要入院「割瘤」,近排更要全面停工,幸好養病期間,南非籍獸醫男友Ruan Bester經常陪她周圍去晒恩愛;如果男友唔得閒,她一樣自得其樂。

週一(26日),本刊就發現她獨自在中環行街買衫同化妝品扮靚,過住少奶奶般的生活,看來39歲的她終於蜜運成功有「嫁」期喇。

今年特別多中女演員回巢,繼關詠荷、張可頤和蔡少芬後,宣萱算是最把炮的一個,因為劇集《掌上明珠》於5月3日播出後,另一重頭劇《刑警2010》,早前又舉行記者會大肆宣傳,她在TVB依然有啲地位。

割5粒瘤
工作雖長有長做,不過她的身體就認真麻麻,早前她在「微博」中透露自己做了手術,她說:「手腕生了1個瘤,頭上也有4粒,一次全部Byebye了。」之後更於「微博」騷出成吋長的傷口相,並表示已好番好多,但如果可以,都想多一個禮拜至一個月不等。


報告進展 早前宣萱在「微博」中透露自己做了手術,割了5粒瘤,最近再將成吋長的傷口相上載,又幾嚇人喎。


難怪近排不見她開工之餘,經常被傳媒拍到她與男友Ruan高調拍拖,唔係行街,就係食飯。早前兩人更到日本旅行,Ruan還開心的將他們的甜蜜靚相放在 Facebook與友人分享,看來二人關係已十分穩定,這次似是預支蜜月。

睇衫扮靚
回港後,因Ruan仍要返荃灣的獸醫診所工作,所以宣萱一得閒無所事事,惟有自己去行街解悶。週一,她在置地廣場現身,雖然仍在休養期間,不過略施脂粉的她,算幾精神,買完蛋糕外賣,又急急腳去睇衫。

她經過商場地庫的時裝店Juicy Couture時,看見廚窗公仔着住的運動外套非常感興趣,於是唔理Sales睥住,即時要摸吓件衫的質地。研究完一輪,她才入舖頭內選購。她揸着件衫前睇後睇,然後又放上身量度,可惜最後都係得個「睇」字,冇買咗便離開。


精明消費 宣萱入舖頭後,即時摸吓公仔件外套嘅質地,覺得幾好後,再去揀嚟睇,佢買嘢又幾醒喎。




大舉入貨 雖然宣萱最後都冇買到件衫,但買化妝品就絕不留手,在化妝Counter一陣間,已掃成千蚊貨。

之後她行到老遠的長江大廈停車場取車,只見她平時揸開的黑色七人車不見了,換上一架近百萬的平治房車。據知,原本的七人車,她已轉贈男友Ruan作返工代步之用,認真體貼。


病後初癒 Shopping完,她行咗成5分鐘到老遠的長江大廈停車場揸車打道回府,睇落佢做完手術後精神唔錯。


豪女友 平時揸開黑色七人車,但當日卻以平治房車代步,據知,該七人車已轉贈男友,認真豪。

體貼男友
現階段Ruan雖然有份穩定職業,但講搵錢邊夠女友多,有指他連買杯二、三十蚊的咖啡都要女友俾錢。冇計啦,去年底他與賭王孫女何家華於澳門合資的獸醫診所,因股權糾紛對簿公堂,可能因為咁樣,乜都要慳住使,睇怕二人真係要結婚,都要一切從簡,不過以男友有咁多是非,宣萱對他都有讚冇彈,就算真係要宣萱貼錢結婚,佢都冇所謂,大家喺埋一齊開心咪得囉。


保持低調 年初宣萱與男友Ruan齊齊睇首映,但最初宣萱不欲影合照,難得Ruan又唔介意,她也唯有接受。


首演奸角 宣萱的新劇《掌上明珠》於5月3日播出,自入無綫17年,首次破天荒演奸角,真係要拭目以待。

崇洋女星
宣萱之前的男友都是中國人,不過今次突然轉口味識鬼佬,其實除了她之外,圈中都有不少「港女」戀上老外,大多是專業人士添。


張曼玉
與德籍建築師男友Ole Scheeren相戀3年,男友雖長駐北京工作,但她亦甘願做「跟得女友」,隨男友往北京定居,非常體貼。


梁詠琪
與法籍設計師男友Sly拍拖3年多,雖然她曾因工作太忙,遭男友設訴冇時間見面,不過二人感情依然穩定,更不排除即興結婚。


周汶錡
與擔任首飾品牌高層的法籍男友Julien Lepeu拍拖近5年,雖然男友有「偷啜」前科,不過周汶錡卻給予百分百信任,早前更公開暗示佳期近。

混帳男友
宣萱自爆這段「寵物情緣」始於4年前,當年宣萱跟Ruan邂逅的獸醫診所是位於勝利道的「勝利獸醫診所」。原來Ruan由南非來港後便在那裏任職,幾個月後Ruan跟合資的朋友不歡而散,主動邀請賭王孫女何家華合資於澳門再開獸醫診所。


「皇家獸醫中心」
有指08年初,何家華投資500萬開「皇家獸醫中心」,當時傾好Ruan會夾25%,豈料去律師樓簽紙前,Ruan突然改變主意想佔50%,又表示自己冇錢。當時雙方協議,Ruan頭兩年唔收人工當入股,大家同意才開業。

開業不足半年,何家華覺得帳目有問題,問會計師攞條數睇,點知俾Ruan阻止。之後Ruan話借錢買起晒何家華的股份,後來借唔到錢就發動護士罷工,逼何家華俾股權他,結果何家華被逼關閉「皇家獸醫中心」,查帳時發覺有異,懷疑Ruan利用診所的錢替自己交租,何家華因而入稟法庭追討賠償,但最後雙方庭外和解。

Ruan除了做生意惹糾紛外,更被人向「香港獸醫管理局」投訴,指他虛報專業會員資格,因Ruan向外宣稱取得「英國皇家獸醫學院院士」(MRCVS),事實上他沒此資格,據知,當時他曾被「香港獸醫管理局」調查。


J與 Ruan合作開獸醫中心的何家華,去年年底曾在雜誌數臭Ruan,不過宣萱卻懶理。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()