今年圈中繼續一片生仔熱潮,張栢芝臨盆在即,有指她將揀在今年母親節、即本月 9日剖腹生仔。栢芝姑仔謝婷婷昨日在銅鑼灣出席眼鏡鏡片活動時,最初否認栢芝周日開刀生 BB,之後又表示不知情,她說:「唔知呀,如果 BB真係 9號出世,都冇辦法。」待產栢芝的傳言四起,一時指她情緒不穩,一時指其子 Lucas請假不上學。婷婷就力撐阿嫂說:「雖然我有成個月冇見佢,但佢冇嘢,好好,佢掛住湊 Lucas, Lucas應該冇請假。」

安志杰孤獨慶生 放大圖片
張&#26658;芝<br/>資料圖片

張栢芝資料圖片

至於如何慶祝母親節,她則謂會和母親拉姑食飯,而男友安志杰則可能要拍戲,她說:「佢家喺大陸,佢 11號生日都可能慶祝唔到,後補啦。」她又指兩人未訂婚,也沒有定情信物,今年內一定結不成婚。採訪:顏英儀攝影:陳俊強


謝婷婷昨日出席活動時,力撐待產的栢芝情緒無問題,只是忙於照顧 Lucas。

謝婷婷唔知栢芝擇日生仔

謝婷婷昨日戴上眼鏡為HOYA鏡片宣傳,本月十一日是男友安志杰的生日,不過婷婷表示對方身在內地工作,而她當日亦有工作,將不會一起慶祝,她無奈地說:「我都想畀驚喜佢。佢安慰我話工作冇得揀,生日可以補祝。(諗咗買咩禮物未?)未諗,我鍾意送實用嘅嘢。(送你自己?)我已經送咗畀佢。」


婷婷與男模特兒齊齊為鏡片宣傳。

另外,問到張栢芝是否母親節當日剖腹生仔?婷婷直言不知情:「我諗唔係,不過如果BB要喺嗰日出世都冇辦法。(有傳栢芝情緒唔好?)我成個月冇見佢,之前見佢都冇嘢。」至於母親節,婷婷會做孝順女陪媽咪,她笑言:「我以前買錯禮物畀佢,所以今次會用時間陪佢。(霆鋒呢?)我冇問,但佢都要睇住栢芝。」

謝婷婷唔得閒賀男友牛一

謝婷婷昨日出席HOYA鏡片活動,提到本月11日是男友安志杰的生日,她說:「佢喺內地工作,我當日都有工作,唔可以慶祝,佢安慰我話生日可以補祝。(禮物?)未諗!我鍾意送實用嘢。(送你自己?)已經送咗畀佢。」她更稱今年內不會結婚。對於有指阿嫂張栢芝會在母親節當日剖腹分娩,她坦言不知情:「如果BB要嗰日出世都冇辦法。(有傳栢芝情緒唔好?)之前見佢冇嘢,仲畀Lucas坐佢大髀。」

 



放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()