有雜誌報道話滕麗名被郭政鴻玩弄感情,男方有老婆有女,仲同阿滕藕斷絲連,陷入三角關係令阿滕抑鬱崩潰,但係阿滕噚日去到觀塘同新劇《掌上明珠》一班演員包括宣萱、陶大宇、商天娥同陳美詩等一齊宣傳,娥姐男友亦有捧場,阿滕心情大好全程笑騎騎,仲同在場演員、觀眾玩得鬼咁開心,唔似情緒出現問題。

搞到朋友感抱歉 放大圖片
新劇《掌上明珠》今晚首播,幾位主角宣萱、商天娥、林保怡同陶大宇梗要落力宣傳。

新劇《掌上明珠》今晚首播,幾位主角宣萱、商天娥、林保怡同陶大宇梗要落力宣傳。

阿滕話之前去溫州登台,確實因為表現失準而好唔開心,仲抑鬱咗幾日,佢話:「我好睇重自己演出,嗰日無端要唱《東方之珠》,首歌難唱我又唔識歌詞,表現失準。」對於佢同郭政鴻嘅緋聞,阿滕話不嬲都冇事發生過,佢強調同郭政鴻係好朋友,至於有冇進一步發展,阿滕話:「唔好再越描越黑,我有 SMS畀阿鴻,佢話唔好意思,我話唔緊要冇所謂。」

 

放大圖片
陶大宇同林保怡都係好戲之人,相信今次合作必定擦出火花。

陶大宇同林保怡都係好戲之人,相信今次合作必定擦出火花。

放大圖片
娥姐會喺年尾結婚,噚日佢未婚夫仲陪佢出席活動,鬼咁恩愛。

娥姐會喺年尾結婚,噚日佢未婚夫仲陪佢出席活動,鬼咁恩愛。

阿滕話今次事件對身邊朋友,例如譚小環、張可頤受到騷擾都覺得唔好意思,佢話好多傳媒致電佢身邊好友,問佢有冇情緒問題,阿滕話請大家唔好再揣測,如果唔係就斷佢米路,冇人夠膽追佢喎!同郭政鴻死黨兼老友嘅陶大宇就話阿滕同鴻仔係成年人,自己識得處理,大宇話:「唔係十分壞嘅事情,我都會支持,唔理真定假,我都唔想知。」至於郭政鴻已有家室,大宇話:「佢話係事實,佢做咗爸爸,做嘢都有動力。」


滕麗名身形好似發福咗唔少,至於話佢感情受挫有抑鬱症,阿滕就否認有咁嘅事。

阿滕否認失控保米路

宣萱、商天娥、滕麗名(阿滕)、陳美詩、陶大宇、林保怡與小演員譚真一昨日宣傳無綫新劇《掌上明珠》,近日被指受郭政鴻玩弄感情而情緒崩潰的阿滕,表現並無異樣,更主動上前替甩褲鏈的譚真一拉褲鏈。


陶大宇認為滕麗名懂得處理感情事宜。

阿滕否認被玩弄感情而情緒失控:「之前去溫州登台表演失準,鬱悶咗幾日。(唔係為感情咩?)冇嘢發生過,不嬲冇嘢發生。」阿滕強調目前單身,與郭政鴻由始至終是好朋友,至於會否進一步發展則不想多講,免愈描愈黑。報道後阿滕曾SMS與郭政鴻講唔好意思:「大家唔好再咁寫,斷晒我啲『米路』,我都有追求者嘅!」


宣萱與小演員譚真一同派禮物。

宣萱、大宇異口同聲否認阿滕情緒有異,大宇指阿滕識得處理:「佢今日玩得咁癲,邊似有病。我都係睇雜誌先知郭政鴻有老婆,問起佢,佢話係事實,其實做咗爸爸都幾好,多啲動力。」

滕麗名恐被郭政鴻斷米路

滕麗名昨日宣傳新劇,十分投入,不時與其他演員有講有笑,還自爆有追求者,以行動打破不堪被郭政鴻玩弄感情的傳聞!

近日被指不堪郭政鴻玩弄感情而情緒崩潰、要向好友哭訴的滕麗名(阿滕),昨日與商天娥、宣萱、陶大宇、陳美詩及小演員譚真一宣傳無綫新劇《掌上明珠》,只見她全程心情開朗,不時為甩褲鏈的譚真一拉褲鏈,認真細心!對於被指情緒失控,阿滕否認:「冇啲咁嘅事!之前去溫州登台表演失準,就真係鬱悶咗幾日!因為我睇呢啲嘢好重。(感情點?)冇嘢發生過,不嬲冇嘢發生過。(係咪單身?)單身!(同郭政鴻咩關係?)由始至終係好朋友。(進一步發展?)唔再講,費事愈描愈黑。」


譚真一玩到褲鏈都甩埋,要滕麗名及宣萱替他拉上。
譚真一玩到褲鏈都甩埋,要滕麗名及宣萱替他拉上。


宣萱落力玩遊戲宣傳劇集,還自爆在微博表示唔識胡歌,引來其Fans不滿回應。
宣萱落力玩遊戲宣傳劇集,還自爆在微博表示唔識胡歌,引來其Fans不滿回應。


商天娥有男友捧場,零舍開心!
商天娥有男友捧場,零舍開心!



大宇踢爆親證有老婆

問到有否搵人訴過苦?阿滕否認:「邊有!(報道後有冇聯絡過對方?)有SMS同佢講唔好意思,佢話唔緊要。(快啲搵個真命天子?)唔好再咁寫,斷晒追緊我啲『米路』。(有冇追求者?)都有。」



至於阿滕兩位好友宣萱及陶大宇異口同聲指阿滕並無情緒失控,又表示對方未有搵他們訴苦,大宇指阿滕咁大個人,若遇到問題會懂得自己處理。問到郭政鴻是否有老婆?大宇說:「我都係睇報道先知,佢話係事實,做咗爸爸都幾好,多啲動力。」



此外,譚真一玩得投入,不慎甩褲鏈,雖然宣萱及阿滕先後替他拉褲鏈,但褲鏈仍然甩甩吓,大宇更叫真一上前吻兩名小妹妹觀眾,真一尷尬拒絕,大宇大講有味笑話:「見到有得錫妹妹,條褲鏈打開晒!」

影視組
滕麗名被陶大宇搭膊頭合照時,樣子甚為陶醉,粉碎情緒失控傳言!
滕麗名被陶大宇搭膊頭合照時,樣子甚為陶醉,粉碎情緒失控傳言!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()