婷婷爆霆鋒喝窒Lucas

汪詩詩、謝婷婷及趙式芝出席A.D.M.J手袋活動,着上I.T旗下法國品牌COMMUUN的婷婷表示母親狄波拉管教甚嚴,她與哥哥謝霆鋒年幼時經常被打:「阿哥試過被打Pat Pat,痛到坐唔到!」她踢爆霆鋒亦是嚴父一名:「雖然我冇見過佢打Lucas,但會喝佢!Lucas得六個幾月大嗰陣,哥哥已經同佢講『Man don't cry』,栢芝見到都心痛!(栢芝做好人角色?)哥哥因為工作成日唔喺香港,所以栢芝都有嚴肅嘅一面!」至於昨日放假的Lucas,則由傭人乘的士接他回家,傭人更刻意以身護Lucas。


汪詩詩(左)與趙式芝齊齊出席活動。
汪詩詩(左)與趙式芝齊齊出席活動。

此外,汪詩詩透露剛在北京與老公共度其生日:「老公帶我去酒店餐廳食燭光晚餐,後來佢仲化身廚師,親自煮龍蝦畀我食,好開心!」


婷婷透露拉姑家教甚嚴,而已為人父的霆鋒亦不遑多讓。
婷婷透露拉姑家教甚嚴,而已為人父的霆鋒亦不遑多讓。

爆拉姑體罰兒女狠招婷婷:打到我哋 10歲先停

母親節將至,謝婷婷透露家中行「慈父嚴母」模式,媽咪狄波拉自小家教甚嚴,經常體罰打籐條,更打到霆鋒連冲凉都坐不到。同樣出身名人家庭的趙式芝,則揚言不效嫲嫲做名媛、契媽龔如心做富豪,只想走自己選擇的路,助人行善。

謝婷婷、汪詩詩、趙式芝和同性密友楊如芯等,昨日在銅鑼灣出席 A.D.M.J.手袋為「母親與女兒」舉行的慈善項目,眾人分享母女間的點滴。

兄妹同阿媽講數

謝婷婷爆自小媽咪狄波拉已非常緊張她和哥哥霆鋒,她說:「成日話:『你哋係我嘅血同肉』,媽咪好緊張我哋,有時緊張到發癲。」她謂自己也為哥哥頂過籐條,她說:「見過阿哥俾阿媽打 pat pat打到坐唔到,要企喺度冲凉,我哋打到 10歲先停。我自己試過同阿哥偷走出街玩,嗰時三歲,仲同阿媽講數,跪咗地就唔使打。」婷婷謂反而爸爸謝賢教仔女好寬鬆,連阿哥在學校打架都讚,她說:「我發現阿哥比媽咪仲嚴格,佢冇打 Lucas,但 Lucas幾個月大,佢已經教佢 men don't cry。」

放大圖片
趙式芝(左)和同性好友 Sean搞一連串活動,幫助內地貧困女性。

趙式芝(左)和同性好友 Sean搞一連串活動,幫助內地貧困女性。

放大圖片
汪詩詩透露甄子丹沒假期,母親節無法陪她慶祝。

汪詩詩透露甄子丹沒假期,母親節無法陪她慶祝。

3女人影響式芝 放大圖片
婷婷、霆鋒童年在慈父謝賢、嚴母拉姑的教導下成長。 資料圖片

婷婷、霆鋒童年在慈父謝賢、嚴母拉姑的教導下成長。 資料圖片

趙式芝指生命中有三個女人讓她感受最深,分別是嫲嫲趙倪亞震、媽媽姚煒和契媽龔如心,她說:「嫲嫲早在 1900年代已經係大家閨秀;媽咪係社會大學畢業,好叻煮餸,尤其籐條炆豬肉;契媽就將一生貢獻畀工作, 3個女性都有權選擇自己嘅路,我唔想成為女首富或者名媛,只係想做一啲有意思嘅事。」早前生日的汪詩詩,則透露在北京和甄子丹過二人世界,老公更走入餐廳廚房,下廚煮龍蝦給她吃,問到禮物?她說:「有,不過唔講得住,好感動嘅,幾個月後先知。」 BB?她說:「唔係,係啲抽象嘅嘢。」採訪、攝影: Rita Leung


謝婷婷指拉姑對她兩兄妹管教甚嚴,但對孫兒 Lucas則一味疼錫。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()