日前本報先至報道完房祖名自爆喺台灣宣傳嘅時候,俾雜誌影到佢半夜三更,拖咗兩名台灣辣妹返去酒店,其後祖名自辯話係因為唔想喺街邊食嘢,所以同朋友外賣返酒店食,而且只係逗留咗半個鐘。不過原來件事係有上文 o架,原來祖名喺上個星期六( 1日)喺台北約咗一班朋友,一共 3男 3女去咗睇戲,當中就有羅志祥(小豬)嘅緋聞女友李毓芬,同時間小豬就喺香港開緊騷。舊年李毓芬同小豬拍完廣告之後傳緋聞而為人熟識,而佢着起女僕裝嘅招牌裝就更加令佢成為台灣宅男嘅女神。

放大圖片
房祖名隔籬嘅李毓芬全程不停賣風騷。

房祖名隔籬嘅李毓芬全程不停賣風騷。

放大圖片
小豬日前喺香港開騷,佢緋聞女友李毓芬就夜會祖名。

小豬日前喺香港開騷,佢緋聞女友李毓芬就夜會祖名。

旁若無人

當日凌晨 12點電影散場之後,一行 6人意猶未盡去咗附近嘅餐廳醫肚,一到餐廳李毓芬就跟實房祖名坐低,仲施展渾身解數,以招牌女僕笑容向祖名放電,兩人仲細聲講大聲笑,旁若無人。不過食飽之後房祖名就俾男性朋友人拉上一部價值 600萬港紙嘅勞斯萊斯離開,剩低李毓芬同班女性友人搵消遣。之後祖名去到夜店狂歡直到凌晨 4點幾,嗰兩名辣妹咪就係喺呢個時候同佢一齊離開夜店囉。


李毓芬喺台灣除咗擅長扮女僕,賣弄性感都係佢強項。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()