挾港版林志玲之名進軍模界的前港姐林莉,一向侍母至孝,母親節當前,她搶先帶媽咪到尖沙嘴吃大餐,兩母女晒溫馨,林莉連環送出揼骨、美食、厚禮 3招冧爆媽咪,逗得林媽媽全程笑不攏嘴。林莉與媽咪特別穿上桃紅色的母女裝到場,二人長得餅印一樣。林莉先學習炮製一杯母親節特飲 Pretty in pink孝敬媽咪,雖然林莉調得味道較酸,但林媽媽喝在嘴裏卻仍讚不絕口說:「係酸咗啲,但囡囡整畀我飲,飲乜都咁甜。」

放大圖片
林莉親手為媽咪調製母親節特飲,動作利落。

林莉親手為媽咪調製母親節特飲,動作利落。

放大圖片
林媽媽開懷笑飲林莉調製的飲品,雖然嘴裏彈味道帶酸,但卻甜在心中。

林媽媽開懷笑飲林莉調製的飲品,雖然嘴裏彈味道帶酸,但卻甜在心中。

陪母扮靚全包 放大圖片
林莉送上手錶給媽咪做母親節禮物。

林莉送上手錶給媽咪做母親節禮物。

兩母女其後齊齊享用一枱豐富美食,食至中段,林莉便拿出名貴手錶和鮮花送贈,首浪驚喜已令林母笑到見牙唔見眼,頻讚女兒乖巧,林莉接着又為媽咪按摩肩頸,體貼又周到。林媽媽十分自豪子女都非常孝順,她滔滔不絕說:「我成日好鍾意喺人面前讚啲仔女,我唔係自大,因為一家人開心先咁講。」林母共育有兩子兩女,林莉排第三,卻最討雙親歡心,林媽媽說:「囡囡真係好乖好乖,唔只母親節,佢平時都成日帶我買嘢,試過有次去試衫,我一路試,佢一路揀,結果一試就試咗兩個鐘,佢不但做我形象指導,幫我扮靚靚,仲會負責畀錢,我呢個女真係好抵乖。不過我反而擔心佢一個人未結婚,賺錢辛苦。」聽到媽咪的稱讚,令林莉有點害羞臉紅,她說:「媽咪係一個與時並進嘅人,佢細細個已經教我哋呢樣嘢,係我哋幾兄妹嘅好榜樣。」雖然女大女世界,但林媽媽也緊張林莉婚事,林媽媽說:「佢越快拍拖,越快結婚就最好。」到底林媽媽可有過問林莉的緋聞?她說:「佢自細已好識諗,佢鍾意我就鍾意,囡囡開心就好。」林莉重提早前與內地富商傳緋聞,她表示當日爆出此新聞時正想親口向雙親解釋,怎知父母未待她開腔已心照不宣,林莉說:「我想同媽咪交代件事,我未講,佢已經話唔使,佢好信任我。」林莉還向母親承諾若遇到合適對象,必會第一時間讓家人過目。撰文:比華利攝影:陳志嵐場地: Santa Lucia Restaurant& Sky Bar(隆堡國際麗景酒店)髮型: Jamie oh Hair化妝: Michelle服裝: Fashion Club


連環獻吻和送花,林莉兩招已冧爆媽媽。

林莉 迷人 Pink招 冧爆 媽咪

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()