平日面對一張張繃緊的撲克臉,突然見到福祿壽扮「Under Girls」頓時如獲甘露!曾幾何時,江欣燕扮梅艷芳連阿梅都話似,令人捧腹!就知道扮嘢並非純為無聊而搞笑,而是如俄國戲劇大師斯坦尼斯拉夫斯基的理論一樣,他們是追求舞台上重現現實。

李思捷唱K練奇技

扮四大天王扮到街知巷聞,李思捷扮盡港產歌手可謂Easy Job,可惜香港這個怪Market容納不到他這類性格藝人,任憑其神技在YouTube早已熱爆,仍不見得他是幸運的一群。幸而《荃加福祿壽》令思捷的生活起了變化,人紅了,有關其家底及感情生活亦被連根拔起,他沒有驚、沒有亂,像舊日一樣笑看風雲,因為他不覺得行過霉運:「呢半年,出邊不時有Job接,真係諗都冇諗過,公司將我包裝做扮嘢能手係成功,講真我依家登台出騷仲多過拍劇,當然賺嘅錢會比以前多好多啦!」


福祿壽的搞笑技能有助都市人減壓,難怪最近人氣爆錶。
福祿壽的搞笑技能有助都市人減壓,難怪最近人氣爆錶。


李思捷扮多位天王均似到飛起,模仿奇技早已Hit爆網絡。
李思捷扮多位天王均似到飛起,模仿奇技早已Hit爆網絡。



拒發明星夢

很多人整天都發巨星夢,但樂天的思捷知道諗得太多是傻仔行為:「唔會蠢到Set一個時間聽日就要紅,一日得24小時,唔夠用o架!唔好咁傻啦!與其諗無謂嘢,不如Plan吓聽日點做好啲仲好!我唔發白日夢o架!」要扮到學友的神態或哥哥的柔情不算難,但思捷連聲線也學到十足,他笑言全拜一部卡拉OK機所賜:「14歲嗰陣,喺外國生活嘅我冇咩娛樂,屋企人就買部卡拉OK機返嚟,我咪日唱夜唱囉!咩《天碟》、《碟聖》幾個月就出一次,我把握時間練晒所有歌。唔知點解,一揸上咪我就會上嗰個歌手身,一唱就唱到!」


顏福偉 歌喉爆笑,突然拿出提神油更是神來之筆!
顏福偉 歌喉爆笑,突然拿出提神油更是神來之筆!


朱孝天 戴上長假髮,估唔到扮偶像歌手都咁似。
朱孝天 戴上長假髮,估唔到扮偶像歌手都咁似。


Rain 一雙矇豬眼及抖大氣動作最令人發笑。
Rain 一雙矇豬眼及抖大氣動作最令人發笑。


張學友蘭花手加「木」嘴,一睇就知係歌神。
張學友蘭花手加「木」嘴,一睇就知係歌神。


林子祥 除了二撇雞,更學足對方講嘢節奏九成九。
林子祥 除了二撇雞,更學足對方講嘢節奏九成九。


郭富城 唱腔講嘢皆激似,即使舞技亦不輸蝕。
郭富城 唱腔講嘢皆激似,即使舞技亦不輸蝕。


熊黛林 突變高人一等,全程瞪大眼。
熊黛林 突變高人一等,全程瞪大眼。


Lady GaGa戴上金色假髮勁狂野。
Lady GaGa戴上金色假髮勁狂野。


Angelababy「慳啲啦Baby」索到咁,「我接受唔到囉」!
Angelababy「慳啲啦Baby」索到咁,「我接受唔到囉」!


菲傭Maria 啡色臉加濃濃口音嗌Mum,喜感十足!
菲傭Maria 啡色臉加濃濃口音嗌Mum,喜感十足!


祥嫂 壓沉聲線,再加粒銷魂癦,一絕!
祥嫂 壓沉聲線,再加粒銷魂癦,一絕!


梅艷芳 形神俱似,連把聲都幾可亂真。
梅艷芳 形神俱似,連把聲都幾可亂真。



未贏過比賽

不過原來思捷從未贏過任何歌唱比賽冠軍:「參加歌唱比賽我扮哥哥唱歌,咁就死啦!冇晒自己Style,所以一次比賽都冇贏過!冇諗過廿年後會變成搵食工具。」如今思捷不旦要挑戰人肉Hi-Fi,更要扮足老中青男女話題人物,他認為若要臨摹其神髓,方法只得一個:「要扮人扮得似,要將佢動靜同聲線誇張十倍,當然有啲歌手聲線唔特別,咁我就一世都扮唔到,但亦冇機會扮呢啲人啦!因為佢哋唔會紅!」

ArTing

江欣燕最緊要百變

要數香港的扮嘢能手,絕不能漏掉江欣燕,「欣欣版」祥嫂與梅姐的入型入格,相信在不少觀眾心目中已達神級程度。訪問當日,欣欣化身山寨版林志玲(Chiling),在鏡頭前展示招牌淺笑,入骨程度爆燈!主動要求扮Chiling的欣欣說:「畀人扮嘅Artist唔好介意,有人扮證明你夠Hit!」有人注定吃這行飯,欣欣小學時已發現有聲演二胡的口技,跟妹妹在家中會分飾《山水有相逢》中的黃韻詩與李司棋。扮嘢,就是這樣練成的。

難忘扮梅姐

新秀出身的欣欣自小視梅姐為偶像,不時貪得意模仿對方台風唱腔,有次在化妝間扮嘢時被無綫監製黃家良碰見,獲賞識的欣欣變成《歡樂今宵》扮嘢御用班底,與梅姐亦從此結下不解緣:「我好欣賞梅姐,佢講說話有種好肯定嘅感覺,私底下我都識佢。(扮過佢幾多次?)太多啦!有一期喺EYT扮到發忟憎,有時Repeat得太多都要抖一抖。」


江欣燕化身Chiling,淺笑娃娃音,散發名模氣質。
江欣燕化身Chiling,淺笑娃娃音,散發名模氣質。



放大圖片



提到另一個經典角色祥嫂,欣欣笑言連祥哥亦曾錯認兩人:「有次我扮祥嫂,喺化妝間見到祥哥,鄧兆尊介紹我哋識,我就用祥嫂嘅語氣同佢打招呼,祥哥攬住我條腰同我傾偈,之後祥嫂問佢:『點解唔見咗你o架?』祥哥好搞笑咁指住我話:『我認錯佢係你呀!』」



唔敢認諧星

對於扮嘢,欣欣認為形似最重要,正所謂無遮無扇神仙難變:「要留意角色嘅特色,眼神、小動作要扮得精細,講嘢態度同Timing要準,之後攞一、兩個特點放大。」雖然搞笑形象深入民心,但欣欣未有以諧星自居,並認為藝人最緊要百變:「全面嘅藝人應該似舊泥膠,可以Fit In唔同角色!」



後記:一絲不苟變「Chiyin」

江欣燕主動提議模仿台灣第一名模林志玲有備而來,着重形似的她出動私伙假髮陰,為跟足對方在按摩產品廣告中大騷長腿的靚Pose,更預先為十隻腳趾掃上靚靚甲油,再加上淺笑及娃娃音,她從頭到腳、從外到內都散發着女神氣質,這位「Chiyin」絕非浪得虛名!當日欣欣為盡力蹬直雙腿拍照,更弄至腳趾抽筋,豁出去程度達200分!



阮兆祥模仿靠反差

扮女人,阮兆祥唔似;扮靚仔,阮兆祥都唔似!但為何他能進身扮嘢王之列?正因為他扮得唔似,祥仔才能令所扮的對象無限量變形,這才是其特色。

祥仔怪自己先天不足,孖膶腸脹卜卜,腰纏重磅脂肪,身形肥過部電單車,所以不能像祖藍駕馭嬌小玲瓏的女性媚態,若然要扮得成功,事前就要做更多工夫:「我每次扮嘢,事前真係要做好多功課做Research,睇晒所扮對象嘅戲同唱歌技巧,然後抽絲剝繭取其重點,呢啲係要經驗去累積嘅!」



專揀肥仔扮

祥仔自知肥底,扮某類人總是如履薄冰,他一言道出問題癥結所在:「我一世都冇可能扮到掃街茂,佢咁瘦,點扮都唔會似啦!但我覺得就係唔似,扮佢先有反差,觀眾先會睇得開心。」他續說:「不過我通常都會揀番同我體形接近嘅對象,因為我唔敢去冒險,我想有信心先去扮,好似扮陳振聰、洪金寶同Tiger Woods,我覺得真係扮得好似,以Tiger Woods為例,只要搽黑塊面,再整厚啲雙唇,黐少少化妝棉就搞掂!」



相對昔日《歡樂今宵》年代,香港的扮嘢能手買少見少,盧海鵬、羅浩楷、鄭少秋等亦年華老去,梅小惠及苑瓊丹似在休養生息,扮嘢能手出現青黃不接的現象,「福祿壽」肩負的責任不只是娛樂大家,更需要保存這種表演藝術,祥仔說:「我覺得香港唔可以冇諧星,冇人扮嘢搞笑個壓力煲會爆o架!我覺得我哋三個係臭皮匠,三個都有唔同嘅搞笑天分,我哋有唔同嘅長處,集合埋就係最強組合。」



表演咩都殺

談到各人的長處,祥仔自鳴得意說:「我哋三個都好唔同,思捷扮嘢好細緻,一顰一笑都拿捏得好好;祖藍唔只扮人叻,填詞都好有天分,好多隻歌都由佢嚟填詞,好犀利;我就比較識控制現場氣氛同Timing,令現場觀眾睇得更加過癮,再加上阿姐,我哋可以完全互補不足。」



大家有否記得祥仔是歌手出身,N年前以氣吞天下之勢,奪得《第二屆全港十八區業餘歌唱比賽》季軍,但昨非而今是,做歌手滑鐵盧,現在換上另一種形式在舞台發光發熱,祥仔從沒有氣餒:「我喜歡表演,無論扮嘢、拍劇、唱歌我都鍾意!我太享受舞台表演,自己亦都好知足,做人唔可以太過貪心。」


阮兆祥自言外形有局限,因此會以更誇張的演繹來扮嘢。
阮兆祥自言外形有局限,因此會以更誇張的演繹來扮嘢。

王祖藍自豪做女人

扮女人,比女人更女人,除非你是變性人,又或者是泰國人妖吧?連王祖藍也萬料不到自己會如此女人!自命「短人」的他感恩生得短小精悍,拿捏女性的特質更容易。原來祖藍反串的天分,小學時已被發掘:「細細個就好鍾意學燦哥(廖偉雄)扮乜太,藐嘴藐舌!五、六年班,啲同學就屈我扮聖母瑪利亞懷孕嗰幕,出奇反應極好,我冇咩所謂嘅,永遠男扮女可以笑穿你個肚,女扮男就唧你都唔笑!」

反串有竅妙

先天反串有着數,祖藍自言扮女人可以完全不費吹灰之力,做的功課也不像祥仔及思捷的多,出來的Feedback卻最轟動:「我扮嘢始終會扮番自己會似嗰啲,正如冇理由叫祥仔扮瘦女,因為表演只係兩三分鐘,只要搵到一兩個重點就OK。」講到扮女人,祖藍有如滔滔江水,連綿不絕:「好似扮Lisa S.,就要扮佢高音講英文,熊黛林(Lynn)就要學佢對眼睩得大一大,答問題要一樣答完等於冇答,只要一味睩大隻眼,就會好似Lynn!扮佢時我點解會咁九頭身?多得導演由我條腰,Plan落我隻腳,低炒上去,咁我睇落咪會高囉!其實我依然係一個短人……總之我做功課唔係淨係只睇個對象,係要搵佢嘅可玩性。」



喜自創角色

但祖藍曾認為扮女人會超級惡心:「未出街時,我驚畀人掟番茄,望番自己扮女人個Look,撞鬼你咯!真係好食個妝,原來我係咁索嘅!託賴!」在萬千個女人Look,祖藍認為「慳啲啦Baby」是其得意之作:「成功係我可以創造一個角色,因為創作勝於模仿,好似盧海鵬同賈思樂嘅蝦仔爹哋一樣精彩。」搞笑是要有態度的,祖藍賺的不只是金錢那麼膚淺:「我覺得我哋係賺到一個集體回憶,就好似秋官扮四大天王、阿姐跳熱咖啡、肥姐踩蛋一樣,呢啲都係70後、80後嘅集體回憶,但近十年好似冇晒,我希望20年後仲有人記得我哋!我要攞嘅唔係錢,近排連商場騷搵快錢我都冇接,我要做好呢台戲,放長線釣大魚。」


獲讚扮女人勁似的王祖藍,已由大感無奈變成欣然接受。
獲讚扮女人勁似的王祖藍,已由大感無奈變成欣然接受。

點評3笑彈

「福祿壽」三子近期憑出神入化的扮嘢絕技Hit爆電視圈,同為扮嘢高手的欣欣對他們有讚冇彈!



放大圖片

阮兆祥

「我同祥仔識咗最耐,中四參加校際辯論比賽時已經識佢,佢又係新秀出身,合作過好多次,佢好玩得、夠放、轉數快,樣唔靚,但內心好善良,正經唱歌仲好好聽!」



李思捷

「幾年前我喺一個節目做評判,記得思捷扮阿Lam唱歌,真係好似,扮鄭少秋都好神似!我有睇『Sat in the City』,唔知點解覺得佢個感覺超似鄧藹霖!哈哈!」



王祖藍

「我哋喺《同事三分親》同《畢打自己人》合作變熟,佢好乖,係好虔誠嘅教徒,我好鍾意佢,如果老公乖到佢咁就正!祖藍好多才藝,都幾刻苦。」



後記:歌不離口冇你收

「福祿壽」是不可控制的一群,做節目如是,做訪問如是!攝影師要求他們埋位拍照,豈料思捷、祥仔和祖藍似開籠雀喪唱《Lonely》、《怎麼天生不是女人》及《失憶諒解備忘錄》……歌聲震天,連在休息室的阿姐也忍不住出來「裝裝」他們搞邊科!沒辦法,他們表演欲爆棚,天天也過着《超級巨聲》的生活。


Under Girls
Under Girls

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()