崔建邦自從去年十二月涉嫌打傷鄺敏慧被控,前女友唐詩詠一直公開力撐,可惜禍不單行,月前陳志雲捲入貪污案件,身為頭號愛將的崔建邦更加冇運行,停工四個月。人財兩失,終體會患難見真情,於是用盡方法翻撻唐詩詠,更買定生日禮物死联,但學精了的唐詩詠卻欲擒先縱,一拖四預祝生日,闊佬懶理崔建邦。

(左起)鄭嘉穎、林子善、馬國明和黃家諾,「四王配一后」姿態,陪「細妹」唐詩詠過生日,難怪女主角笑到四萬咁口,心情靚晒。& `* D% r  w4 i& ]- o
! Z$ d8 x  H  W1 M7 \) |
鄭嘉穎陪慶祝/ A* n( g9 M- |- ?! o* R
五月三日廿九歲生日的唐詩詠,週日(五月二日)下午四時, bra-top背心牛仔褲一身輕裝離開廣播道寓所,搭的士到尖沙嘴海運戲院,會合早已在大堂等候的《鐵馬尋橋》四兄弟,一齊慶祝生日。
當發現有記者在場,林子善即扮鬼扮馬向鏡頭擺晒甫士,而頭戴 cap帽的鄭嘉穎、馬國明,以及傳出力追唐詩詠的黃家諾,則企埋一邊密密斟,之後一行五人便入場睇《鐵甲奇俠 2》。
睇完戲,眾人步行向喜來登酒店,在燈位等過馬路期間,馬國明騎呢地向記者鏡頭風騷放飛吻,而鄭嘉穎則繼續木無表情,一行人於喜來登酒店食飯,替唐詩詠做生日,至晚上十時多仍未離開。
: Z, _. C) w2 ]9 B( q5 h% X
3 B% ], ^+ b  @/ w$ H$ b, X
眾人步往喜來登酒店期間,發現記者,林子善和馬國明鬼鬼馬馬跟記者打招呼,馬國明還風騷向記者飛吻(右圖)。
2 v' \6 H5 ~7 O/ u
「好馬不吃回頭草」,唐詩詠對舊愛邦邦翻撻意圖,一於少理。
3 i/ k- n6 L! r8 ]4 \" H
「錯過才知舊愛好」的崔建邦,對唐詩詠死心不息,希望可以復合,可惜女方至今仍冇乜表示。

早一個月預約
雖然唐詩詠多次公開表明「不吃回頭草」,生日前夕又有老友相伴不愁寂寞,但崔建邦依然用盡方法希望再續前緣,據知早在一個月前,崔建邦已經死联要幫唐詩詠慶祝生日。
 Amigo(崔建邦)差唔多日日 SMS俾 Natalie(唐詩詠)噓寒問暖,又試過叫成班朋友約 Natalie食飯,製造見面機會,一個月前已經開始約 Natalie食生日飯,又話買咗禮物,叫佢一定要收,我哋成班朋友都叫 Natalie唔好理佢,佢哋以前拍拖咁多年, Amigo成日出去偷食,每次話改過,都係得把口,今次搞到咁大鑊,佢先識知錯。 Natalie覺得佢已經夠慘,所以唔想打落水狗。其實成班朋友都有介紹男仔俾 Natalie,佢都二十九歲,唔應該再為 Amigo蹉跎歲月。」唐詩詠身邊人透露。6 F; P) T7 w$ W6 z) F% j$ y3 d
五月三日,唐詩詠生日正日,她全日未有外出,留在家中跟屋企人食飯慶祝。不過,要擋得住鍾意死联爛氹的崔建邦唔易,若然唐詩詠只是口硬心軟,隨時不攻自破。! }2 _8 t: E( B: I! e! g, ^
8 L) L# \6 P0 y' Q/ ^
有傳 Natalie近日被《鐵》劇三佬黃家諾力追,難怪近排她出席公開活動,心情特別靚。" }; x# e# N8 ]7 ]0 c! j! v

早前唐詩詠撞車,閉關不出的邦邦特別找同母異父的哥哥陳明輝(左),幫舊愛打點修車事宜,夠晒細心體貼。% E: X8 u  m  ^+ x. z& y
: s  c5 _% p% X
早前的賑災騷令邦邦有機會重上舞台,但表現怯場,幸好有鮑姐拍膊頭鼓勵,才成功過關。
* k7 Q' z6 l0 I9 V% _' e- G6 l
上月邦邦隨慈善組織往非洲馬拉維探訪,體驗一下人生疾苦。5 B2 c% g6 N& F: c1 t

收視爆晒燈的《鐵馬尋橋》,一班演員感情極好,不時約埋一齊搞活動。

兩敗俱傷: |4 n$ n! N. F* p+ K7 O
崔建邦前路茫茫,早前得曾志偉出手打救,才有機會擔任青海玉樹籌款大匯演主持;而因被毆成名的鄺敏慧(左圖),人氣亦瞬間即逝,月初她出席有線宣傳世界盃活動,明顯發福,渾身是肉,但仍死撐努力減磅中。至於雙方的官司,將於本月十八日進行審訊。* p  D. L( e, ]2 h) `1 z

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()