郭可盈今年初為林文龍誕下女兒後,一直停工深居簡出,湊女為樂。昨日可盈產後首度復工,對於被指與丈夫林文龍月花 14萬元坐食山崩,可盈顯得有女萬事足,不欲多談,只擔心被人入屋拍到她餵人奶的照片。


其他娛樂名人影片

郭可盈昨日在樂富出席卡通人物史迪仔母親節宣傳活動,可盈身穿史迪仔印花上衣,與現場小朋友歡度母親節,這也是可盈產後首度復工,她顯得有女萬事足,經常將 3個多月大的女兒林天若( Tania)掛在嘴邊,還表示成為母親後的首個母親節別具意義,昨日出門工作前特意錫多女兒幾啖才捨得離開。

女兒爛瞓似自己 放大圖片
郭可盈與林文龍結婚多年,年初終誕下 B女。<br/>資料圖片

郭可盈與林文龍結婚多年,年初終誕下 B女。資料圖片

昨日母親節,可盈謂其母最想見到的禮物便是她的女兒,她說:「自己送畀媽咪嘅禮物已經準備好,但我媽咪最想見嘅禮物就係 BB女。」可盈又謂上天已送給她厚禮,女兒跟她十分相似。可盈說:「 BB好好好湊,好鍾意食同瞓,爛瞓就最似我,有時第二日瞓醒直頭成個人調轉咗,呢啲生活點滴令我好難忘好開心。」可盈不想錯過女兒成長期,故現時只會接拍廣告及宣傳活動工作,暫不考慮拍劇。

「唔係洗腳唔抹腳」 放大圖片
郭可盈與 300名現場觀眾齊齊扭心形氣球,度過為人母後的首個母親節。

郭可盈與 300名現場觀眾齊齊扭心形氣球,度過為人母後的首個母親節。

有指可盈與林文龍月花 14萬坐食山崩,可盈說:「鍾意寫乜就乜啦,不過到屋企入面唔太好,屋企係最安全地方,如果影到我餵緊人奶點算?家會特別小心,盡量落晒簾。」可盈又力證兩人經濟冇問題,還說:「咁大個人自己識計劃,唔係細路仔,我哋一向都係穩陣派,唔係洗腳唔抹腳嘅人,無聊嘅唔需要回應咁多。」可盈又透露林文龍也有工作,有時他會往返內地做騷及拍廣告。採訪: Cheok Po Fa攝影: Wong Man Shing


郭可盈自言有女萬事足,懶得回應月花 14萬坐食山崩的報道。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()