崔建邦與唐詩詠經過三合三分,以為崔建邦搭上中巴(鄺敏慧)狠飛舊愛,唐詩詠便會醒覺心死,與崔建邦從此一刀兩斷

無奈已經試過兩度被飛的唐詩詠,始終走唔出崔建邦手指罅,最近兩人又再度復合。上星期五(五月七日)崔建邦生日前夕,唐詩詠偷偷摸上男友屋企,短敍慶祝。

信埋佢今次囉!(設計對白
Y( n
生日女郎
去年十二月,崔建邦涉嫌打傷女友中巴(鄺敏慧)後,因涉官非而全面停工。落難時間,唐詩詠沒有雪上加霜踢多腳,反而公開出口力撐,令崔建邦十分感動,認為對方始是自己最愛。8 X9 H1 t/ F7 t
「 Amigo真係知衰,知道自己唔識珍惜,其實佢一早就想同番 Natalie復合,但考慮到而家咁嘅環境,驚拖累對方,所以都唔敢強烈咁表態。但最近佢哋見多咗,成日一齊出街,自自然然咪喺番埋一齊。」崔建邦身邊人說。& i! ^* s( I! o, _3 s2 Z
五月八日是崔建邦三十一歲生日,生日前夕(上週五、七日),唐詩詠就在崔建邦位於畢架山的寓所出現。
當日下午四時,在崔建邦屋企與男友歡聚完的唐詩詠,事先電召了一部的士去到大廈門口,車到後,戴住帽仍見一頭亂髮的她極速跳上車,更刻意將身體彎低,高度戒備。" E0 F; Q9 ]0 [4 w' g
1 V4 q; |5 i3 @/ d: f4 h
, a& n  F4 E2 J' k2 L: R
慌張5 z6 D  z- c+ g& ]) [% j" t
發現記者,唐詩詠急忙叫司機加速。

掩面
為了逃避鏡頭,唐詩詠更出手掩面。# ^. [' o0 S( H7 v2 b  U9 c& E


班救兵" X+ o8 N9 K( m7 f
其間,唐詩詠發現有記者跟踪,即時發晒茅,叫司機加速兜圈,由於一直甩唔到身,最後她唯有班救兵,連人帶車去到九龍塘一間獨立屋,門外已有保安幫手擋駕,記者影相,保安員更出手遮擋鏡頭;至於一直將頭伏低的唐詩詠,俾完錢落車,即一支箭衝入屋內。4 `  w4 p! l; b5 \+ Z8 R
事實上,唐詩詠近期已頻頻被發現出現崔建邦屋企,據同屋苑的鄰居透露,幾乎每星期都會見到她,次次都是的士出入,例牌戴帽垂低頭,好怕被人認出。
「其實 Natalie唔想俾人知佢同 Amigo復合,因為之前好多朋友都喺佢面前數 Amigo點唔好, Natalie怕啲朋友反對佢哋喺番埋一齊,所以佢唔肯認,仲同人講佢哋好耐無聯絡。」唐詩詠好友說。$ S3 n+ z) i& F3 ?* \2 a+ n1 {% e0 J


全面停工的崔建邦要等候法庭宣判後,才會同 TVB商討復工,近日他經常駕車到美孚街市買餸,親自下廚氹唐詩詠。# K& g7 |& x: X

崔建邦同唐詩詠由○五年拍拖至今,分手多次,但轉頭又復合晒恩愛。

發生毆打事件後,中巴多次公開哭訴她與崔建邦之間的感情瓜葛。分手後,中巴向傳媒發放了多張與崔建邦的親密合照。

本月初唐詩詠生日,《鐵馬尋橋》一班男演員包括鄭嘉穎、馬國明、黃家諾同林子善事前一日為她慶祝。
% @8 X, E- \( d8 A8 v  H
三離三合) A$ Y9 k8 y, K6 s& n
崔建邦與唐詩詠在 05年一齊主持《 K-100》而撻着,一年多後,因男方轉軚戀上模特兒 Louisa而分手。 07年中,二人約會被撞破,揭發復合。- ^& K& G6 F" J3 y/ r9 X) x5 E% F
09年 2月崔建邦與徐淑敏拖手夜蒲斷正,唐詩詠提出分手,後來男方極力箍煲,又在唐母去世時幫手打點及安慰,成功復合。
09年 8月崔建邦在《打出十人巷》中認識「中巴」,兩人火速行埋,唐詩詠被迫退出,同年十二月發生崔涉嫌毆打「中巴」,案件在本月十八日上庭。 & S) K+ W6 Z4 |( N

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()