玄學界再起風雲,早前麥玲玲接受本刊訪問時,暗寸李丞責「 EQ低」、「傻傻哋」,未幾,李丞責即時向她發律師信要求道歉。
i麥玲玲不甘示弱,反告他在周刊的言論︰「行家應該睇風水,唔係講是非,想人專業啲……」。
周三( 12日),麥玲玲收到李丞責的告票後,即日上門拉攏同樣收到李丞責律師信的同行方紀然,邀請他上庭做證人,聯手對撼李丞責。她更透露會於日內透過律師發告票反告對方,兩人誹謗官司一觸即發。
" M5 ]6 t$ b( d, v# ^  H  T
李丞責告麥玲玲、方紀然及蘇民峰三人,雖然他有後台何柱國撐腰,但現在麥玲玲與方紀然聯成一線,李丞責孤軍作戰,形勢四面楚歌。
方紀然:邊有人咁惡 o架?(真實對白)
蘇民峰:唔好搞我!(真實對白)! u% s  a( Z) K$ `
# A8 ~- `" O2 V, e  Q
本周三( 12日),麥玲玲正式收到李丞責所屬律師行的告票,意味二人即將對簿公堂。而早前齊插爆李丞責「有借無還」的方紀然及蘇民峰,早前亦收到李丞責的律師信。同日下午,麥玲玲火速到方紀然位於佐敦的寫字樓,拉攏對方壯聲勢。現場所見,兩人寒暄幾句後即直入話題,當一提起李丞責,兩人即同仇敵愾,一唱一和暗寸李丞責,向他宣戰。3 r" K5 x9 M0 R4 b  C* e
" _: M; D: X: Q' [& X+ n  J/ X0 G; d
麥玲玲:預咗燒銀紙,奉陪到底!(真實對白)

麥玲玲:麥 方紀然:方
方:成件事根本就有人失憶,做過啲嘢又唔記得,老實講,我早知佢係呢種人。啲書話夾份買,點知成套書攞走,睇完睇罷一句話「冇料到」要攞番錢。我好人俾番錢佢,咁你都要俾返啲書我 o架,點知到依家都未收番,仲告我話冇件咁嘅事,邊有人咁惡 o架?好彩我都有晒單據,有證有據唔到佢(李丞責)亂嚟。2 d9 b- ]; O/ C
麥:我呢邊仲搞笑, EQ低唔代表 IQ低,有好多 EQ低嘅人都好聰明,其實我最初識佢(李丞責)都覺得佢轉數快,不過為咗咁無聊嘅事去嘥人力物力,我真係冇講錯,佢係 EQ低囉!仲有,呢頭話和解,嗰頭又出告票! ; h. h1 D5 |& E8 \6 q4 J# K# X% J
( U9 n( }6 y7 t7 W) O
6 _6 i8 W( L2 L$ ]6 y" u! C
李丞責早年推出玄學雜誌《玄機》。方紀然指對方將雜誌明星化作宣傳,當年劉華上映電影《 92神鵰俠侶》,李丞責即影了張類似嘅相放上封面,麥玲玲即爆笑說:「佢似劉德華?」

5月 13日 茶敍密斟5 z% [8 O5 I8 M( Z$ @4 T* n; D
麥玲玲(左)和方紀然(中) 03年曾在一個玄學節目碰面,自此各有各忙,如今因為一個李丞責再敍頭。當日方紀然亦帶埋剛投身玄學界的胞弟傲天行出現,見二人有傾有講,麥玲玲說:「呢啲先係兄弟情深嘛!」
  {; A$ l9 `; g5 l" R9 }
佢對人粗口橫飛& b5 `/ j% k# _' a
方:我覺得佢唔係 EQ低,佢直情有狂躁症。好多年前,我見住佢對身邊人粗口橫飛,所以佢細佬之前出嚟話佢,我唔覺得奇怪囉!不過佢最初周圍同人講,佢啲兄弟唔係同一個阿媽生,依家先知佢吹水,我諗成件事最傷心應該係佢阿媽囉!2 e" e# Y- b6 r' _* F0 E1 K& Q
麥:其實佢係咪應該花多啲時間關心屋企人,尤其係佢細佬呢?
方:總之我作為前輩或者係過來人,呢個人千祈唔好同佢有任何轇轕。
t2 Z; L9 ~
律師費過百萬
為了迎戰李丞責,麥玲玲早前聘請了五大律師,由高等法院原訟法庭特委法官周家明資深大律師領軍,聯同馬世欽、萬可宜、鄧文政、黃和崢共五大狀,準備迎戰。連日來書信文件來往以及和律師開會商討細節,麥玲玲表示已花費超過十萬,而她亦預計今次打官司使費可能過百萬。3 e1 Y  l* V, E9 r) i% B
她說:「呢件事上,律師朋友都好支持,預咗互燒銀紙,大家鬥命長,不過老實講,咁燒法真係唔值。我都想同李師傅講,不如將啲錢捐去做善事好過啦,無謂搞咁多無聊嘢!不過如果佢要搞,我奉陪到底!」( E$ f! l6 p  I; W# O
麥玲玲成功和方紀然聯手抗敵,但事件另一主角蘇民峰,似乎想置身事外。早前他直指將風水錄影帶放在李丞責的風水店內寄賣,但一去冇回頭,豈料卻因此辣㷫對方,他無奈歎氣說:「我都已經不問世事,做乜仲要搞我?(李丞責係咪俾咗律師信你?)總之唔好搞着我。(你本身同佢熟唔熟?)以前就熟,如果唔係都唔會俾啲帶佢寄賣,不過依家就梗係唔熟啦!」
記者就麥玲玲及方紀然聯手反擊一事致電李丞責,但至截稿前仍未有回覆。 ) ~+ b" O: C# w- K( A; ^
4 t: M5 ?1 {' b1 S* E/ D' T/ h& S
08年唔妥到出面4 V( m: c, i$ p6 R# S' j* K3 N: E6 e
08年,麥玲玲與李丞責交惡,兩人齊齊出席《都市閒情》宣傳活動時,連戲都懶交,互當透明。6 }! \( v7 o/ ]) k1 x) r5 o+ h. _

大水喉射住
不過,李丞責今次夠膽以一敵三,全因有後台撐。據知,近日李丞責埋了星島集團主席何柱國堆,不但為《東周》寫玄學專欄,更有人目擊他在何老闆的山頂物業出入,可見其得寵程度,有大水喉射住,難怪李丞責如此「把炮」,玩到咁大!
 ]/ v. r
同行齊寸爆- s* ?8 N" h8 c0 n) Q
李丞責與麥玲玲、方紀然和蘇民峰因口舌之爭,訴諸法庭,對於李丞責狂告同行,其他風水師都不予支持,更暗寸他小事化大。

歐仲德:佢要磨練吓
「 95年佢未出道,搵過我算命。其實玄學家等於一個醫生,都係幫人,我就未聽過一個醫生會因為其他醫生幾句說話,就話去告人囉!醫生最緊要有醫德,自己冇做錯怕咩人講呀!佢資歷都唔算深,有好多七、八十歲嘅玄學家都未曾出聲,佢真係需要時間磨練吓!」 ) T" c0 @9 t0 H" N
4 G: N8 R+ H. E# Y) X, _9 D
《壹週刊》圖片
司徒法正:冇謂俾人笑
「我同李丞責都好熟,佢係一個幾認真嘅人,愛恨分明,平時見佢官仔骨骨,我諗唔會撩事鬥非。不過大家行家,呢啲誤會同衝突應該可免則免,最好以和為貴,雖然呢件事對玄學界唔會有好大嘅影響,但無謂俾人笑!」
! G( Q% U% w' P- V7 ~
《蘋果日報》圖片
I& m7 D" w  c' t! [
吳佩孚:五十步笑一百步
「其實呢啲係小事嚟啫,何必五十步笑一百步!我都有問過一啲律師朋友嘅意見,佢(李丞責)真係好難告得入,咁勞民傷財,不如將啲錢捐俾地震啲災民好過啦!佢同麥玲玲積怨有幾深冇人知,不過我同佢私低下就冇乜交情。」
, Z! C( s0 t6 W" _; o
《 Face》圖片* _: p# u* j- X' R, v

好友變仇人
同行如敵國,風水界玄學家為搵食各出其謀,而城中兩位出名風水師麥玲玲與李丞責,由好友變仇人,最近更互告誹謗鬧上法庭,反目成仇。
 x& p6 {
友好期
|99年,本來老友鬼鬼的李丞責及麥玲齊寫專欄,惟李因事忙叫麥玲玲代寫,但麥名氣漸大,無暇寫專欄,李因脫稿被網站炒魷,據知有人不忿失掉地盤,致電鬧爆麥玲玲。

《蘋果日報》圖片0 `) ^: `, M- z: ]1 X

交惡期$ T7 p: `! ~9 b9 k+ p7 t
07年 2月,李丞責與圈外女友譚佩麗結婚,在洲際筵開 54圍,搞百萬婚宴。李丞責本來打算請 TVB一班小生花旦幫手錄製短片,但有傳麥卻叫無綫老友高層曾勵珍出面,令一眾藝人唔到婚宴。& c! c" @1 y, i! @

P' Z1 O
未幾有雜誌爆麥玲玲在電視節目《人傑地靈》中睇錯羅庚,坊間有傳言是李丞責向雜誌報料。報道出街後,兩人積怨升級。% p* O! b$ l% n' I

0 W& B: P( R0 S/ q& j
《壹週刊》圖片

互寸期0 \- H# o; m# a7 A1 o
08年麥玲玲與農夫合作唱 rap歌,李丞責彈麥玲玲唱功唔好。未幾,李丞責與金牌大風合作的玄學揀篤笑胎死腹中,麥即寸爆話:「唔好一邊做,一邊話人囉!」之後李丞責揶揄麥玲玲與蘇民峰爭住上電視,麥亦暗寸對方經常現身《都市閒情》。
今年初,李丞責被胞弟李星瑭大爆他不孝,中三 T唔分錢,麥在本刊專訪暗寸說:「我相信凡事有因有果,種甚麼,自然收甚麼。」又窒李丞責:「表面上官仔骨骨……但其實 EQ低,動不動就鬧人」。報道一出,李丞責即告上法庭,控麥玲玲誹謗。
9 C: W+ p* d6 t
) C0 `/ d5 g9 c1 R2 f/ X; o
李星瑭

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()