排位,係圈中好緊要。一張大合照就睇得出你有冇「飛士」、有冇地位。為求出位冇辦法,做下攝石人在所難免

好似陳法拉咁,上周六( 8日)出席《巾幗梟雄 2義海豪情》開鏡儀式,當日佢稍晏才到,個個人已排排企影合照,法拉惟有企喺側邊。後來工作人員幫手安排,法拉表面唔好意思,實則企吓入啲,企吓又入啲,越過惠英紅,循序漸進向主角位置出發。最終不費吹灰之力,成功企喺鄧萃雯附近`
4 _+ M4 z1 r- N8 v3 k1 \
陳法拉當日遲到,初頭唔好意思攝埋去影合照。& G' [" r8 @: x. k. D0 P3 s6 W
" v% K5 d0 B1 H3 i8 D( V( a4 x
雖然法拉咁樣攝位唔多啱規矩,但並冇受其他演員排斥。原因?因為佢識做囉。喺切燒豬之時,法拉好入戲,惠英紅餵燒豬,佢第一個擘大口配合,之後仲主動拉埋謝雪心玩自拍, friend到不得了。
呢招親民雖然使得,不過最煞食都係法拉夠體貼。原來活動期間,謝雪心條皮帶突然鬆開。當時謝雪心拎住嚿燒肉,周身都唔得閒,就喺呢個時候,法拉好主動放低手上嘅生果,即時幫對方綁好。細侄女咁識做,阿姨讓少少位俾你又點話吖!

後來得工作人員幫忙,安排佢半踎喺黃智賢隔籬。) V- Z. B& ~6 @8 w$ e- P6 X% o* C
2 ]5 T# i) E/ C6 F' z& D: T
攝攝吓,法拉攝埋喺小紅後面。6 U7 Q) i1 `" }# Y
4 p' O+ y4 R# n
法拉最終成功攝去雯女附近。最衰係胡定欣阻頭阻勢,唔係,一早就企喺雯女隔籬。
$ l& {8 U, l9 r: y7 z( q
小紅餵燒肉,法拉全程照收,仲反客為主攞心姐部相機玩自拍,三個人有講有笑,情若母女咁。
  a3 h# Y7 e% z, {: v

心姐皮帶突然鬆脫,法拉即時幫佢綁番好,又體貼又識做。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()