新 8模之一、 21歲已經生咗兩件嘅潮媽 Mia(陳靜儀),未出寫真集就與男友錢景峰( Andrew)的緋聞炒得熱
後生仔女玩得㷫,連親熱照都俾雜誌登晒出嚟,據知搞到「哎吔奶奶」郭秀雲唔多 like,暗示不滿女方緋聞影響兒子學業。本刊週一致電郭秀雲,佢直認 19歲愛兒亦為最近報道煩惱,身在英國亦致電媽媽,話「考試讀書都唔入腦!」郭秀雲仲話:「後生仔火花只係一剎那,行錯就影響一世x
+ K% k8 F' P' u8 j
母親節前夕, Mia一個人帶對仔女去玩具反斗城買玩具同行街,件件都幾百蚊,慳自己都唔慳仔女,母愛幾偉大呢。
21歲 Mia年頭出席《家有囍事 2010》活動認識 19歲錢景峰,後生仔一撻即着,短短幾個月梗係 sweet啦,去完台灣旅行返英國讀大學嘅景峰,仍然不時同 Mia玩 web cam通電話。0 _. D0 N6 @9 a% L% h
" |  L& k  W, H* \/ N

喺英國讀緊大學嘅錢景峰,每次返香港都會帶埋 Mia出席朋友大方公認對方為另一半。" S/ u  J1 D* r7 F, b9 k
" l8 O  F" |, g5 a

當錢景峰返回英國時,佢哋一樣癡纏,即使玩 web cam都隔空送吻,仲扮鬼扮馬互氹對方開心添。

轟炸式追問5 o; V) w& }+ ?5 I; v  N# L$ l) z
本來相安無事,但本週一( 10日)有報道以 C1頭條再翻 Mia身世,令遠在英國為考試「咪書」嘅錢景峰收到轟炸式 e-mail同電話,隨即打畀媽咪郭秀雲懺悔。郭秀雲話:「個仔打畀我話好多朋友問佢有關報道,仲話煩到讀書都讀唔入腦,擔心影響考試成績。我一向畀自由佢去處理自己嘅事,拍拖都一樣,但大前提係唔可以影響學業,個仔都好明白呢個道理 o架!」( @# w' K4 d3 c7 B5 c* A1 J
/ U4 \9 t2 G; }0 v$ o" j
睇 Mia呢個水着 look幾咁 fit,真係唔講都唔知佢生過 2個小朋友呀!

前夫全家福
咪睇 Mia年紀輕輕,其實佢都好錫對仔女 o架,最近網上就流傳一張 Mia一家四口同遊海洋公園照片。
「聽過難聽說話」
早年與錢小豪生下錢景峰,搞到離婚收場的郭秀雲,後改嫁家族過百億身家的鋼鐵大王家族後人龐傑,晉身豪門闊太。她深明娛樂圈宣傳手法,明白好多事都唔到過來人 Mia決定:「佢公司有經理人,簽得就唔係自己一個話事,個仔返英國幾個月啦,無端端點會有咁多嘢出現吖!我見過 Mia,印象幾好,不過真係唔知佢人品點,話唔定佢都係好媽媽,不過後生仔拍拖開頭梗係好 sweet啦,火花只係一剎那,行錯就影響一世囉!」
對於「哎吔奶奶」暗藐,同樣身為人母嘅 Mia亦好成熟咁話:「雖然我年紀細,但就經歷咗好多,我家淨係想為我嘅事業同仔女拼搏,搵多啲錢,希望對仔女會過得舒服啲。我都見過 auntie,佢個人都好 nice,不過就未試過一齊坐低食飯,但係以後我都唔想再講佢哋,因為我唔想俾人覺得我博宣傳,我都聽過難聽說話,最難堪係話我:『生咗仔出乜嚟做吖,返去湊仔啦!』,人哋接受唔到我都冇辦法!希望用時間證明到啦!」有仔女,係識諗啲喎!

索蒲照
玩得嘅 Mia甚少夜蒲,就算去玩都少飲酒,佢話:「真開心係唔使靠任何嘢 o架!」( }8 l* N* o; X
/ h: A2 c+ |5 G" N; s# |$ U
幫阿媽睇鋪
上週六( 8日), Mia一早已經去到屯門,為屋企人開嘅第 12間時裝店「 Rainbow」(下圖)開幕,做慣小姐嘅佢,仲好細心咁親手逐件衫熨添。9 u# u+ [- q0 N6 H% p& |3 e+ M. N


Mia母親開的時裝店 Rainbow有 12間分店,遍及新界,走潮師奶路線,平到$50 2件。鋪內仲掛有 Mia(右)及其姊的晚裝海報,搵自己友做生招牌。

唔認整容「我有打 Botox!」
有讀者知 Mia當選新 8模就急不及待爆料,話 Mia疑似整容,仲將潮媽舊相 send畀本刊;一貫潮媽作風,做過唔怕認, Mia直認打 botox同箍牙,但其他部位實屬真身咁話喎!" q0 N3 z. u6 c0 k0 |
! s: ^0 j, Q& ^. G
06
Mia舊相最大分別真係面形,眼一樣咁大、鼻一樣咁高,但係個妝就認真麻麻囉!


r只認打 botox兼剝咗 4隻智慧齒,所以塊面尖晒,不過佢嘅箍牙療程仲差一年先完成, Mia仲好大方咁話:「打 botox又唔係壞事,阿嬌對腳仲㓤得多針啦!」又係喎!# M( @! g" J3 }% W+ Y, L3 l: Z# c

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()