乞兒變紅人的犀利哥(程國榮),自從 2月尾成為網絡紅人後,引來唔少傳媒專程到佢老家江西作家訪,籍籍無名乞兒竟變新聞人物。事隔兩個多月,犀利哥又有「貢獻」,竟然有人搵佢去順德碧桂園行 catwalk,仲包埋佢家人一行 5人嘅食宿費用,行 3日騷賺 3萬,喺江西行乞一世都未必有。
週日早上,本刊直擊犀利哥面對近 200觀眾,任人擺布如做小丑戲,其身邊更忽然多了班菠蘿雞親戚,聲稱代犀利哥接 job的「阿叔」仲對記者說:「如果 10萬元請犀利哥來香港表演,可以考慮。」小心搖錢樹搖得多,犀利哥再離家出走,就渣都冇喇!2 T' ^2 A2 I7 o& X9 q

我仍然係犀利哥!2 a5 q  X+ L; X! w0 ?4 Z7 e
雖然犀利哥已經過番正常人嘅生活,但挖鼻採礦呢啲原始習慣依舊不變。
事隔數月, 33歲犀利哥再度成為新聞焦點。上星期內地 5.1黃金週,順德碧桂園專誠到江西邀請丐幫界型人犀利哥,到園內嘅歡樂劇場表演行 catwalk。
6 ?( r6 W9 w, }( f! H8 A
犀利哥呢個有型乞兒 look令佢一夜成名,但亦令佢淪為扯線公仔失去自由。8 C  z2 }( Z+ h3 a% s$ W1 H
2 g0 R5 p+ r+ n
多個堂妹6 u! j/ V; {  |- _( i3 R
突然多咗個堂妹助手(左三),陪犀利哥行 show,同時帶佢走位擺 pose,全權監控住犀利哥呀陰功。! o8 D" ]# Y9 i1 H
1 f2 o. v% {/ S6 K& v! a6 _
騎呢行騷
有時為咗搞氣氛,同場嘅雜耍團長李先生(左)仲會教犀利哥表演,原本齋行 show就有錢收,家要做埋小丑戲。
- j% x2 [5 M$ E
派煙馴服  ?! x# p  U$ i. L2 l: P
犀利哥扭計唔肯出場,所以犀利哥阿叔叫雜耍團長李先生(左)幫手拉佢出場,每次仲要遞上煙仔,犀利哥先肯做一個動作,當犀利哥好似動物咁訓練。" ?* g8 Y& ^' }6 u1 W( \- Z3 b: Y

每次要求犀利哥做各種表情都好難,但只要送包煙仔畀佢,即刻笑得出,仲大大個冇牙 look出現。

表演完畢,大會為犀利哥全家設宴,有水煮牛、煲仔蒸雞、魚香茄子煲、青菜等,比起佢鄉下已經好好餸 o架喇。/ ^6 T  I# P9 y4 c
0 I" ~' m1 Y, |
3日賺 3萬. ]2 r* ~* n) e5 ~( \
據知園內負責人得知犀利哥熱潮,早前遠赴江西以 3萬人仔酬勞邀請犀利哥到順德行 catwalk。犀利哥需一連表演 3日( 5月 1至 3日),共 12場各 10分鐘嘅 catwalk騷,每場約有 200名觀眾。
負責人萬小姐說:「如果演得好,隨時請佢做園內『表演舞台時裝部經理』一職添。」犀利哥咁識賺錢,佢身邊嘅「親戚」包括佢細佬、表叔、堂妹同負責接 job嘅阿叔一行 4人,更係隨團貼身照顧,主辦單位仲包埋佢哋食宿,好似遊埠一樣。8 Q1 ~. K) A# U  c  U2 F

突然多親戚
現場所見,犀利哥每每要由阿叔同胞弟代答傳媒,而在上週六( 1日)綵排時,又突然多咗個堂妹助手,負責帶佢走位同教佢擺甫士。到了週日( 2日),犀利哥已經唔耐煩唔肯出場,自稱是犀利哥阿叔的男士,當場搵了一位表演雜耍嘅李師傅,拖犀利哥一齊出去,為了搞氣氛,還將本來已經攰到冇表情嘅犀利哥舞來舞去,好似任人擺布嘅小丑一樣。# D7 K/ j( G0 J" h5 n7 ?

認親認戚
本來冇人冇物嘅犀利哥,家出個 show都 4個跟班,就連唔多熟嘅堂妹同隨後跟上嘅表叔都出嚟,唔知係親情牌,抑或金錢牌呢。
' B4 y2 Y& ?' `- b

表叔

10萬蚊來港
記者問到負責代接 job嘅阿叔會點樣用呢筆酬金,佢話:「會全數由他(犀利哥)自己分配。」但問到會否將部分錢作為犀利哥 2個仔嘅學費,或作為佢嘅醫療費(犀利哥現仍需接受精神治療)時,阿叔一概答未知,仲話犀利哥之前打咗支針,已經好番晒,唔使再食藥添。有錢賺犀利哥離奇不藥而癒,阿叔更話:「如果香港有團體給 10萬元,可以考慮過來表演,不過最緊要係正面表演。」可憐犀利哥在現場有煙食就得, 3萬定 10萬,根本唔知係乜!% A0 X3 b+ _. q7 M7 T

精神科醫生:簡直係玩佢!/ p+ i5 i5 B3 e
如果失去人際關係能力嘅人,而佢冇受過任何訓練,叫佢自己上台表演,簡直係玩佢。咁樣會令佢病情復發,有可能會嚇到目瞪口呆,唔知自己做緊乜。邊個咁大整蠱,當佢搖錢樹呀? 8 Y+ T% H' J+ o4 L6 E3 W/ O

曾繁光

睇唔過眼: F/ f* M$ s0 A& f) S& h
; i; Z4 I  P  g4 @: O$ g! \' M
楊小姐
有在網絡見過犀利哥,睇相型好多,但唔知佢會來表演,雖然行得冇乜表情,但佢好勇敢,我下次會同埋老公再來睇。1 [/ _; i4 H8 V. l$ Y
( c$ J. C' i  f5 d- F1 I! x
游先生(工作人員)
估唔到個場咁細都請到犀利哥,但一睇到佢表演就失望,佢應該着番啲爛衫褲會好睇啲。但如果以一個病人嚟講,喺咁多人、咁多鏡頭前表演,已經好好,我畀佢合格。

網友鬧
網民都睇唔過眼,大鬧佢班親戚貪錢,明知佢係一個病人,仲當佢係搖錢樹,戥佢心傷呀!( S2 d+ B8 S- K$ r. `
' A3 z  g7 v# P( a$ g
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()