台灣宅男口味轉得快, 32F瑤瑤、「翻版徐若瑄」李毓芬、「豆花妹」蔡黃汝 out咗喇,電車男又捧出網絡新女神,佢就係聲稱擁有 32F導彈胸林盈臻

20歲、花名叫大元嘅林盈臻,家陣喺台灣輔仁大學修讀緊法律系,成名多得綜藝節目《大學生了沒》,話說佢入讀大學後,自薦去試鏡即被取錄

32F 愛美神導彈嘅大元,賣點係抵得諗,唔只喺鏡頭前拋胸托咪、更識自度豪乳話題:「讀中學時身材讓我十分困擾,一度想把他壓平。但長大後,身材卻讓女同學羨慕。我媽也說好東西要跟別人分享。」有料唔怕晒,家陣大元嘅 facebook粉絲專頁已收買過 8萬人做佢 fans。
  [# x" _/ D: l! [( x' d! O" w$ {
天使面孔、愛美神身材,加埋準美女律師稱號,難怪最近林盈臻人氣已超越瑤瑤同「豆花妹」蔡黃汝。網上圖片
, `# b5 n$ f8 y
上年上陶子主持嘅《大學生了沒》,林盈臻低身拋胸亮相後一露成名,自此成為該節目固定班底。
6 B% Z4 |- c/ k8 V  O4 r, E- o
林盈臻曾被吳宗憲邀請做《我猜我猜我猜猜猜》嘉賓,節目中她更自爆:「我曾把同學的手機藏在乳溝中,最後也不被找到。」連吳宗憲都嚇一跳。

大元嘅粉絲喺專頁 fb中,除男 fans狂讚佢靚女,連女 fans都羨慕佢身材正。1 [. K. |( v# O: i

激似張茆
鍾意將自拍照放上 blog公諸同好嘅大元,睇落似足前年偷啜倪震成名嘅張茆。
林盈臻 網上圖片. m0 r9 }6 C. I0 ]

張茆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()