正籌備拍攝《喜劇之王2》的周星馳,最近積極於各地物色新演員,說到《喜》片第一集的女主角張栢芝,星爺坦言欲找對方客串一角,並爆當年仍是新人的栢芝教了他不少:「佢教我好多嘢,仲叫我鎮定啲唔好驚!」


自認年紀大的星爺,花了許久才可以憶起往事。

星爺昨日到廣州出席「《喜劇之王2》星呢選秀大賽」,更被司儀以「喜劇之王教父」來介紹出場,即席敲響銅鑼寓意比賽正式啟動。說到是次的選秀比賽,星爺直言希望可從中找到《喜》片的主角:「希望可以搵到啲有創意嘅人,一定要有喜劇感,十幾年前喺香港都搵到,內地咁大咁多人才點會冇?」

費神憶往事

曾提拔不少新人的星爺,表示每次跟新人拍戲都學到新事物,而當記者問到他十年前跟張栢芝拍攝時的感覺,他想了良久說:「依家年紀大,齣戲係十年前嘅事,我印象中佢係個好有天分,好多嘢都唔係我教佢,反而係佢教番我,呢啲(指演戲天分)係天生嘅,佢仲叫我鎮定啲唔好緊張。」星爺除了即席恭喜栢芝再誕BB外,他又坦言希望可找對方客串新戲:「我梗係想啦!不過佢依家咁忙,未必肯架喇!」


星爺在兩位美女陪伴下出場。


當年張栢芝拍《喜劇之王》一炮至紅。


星爺積極搵搞笑演員。

用內地導演

現時已轉攻幕後的星爺,問到他可會考慮再當主角?他斬釘截鐵表示:「唔需要,我依家係搵人才,如果搵到人才根本唔需要我,亦唔擔心市場會接受唔到新人。(你會客串?)都唔會,我鍾意做幕後,留番畀啲新人發揮啦!」說到他的幕後班底已各散東西,星爺則表示由於《喜》片會於內地取景,故班底起用內地的編劇及導演:「齣戲會喺年底或明年初開拍,幕後已經定咗,遲啲公布,當然都會搵田雞等客串。(同小瀋陽有合作?)依家傾緊。」

星爺新片想斟栢芝客串

周星馳早已被視為喜劇教父,但他謙稱每次跟新人拍戲,均會學到新事物,還大讚張栢芝天生有演藝細胞,亦有意邀她客串新片。

周星馳昨日於廣州出席「《喜劇之王2》星呢選秀大賽」活動,獲司儀以「喜劇之王教父」之稱介紹出場。近年轉攻幕後的星爺表示,希望藉是次選秀為新片《喜劇之王2》選拔演員:「希望可以搵到有創意、有喜劇感嘅新人,內地咁大咁多人才,唔好嘥咗佢!(你會做主角?)我依家係搵人才,搵到人才根本唔需要我。(客串?)都唔會,我鍾意做幕後!」他直言每次與新人拍戲均有得着:「我哋好多時都係互動,當然我會講佢哋應該點做,但我都喺佢哋身上學到好多嘢。」


參賽者落力演出,星爺(右)亦睇到表情多多。
參賽者落力演出,星爺(右)亦睇到表情多多。



放大圖片




星爺駕到!即獲工作人員開路兼護駕。
星爺駕到!即獲工作人員開路兼護駕。

問到當年與栢芝合作時,對方可有教曉他甚麼?星爺聞言深思良久,停頓一會才搞笑地說:「齣戲成十年前嘅事,年紀大要諗諗。印象中佢好有天分,所有嘢都唔係我教,反而係佢教我,呢啲天生嘅,當時拍戲佢仲叫我鎮定啲、唔好緊張。」星爺得悉栢芝再為人母,他坦言希望可找對方客串新片,惟他指對方現時太忙,故未必會答應。



年底內地開鏡

近年星爺御用幕後班底各散東西,問他會否重組?他表示因新片於內地取景,班底會起用內地編劇及導演:「齣戲年底或者明年初開拍,幕後已經定咗,遲啲會公布,當然都會搵田雞(田啟文)佢哋客串。(同小瀋陽合作?)傾緊。」

影視組
周星馳全力提拔影壇後輩,故不會參與新片幕前演出。
周星馳全力提拔影壇後輩,故不會參與新片幕前演出。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()