自訪問孫耀威的日子定下來後,每次看他的資料、想訪問問題時,腦海便會響起〈愛的故事(下集)—但願他珍惜你〉:「我但願他珍惜你,這顆心不忍看你落淚時,一串串令心酸酸,仍舊仍舊眷戀……」十幾年前的歌,仍然悅耳。

因為四大唱片公司與無綫電視的糾紛,看《勁歌金曲》已沒有人餵我聽四大唱片公司歌星的歌,得要自行上YouTube聽老孫新歌。情況如像,當沒有人為自己鋪平坦筆直的柏油路時,為到達終點,也得自食其力,那怕要自行搬石塊。

曾在中國內地和台灣飄泊多年,連老孫也叫自己做「冇腳嘅雀仔」。三年前,他主動扎根香港。

「嗰七年,三個月喺橫店,三個月喺無錫,三個月喺蘇州,三個月喺北京,個人好似冇根咁,個心好孤獨,好冇安全感,我覺得趁我仲後生,要返一返嚟香港,陪吓屋企人、住喺屋企,尋找番自己生活先。譬如今日早收工,蘭桂坊happy hour囉!今日突然間訪問cancel,同阿媽飲茶喇。甚至乎要拍拖,你交邊一度地方女朋友吖?你教我!」

世界無限大,他想尋找到東西,他該已找到。連沒有打算找的,也找到了。這隻叫老孫的雀仔,不止長了一對腳,相信牠會在此築巢,成家立室,開枝散葉……

神的意旨

孫耀威於一九九三年出道,這位香港小伙子,在四大天王紅到發紫之時,由台灣回流香港,為樂壇炮製另一口味菜式。〈我知道你在等我〉、〈愛的故事(上集)〉,堪稱七十後的經典,與真正台灣產品林志穎分庭抗禮。

「我同小志真係撼到七彩,我喺台灣出道,小志已經出道咗兩年,嗰陣佢好紅,我哋硬撼到爆炸。每次做電視節目就幾百人對幾百人,好似啲社團咁嘅氣勢,我哋架車一出,我啲fans就拍晒玻璃,另外一群人就怒目而視。

「我太過care每一個表演,啲現場音響又屎,好差嘅音響我又同佢鬥大聲;夜晚TVB嘅騷,或者去大陸賺錢嘅騷,見得到嘅騷,見唔到嘅騷,每個星期可能唱十幾廿次,其實係好傷!」

「一出道時我已經好鍾意做戲,但台灣公司老闆唔畀,約滿時我咪發癲咁狂接囉!」

當滿約台灣的唱片公司後,他瘋狂接拍台灣和內地的劇集與電影,過了近八年的飄泊歲月。

「自己唱咗七年歌拍過咁多MV,應該對鏡頭唔陌生,演技應該OK,一拍先知原來啲演技咁鬼屎,狂NG,發緊夢咁!我係咁同自己講:『你係個新人,唔好揀戲,又有得賺錢,何樂而不為?咩垃圾戲你都照接啦!』嗰時我都接咗幾多垃圾戲!

「我過去十幾年做娛樂圈好搞笑,我頭六、七年就全唱歌,後嗰六、七年就全拍嘢,○七年返嚟就全唱歌。」選擇了唱歌,老孫的聲帶卻在○八年出血,鼻裏長出瘤來,歌唱事業被迫暫停。依醫生吩咐,是先停下來兩年,再看聲帶狀況如何。一年多後,老孫奇迹康復,成為現在大家看到和聽到的他,早前推出了全創作新專輯。

「冇嗰個病絕對冇呢張大碟,可能上帝要我出呢張唱片,可能特登整到我要休息,搵番我唔見咗嗰把聲。有陣時有啲嘢要調番轉講,嗰陣時唱片公司又未必有咁嘅膽量,有咁嘅吉士放晒手畀孫耀威一個人去做。」

「我好掛住內地做嘢嘅生活,同埋我啲戲癮係痕到爆炸。放低大陸演戲嘅事業,唔係一個容易決定,唔係兒戲,要儲錢娶老婆o架嘛!」

看香港娛樂圈

有云每三年一個代溝,縱橫中港台十七年的老孫,穿梭往來多個年代,歷盡朝代變遷,寒暑交替。

「以前偶像都有自己王國,有自己fans;以前明星高高在上,好似唔需要友情,係國王嚟,明星好有星味。依家我哋日日喺度玩blog,大家都知道我哋做緊咩,好似朋友。」

時移世易,娛樂圈的生態和老孫第一次回流返港時已不盡相同。

「我話拎隻碟去美國做mastering,多幾萬蚊咋嘛,以前都唔係錢嚟嘅!我哋唱片公司日日餵我哋食貴嘢,都食幾萬蚊啦!依家唔係嗰支歌仔,全部揸頸就命。

「我哋唔可以眷戀以前,唔可以因為我哋以前風光就繼續排外,我哋只會變成井底之蛙,所以香港藝人要跳出呢個井,放眼呢個世界,因為我覺得我哋有嘅特質係其他地方冇,我哋嘅轉數快,我哋演戲方式係最接近國際,不慍不火。你見內地演員有啲做得好,但佢哋好over。」

隸屬環球唱片旗下正東唱片的老孫,新唱片推出,少了一個平台宣傳。

「香港喺呢幾年,有太多黨派,卡拉OK唱咗呢間唔可以唱呢間,電視台有呢間唔可以有呢間,你唔覺得好可笑咩?香港豆膶咁嘅地方,娛樂圈已經走緊下坡,點解仲要玩啲咁嘢?大家可唔可以將私心撇除,宏觀啲睇吓個樂壇?大家除咗喺呢塊地掘金,仲有義務令佢唔會變成爛地。」

無新聞是好新聞

罵我馬後炮也好,甚麼都好,老孫跟我做訪問時,常常笑容滿面,聲線跳躍,如果不是事業愛情兩得意,很難有這種風騷。男人直覺和個人愛情經驗告訴我,他和陳美詩就是一對,感情還不錯。此訪問於傳媒撞破他和女友遊台灣之前完成,且看他如何說愛情。

「周圍咁飄泊就一定搵唔到一個穩定嘅,返嚟香港係咪為咗要搵個固定嘅?當初絕對冇諗過呢個原因。

「有個女朋友等如你可以報告你發生咗咩事,聽吓人哋錫你嗰把聲,搵番你自己存在,所以我決定咗返嚟就係諗住咁樣。

舊愛應采兒已嫁陳小春,老孫也和陳美詩愛得甜蜜動L,老土一點說,就是「舊的不去,新的不來」,大家開心。

「其實我從來都冇公開過,我覺得公開好無謂,公開咗跟住失敗嘅時候又一大堆新聞,尷尷尬尬咁,男仔都冇乜所謂,始終中國人思想對女仔唔係好公平,失敗咗一次,佢好似又冇咁矜貴。除非有日真係搵到真命天女結婚,我就好樂意話畀大家知,呢段感情已經開花結果。

「新聞報道就希望有新嘢,你未拍拖時咩為之新嘢?就係你公開承認你哋拍拖嘞!當你公開咗拍拖咩係news?出事嘞,邊個紅杏出牆,邊個偷食,邊個戲假情真,呢啲就係新聞。所以我去到結婚嗰刻我會話畀大家知。」陳小姐,無論你在笑、在怕也好,我替他派幾粒定心丸給你。

「就算香港人想唔想我留低都好,我自己都想留低。頭先做做吓訪問,叫菠蘿油西多士嚟食,去第度做嘢你邊搵到呢啲?如果要我放棄香港,我諗我做唔到,我希望嚟緊事業可以兼顧到唱歌,演戲,香港市場同其他市場,我希望可以盡我嘅所能維繫,唔好有得就有失。」

看到沒有?我還有錄音為證,歡迎索取。

前文一直「老孫」前「老孫」後,三十七歲的Eric,並不老得到哪裏。

「班朋友叫咗好多年,我同車婉婉叫先,我叫佢老車,佢叫我老孫,Sammi都叫老sam,許志安都叫老鼠(普通話「許」和廣東話「鼠」發音相近)o架,個個都老乜老物咁!

「我覺得卅幾歲男人其實好後生,事業先開始發力。劉華四十幾歲,你睇吓佢仲咁後生!任達華、方中信仲繼續玩落去,唔會覺得咁樣叫老。香港藝人一定要有個花名,下下全名好見外,唔通叫我威威咩?」

Eric的保鮮方法很簡單。

「我覺得男人唔使搞咁多嘢,真係乾淨、健康、心境開朗,我唔可以建議食啲乜,搽啲乜,反而我覺得係洗面、做運動、乾淨。」

面對眾多八十後,甚至「超級巨聲」撲至,Eric如何對付?

「都係咁嘅死人樣o架咋!」

如果每個三十七歲的男人都可擁有如Eric般的「死人樣」,實在可以死而無憾、死得眼閉了。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()