鄧麗欣( Stephy)昨日以健康人生大使身份,在奧海城出席「北區青年商會第 19屆香港兒童金口獎比賽開幕禮」。最近有機構有意邀請昔日 Cookies九位成員開騷, Stephy說:「以前九餅入面,我同 Angela最 friend,我都有同佢提過呢件事,不過佢話冇聽過,唔知係咪真。」

「有啲去咗讀書」

Stephy續說:「九個人再一齊唱歌好難得,會好好玩,但都要睇其他成員時間嘅配合。」問 Stephy會否介意和死敵傅穎( Theresa)同台唱歌?她說:「我都贊成今次再合作,其他成員好多都冇聯絡,間中會喺 Facebook留言傾吓偈,我知有啲去咗讀書,要再集齊九個人唔係咁容易。」採訪、攝影:魯萍


Stephy雖然與傅穎水火不容,但她謂不介意同台演出。

鄧麗欣(Stephy)昨日以「健康人生大使」身份到奧海城出席「兒童金口獎」作文及演講比賽啟動儀式,Stephy透露今年書展不會出書,但並不是因去年寫書錯字事件影響,更興奮謂最想推出一本懷孕寫真集:「我覺得大肚嘅女人好靚,同埋我最多只會生一個,所以好值得留念,不過如果我大肚都要等十年八年後!(全裸上陣?)半裸機會大啲,點都會露個肚,因為藝術性啲!」


另外,盛傳某單位有意邀請Cookies其餘五位餅碎舉行演唱會,Stephy透露一兩年前曾聽過該傳聞,但她跟Angela(區文詩)聯絡時對方並沒提及,Stephy又言:「我仲聽講主辦單位想請我哋四個做嘉賓!(同傅穎同台?)唔介意,因為九個女仔齊晒好難得!」

鄧麗欣恨出孕婦寫真

鄧麗欣(Stephy)昨日在奧海城出席《「兒童金口獎」作文及演講比賽啟動儀式》,她透露今屆書展不推出書籍,但有意若干年後推出懷孕寫真集:「最想出一本孕婦寫真,因為大肚嗰刻好靚,同埋我極有可能只生一個,好值得留念,但要過多十年、八年!(全裸上陣?)半裸都會嘅,點都會見到肚!」

對於有傳有主辦商力斟Cookies其餘五位餅碎開騷,欲邀請吳雨霏、傅穎、楊愛瑾與她擔任嘉賓,Stephy說:「一、兩年前聽過呢個消息,但至今未落實!(介意同傅穎同場?)唔介意,九個女仔喺埋一齊仲難得啦!」


Stephy坦言將來想出懷孕寫真。
Stephy坦言將來想出懷孕寫真。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()