孭住黑色 CHANEL小手袋,穿上便裝的朱慧敏,第二站就係 CHANEL,她在內約逗留近廿分鐘。


在《飛女正傳》擔當第二女主角的朱慧敏,飾演不惜騷長腿拋心口博上位姐仔,估唔到現實中,她對男人同樣有一手。
本刊收到消息,朱慧敏最近搭上大陸溫州一名王姓富商,經常中港兩邊走。自從被富商照顧後,原本底薪約萬二元的朱慧敏,衣、食、住即時三級跳。日前本刊發現她手持冇信用限額的 AE黑卡在金鐘太古廣場名店瘋狂掃貨。本身住銅鑼灣百德新街舊樓單位的她,更秘密進駐貝沙灣 3000呎海景豪宅。看來港姐再次締造另一個「神話」。
現年 29歲的朱慧敏, 04年港姐出身,正值事業起步之時,卻當上第三者,介入梁榮忠和鍾麗淇戀情。事發後她一度被雪藏,後來得到戚其義等監製扶持才有機會繼續拍劇,不過角色一直摵唔甩壞女人角色,工作量亦不多,連開幕剪綵都甚少,至今每月底薪僅約萬二元。

坐低狂掃 LV
4月 29日下午,朱慧敏甫到太古廣場,率先走入 LV,可能她明知自己有排買,索性坐低叫店員攞多幾個手袋和銀包讓她慢慢揀。

記者眼見朱慧敏至少購入四個銀包,盛惠約萬五元。她離開時剛巧有電話入,店員更為她攞住戰利品送到出門口。

晒黑卡
之後朱慧敏與一女友人到 Cova嘆茶,埋單竟以一張 AE黑卡簽帳,真係估佢唔到。

CHANEL豪買袋
朱慧敏在 CHANEL睇中了一個桃紅色,價值兩萬四千元的手袋。即使是最後一個,朱慧敏諗都唔諗就買,十分豪氣。

戰鬥格跑步
5月 3日,記者再發現身穿白背心橙短褲的朱慧敏,聽住 headphone,在貝沙灣範圍跑步,相當悠閒。

其間朱慧敏與一位相信是住客的女子傾談數句,看來她在貝沙灣已住了好一陣子,連街坊都識到幾個。

進駐貝沙灣
貝沙灣呎價近兩萬,住客非富則貴。據知朱慧敏所住的屬高層單位,面積 3千呎,月租至少 15萬元。

當日朱慧敏掃完名牌後,獨自坐的士直入貝沙灣,順利通過保安位置。

做財經節目撻着

在年多前,朱慧敏主持無綫收費台財經節目《創富坊》時,輾轉認識了一名來自溫州的富豪。男方得知朱慧敏父母離異,與她相依為命的母親其後亦因乳癌去世,對遺傳了家族乳癌基因的朱慧敏大表同情,經過連番追求,數月前二人正式撻着。
消息指朱慧敏背後的強勁水喉姓王,年約 45歲,未婚,家族原本做皮革生意。直至近年開始涉足房地產買賣,多次在國內和香港大手購入豪宅,由於眼光準繩,身家因此翻了幾翻,估計現時身家超過五億。
「呢個富商識咗 Queenie(朱之洋名)後,為咗見佢成日中港兩邊走,一得閒就嚟香港陪 Queenie。之後 Queenie患乳癌嘅阿姨病發( 09年去世), Queenie好唔開心,個富商仲專登放低工作半個月陪佢。到佢哋拍拖後,每次個富商喺深圳傾生意, Queenie都會上去見佢。」一知情人士透露。
這名富貴男友為了方便來港與朱慧敏共敍,月前更以每月 15萬租了貝沙灣一個接近 3000呎的海景豪宅讓她入住,另外亦給她一張附屬卡,相當體貼。
知情者說:「 Queenie有男友錫,老實講佢繑埋雙手都仲得,我哋班 friend見佢做親啲角色唔係情婦就係二奶,成日同佢講咪鬼做,不過佢就猛話自己鍾意做戲,佢男友又由得佢喎!」

 

身材高(身兆)的朱慧敏,曾與名攝影師葉青霖於泰國拍寫真。

 溫州隱形富豪
據消息指朱慧敏釣到的溫州隱形富豪年約 45歲,未婚,身高約 5呎 8吋,體形略胖,家族經營皮革生意,近年來港專炒豪宅,因而獲利不少。

AE黑卡掃名店

兩周前( 4月 29日),本刊發現朱慧敏獨自在金鐘太古廣場瘋狂 shopping。當日揹住近三萬元 CHANEL 2.55經典款黑色手袋的她,先到 LV,只行了十五分鐘,便極速購買了四個銀包。之後她再走到附近的 CHANEL,睇中店內一個價值 2萬 4千元的粉紅色手袋,揹上膊照咗兩下鏡就叫售貨員替她取一個全新的。不過店員表示這個袋已是最後一個時,記者聽到朱慧敏豪氣地說:「算啦,就呢個啦!」前後未足半粒鐘,朱慧敏已豪花接近四萬蚊。
行名店行到腳仔軟,其後朱慧敏與一名打扮富貴的中年女人到「 Cova」 high tea。埋單時,記者發現朱竟手持一張 AE黑卡找數,之後便獨自乘的士離開,直駛到貝沙灣。當的士駛入更亭時,記者見到守衛與車內的朱慧敏熟絡地打了聲招呼,便准許的士司機駛入屋苑範圍,顯然朱慧敏是該處住客。

黑卡年費兩萬

American Express黑卡本身不能讓客戶申請,通常是銀行根據客戶經濟狀況和收入而個別邀請作為特選客戶的。黑卡沒有設信用限額,即是話隨時碌架車,甚至碌層樓都得。黑卡年費 19,800元,一張主卡可有 4張附屬卡。若客戶在外地有急切需要,銀行會協助以飛機接送客人返港。

背心熱褲街坊裝跑步

記者連日在貝沙灣守侯,再次發現朱慧敏蹤影。 5月 3日,身穿白色背心和橙色超短運動褲的她,與一名女友人在屋苑沿斜路跑落附近的數碼港,只見戴住 headphone的她,邊跑邊哼歌,跑了足足 45分鐘弄至身水身汗才返回香閨。
本周一( 17日),記者在電視城外事部大樓外向朱慧敏求證搭上內地富豪一事,她照例否認,並對記者表示不會透露自己財政狀況。
記:你係咪同一個溫州富商行得好密呀?
朱:冇呀……我真係唔知你講邊個。
記:近排你好富貴,搬咗去貝沙灣。
朱:(猶疑數秒)我成日去打波做 gym啫,我唔係住嗰度……係我屋企人住喺嗰度,貝沙灣返工太遠啦。
記:當你男朋友係屋企人?
朱:哈哈!
記:見到你喺 LV同 CHANEL狂買名牌。
朱:幾耐之前呀?唔會,你見我今日都周身冇件名牌 o架,我諗係嗰排母親節,我買嚟俾人 o架。
記:但係見你用黑卡埋單。
朱:(瞪大雙眼)吓!係咩?你唔好要我講我嘅財政狀況啦!
記:怕唔怕有人話你被包養?
朱:我最憎呢啲嘢,我賺嘅每分每毫都係自己搵返嚟,連屋企人嘅錢都唔使。我性格好唔鍾意靠男人,男人才華緊要啲。
雖然答得振振有詞,但睇表面證據,話你冇人照顧,都冇人信啦!  

本周一( 17日)下午,記者在 TVB問朱慧敏。對於忽然富貴,她表示唔想講自己財政狀況,但強調唔會靠男人。

05年,朱慧敏和梁榮忠被揭車震事件後,梁被封為世紀賤男,一度被雪藏,自此兩人畫清界線。《蘋果日報》圖片

近年朱慧敏飾演的角色離不開邪派。在電影《竊聽風雲》有幕與李子雄在辦公室偷歡,露出一副姣樣(右圖)。在《珠光寶氣》亦要做陳鴻烈情婦。

朱慧敏的緋聞不算多,去年初就傳與《畢打自己人》演員 Marco撻着,多次被拍下兩人行街和打邊爐。本周一,記者在電視城發現 Marco(右圖),問到朱慧敏忽然富貴,他說:「我哋一直都係好朋友,佢富貴咗梗係恭喜佢,唔通閉翳好咩!」

港姐富貴之路

不少城中富豪專吼選美姐仔。做藝員收入有限,要即時「升呢」,唔少港姐亦希望釣到金龜乘機脫貧。

04年冠軍港姐徐子珊,今年 2月被傳搭上坐擁二十億身家的「殼王」陳國強,極速升呢,由將軍澳居屋單位,改而進駐貝沙灣千呎豪宅,父母亦換了豐田 Alphard 350星級七人新車,但她否認有人照顧。

05年港姐季軍林莉,以「港版林志玲」外號殺入 model界,有傳獲內地富商揼本開 model公司力捧,林亦由青衣公屋搬到大埔比華利山別墅,有二百萬瑪莎拉蒂接送。

05年港姐冠軍葉翠翠, 08年與內地富商黃有龍拍拖,後來黃更送上 5卡鑽戒向她求婚。當時月薪只得萬三蚊的她,在一星期內連掃兩間賽西湖豪宅,共值三千一百萬。

網友力撐

現年 29歲的朱慧敏,為 04年港姐亞軍,入行 6年,最為人知可謂 05年被拍到與梁榮忠的車廂火辣片段,轟動全城。 4年來她努力洗底專心拍劇,不過天生惹火的她,總離不開飾演壞女人、情婦、姣秘書等角色。
身為監製戚其義愛將之一的她,曾參與《 CIB刑事情報科》、《珠光寶氣》及《天與地》等劇,而於《飛女正傳》中,她更擔任第二女主角,飾演 36D索爆 OL,獲得好評,近日更有唔少網民留意她,讚她身材正,亦戥她常演壞女人而不值。

《飛女正傳》飾演巨胸女。

結局篇必睇位

24集的《飛女正傳》已到尾聲,性感女超人 Janet Bin(蔡少芬飾)亦正亦邪,結局篇更見緊湊,篤胸、啜咀、露底樣樣齊。

第 22集( 5月 20日)  Janet Bin望入豪門
Janet Bin為入豪門,出招冧掂容生(陳鴻烈飾),最後成功加入容氏。為免阿芝(蔡少芬飾)有機會現身, Janet Bin無時無刻向暉(曹永廉飾)索吻。

Janet Bin為免變回阿芝,不時向暉索吻,風騷到暈,咀完仲講︰「 Thank you baby!」

Janet Bin對住中風的卿(馬海倫飾),不諱言表明企圖︰「我只要搞得掂你老公,再搞掂埋你契仔,呢度仲唔係我嘅!」

第 23集( 5月 21日) 黃德斌兩次扮女人
Janet Bin在醫院被假扮護士的阿然(黃德斌飾)偷襲,她出席記招時,然再次出手,假扮病人跳樓,趁 Janet Bin相救期間,篤她胸上的圖案,與她同歸於盡。

為了消滅 Janet Bin,阿然再扮病人跳樓, Janet Bin救他期間,被狂篤胸上紋身。
Janet Bin︰「你次次都扮女人,悶唔悶啲呀!」

暉拒絕 Janet Bin索吻,她即轉到親吻軒(陳豪飾),但最終發現軒已不再愛自己。

第 24集大結局( 5月 22日) 改邪歸正
容生告知暉是自己的私生子,二人糾纏間跌落海,之後當 Janet Bin知暉仍愛阿芝,便設法令芝失蹤。 Janet Bin暗中觀察發現家人因芝失蹤而傷心,加上三淫魔亦發奮工作,令她若有所悟,最終主動承認偽造證據陷害芝。

得知 Janet Bin將會永遠消失,阿芝難捨難離。

暉在大結局才知自己是容生親生仔。

明星靚相大分享返回主業☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(05月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(6-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-5月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()