話到明今個暑假要挑戰周秀娜嘅「浸大咪神」Carol楊梓瑤,年僅21歲,擁有34E巨胸,論呎吋,呢股「胸湧」後浪的確不容忽視。星期日(五月廿三日)Carol更生晒豪乳行泳衣騷,測試人氣水溫。


現場二百多名龍友長短鏡裝備有齊晒,Carol首次行騷表現中規中矩,不過因為趕住換衫出場,比堅尼移位製造「漏奶」春光,的確帶嚟驚喜。
至於行慣性感路線嘅梁政珏,胸有34C好球,依然唔及「浸大咪神」有睇頭,唯有用最原始方法,前墮胸搶番些少收視。
球賽難分高下,但同場出現嘅汪圓圓,身材就輸足成條街,33B配上大躉粗髀,搞到40吋胸肌羅仲謙,赤膊出場尖叫聲都勁過佢。就算家姐詩詩夠旺夫,姐夫甄子丹係宇宙最好打,都幫你唔到囉!

包唔晒
毋須戴「缽仔糕」加碼,Carol真材實料34E夠震撼,夠晒本錢同周秀娜較量。

擺定個陣等你!(設計對白)
周秀娜預告暑假寫真有胸有SM有咁激玩咁激,比堅尼漏奶只係小兒科。

漏奶

34C
同款泳衣對壘,一個C一個E高下立見,無論梁政珏身材再均勻,都唔及Carol不厭其煩不斷漏奶咁出位。

34E

33B
身為專業模特兒,汪圓圓腰唔夠幼大髀又過粗,厚肉大籮,泳褲都遮唔晒!

正所謂家家有求,即使汪圓圓身材咁多缺陷,但羅仲謙嘅眼神似乎嗒得杯落。

要搏出位爭回收視,梁政珏選擇前墮胸展示實力。

現場班龍友,對好波Carol有幾咁愛戴,見到佢哋擒高擒低,都唔使我多講。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()