周秀娜最近又升呢做節目主持,昨日周秀娜、葉念琛、姚子羚、 A Lin、 Annie G等嘉賓出席無綫真人 SHOW《 10分試愛》記者會, Chrissie初試啼聲做主持,她說:「我口才唔好,主持係冇乜嘢經驗,不過我都想試吓,聽到話好似好好玩。」

任人求愛

約會真人 SHOW《 10分試愛》目的是為香港孤男寡女撮合好姻緣,今次要做愛情顧問兼主持的 Chrissie說:「我都係拍過兩次拖,之前都試過失敗,都可以畀下意見。」不過,做主持要隨機應變,假若有男性參加者即場向 Chrissie示愛,表示想追她, Chrissie應該怎樣處理? Chrissie竟然是不識處理,她說:「我真係唔識拒絕人,我個節目有人鍾意我係好事!」採訪:楊潔雯攝影:陳俊強


周秀娜升呢做真人騷主持,故收起性感只晒長腿。

周秀娜冇仔敢埋身

周秀娜昨日出席tvb.com網上節目《10分試愛》記者會,在節目中她會與葉念琛擔任主持,向單身男、女參加者獻計,說到成為「愛情顧問」,周秀娜說︰「我唔係,都試過愛情失敗,跌得多就有經驗,我覺得香港啲男女好多條件都唔差,唔知點解身邊好多女性朋友都搵唔到男朋友。」她表示自己只拍過兩次拖,沒拍過散拖,並謂未試過「一夜情」,有人即謂試過都不會認,她即說︰「真係冇!我好少接觸男性朋友,出去玩都係全部女性一齊,身邊太多女仔,男仔都唔敢埋身。」


周秀娜今次罕有密實示人。

周秀娜謂會跟參加者一起吃飯,問若有參加者追求她怎辦時,她坦言︰「我唔識拒絕人,(男友咪好驚?)身邊好多男性朋友鍾意自己,不過都係鍾意我男仔性格。」

 


周秀娜將在節目中與葉念琛擔任主持。


周秀娜坐下時相當小心。

周秀娜冇玩一夜情

姚子羚、周秀娜、Annie G.及A. Lin等昨日出席網上節目《10分試愛》活動,周秀娜自爆曾歷愛情失敗,拍過兩次拖:「我冇試過拍散拖,因為覺得好嘥時間囉!(有冇試過一夜情呀?)冇試過喎!我好少接觸男性朋友,出去玩都係全部女仔!」她坦言不懂拒絕別人,問到會否令男友心驚驚?她說:「好多男性朋友鍾意我,不過佢哋鍾意我男仔性格啫!」

 


周秀娜(左)「封胸」改晒腿,不過坐姿豪邁,嚇得姚子羚為她護駕。
周秀娜(左)「封胸」改晒腿,不過坐姿豪邁,嚇得姚子羚為她護駕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()