姚子羚回憶十五歲初戀經歷,原來純過蒸餾水!皆因初戀時連手仔都冇拖過。



放大圖片

Q:鍾意畀人追定主動出擊?



A:鍾意畀人追!我從來冇試過追人,因為冇咁嘅膽識,而且畀人追嘅感覺好開心,呢段時間通常係最美好嘅時刻,互相摸索對方,男仔對女仔特別細心,大家只會留最好一面畀對方。



Q:幾歲開始拍拖?初戀嘅感覺係點?



A:十五歲第一次拍拖,我嘅初戀感覺係好好笑,因為拍拖嗰陣未拖過手!我係一個好被動同怕醜嘅人,點知對方仲怕醜。其實我嗰陣好想佢拖我,畀晒機會佢都冇拖,所以有啲嬲但又唔敢講,最終忍唔住分手!不過諗番都仲好開心,係一段好純真嘅戀情。



Q:要同好醜樣嘅對手演感情戲,你會點樣培養情緒?



A:事前會相處多啲先,雖然外表好重要,但內在美亦唔可以缺少,事前相處可以發掘對方嘅內在美,我唔覺得醜樣就要受到隔離。



Q:覺得邊個男星最適合做老公?



A:劉青雲、郭晉安!佢哋係啲冇緋聞嘅藝人,對老婆好專一,畀人一個好先生、好爸爸印象之餘,仲畀人感覺到一份安全感。佢哋可以照顧自己,又可以照顧身邊人,咁樣做每個決定都會好安心。



Q:鍾意自拍定鍾意搵人影靚相?



A:鍾意搵人影靚相!因為自拍嘅範圍好細,淨係影得個頭,最多都只係影到三個人。搵人影就可以影晒成個景,又可以拍唔同角度。我鍾意影相流露真表情,自己揸機嘅話好難一邊影,一邊流露真表情。

影視組
姚子羚的初戀雖未有拖手,但愛得純真。
姚子羚的初戀雖未有拖手,但愛得純真。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()