近排阮經天接二連三被爆同靚女影親密照兼開房,今次俾人話佢逼前女友 Yvonne夾娃娃(台灣語解:墮胎),阮經天即時面色一沉:「這太扯了,你們(指記者)聽誰說?」仲話每次有負面新聞佢都可以當無事,但今次呢隻死貓,就點都啃唔落$ l2 \/ {  j6 c. J5 M" g
根據慣例,能夠升呢做 J女郎,有助娛樂圈發展,陳以庭都只係跟風借周董過橋啫。

參觀密室" j# S) U# o2 |  |
一個係樂壇天王,另一個係偶像劇一哥,緋聞花邊新聞隔一陣又有新料爆。$ G+ _6 ?+ V7 l- k6 ~
先講周杰倫,緋聞女友群姐最新加入成員,係現年 20歲嘅台灣 o靚模陳以庭。5 P+ [# K. N' m% A4 C
陳以庭早排拍攝 online game廣告,化身性感女版孫悟空,谷胸同唐三藏講:「師傅,我們去取經吧!」因為「取經」同「取精」嘅國語發音相近,呢句三級對白,令陳以庭即紅。' a0 r: Y' D; k
要更上一層樓,陳以庭自爆俾周杰倫睇中問佢攞電話,又坐過對方架蝙蝠車,甚至獲周董邀請,參觀佢辦公室入面嘅「秘密臥室」。一男一女共處一室,陳以庭話當晚並冇損失,周董只係教佢拆解魔術破綻,叫大家唔好諗太多,因為佢仲係處女喎!不過事隔幾日佢又話响「秘密臥室」遭周董逼埋牆邊強吻,愈講愈多料爆!& k/ e/ ]  O  q; T5 u! {. ?0 |

After
4年前入選《我愛黑澀會》,陳以庭明顯單眼皮面闊豬膽鼻,佢話冇整容,更強調真係同周董有約會,甚至發毒誓:「如果我說謊,我出去被車撞,變植物人,動彈不得。」嘩!真係交足戲 o架!
: x8 w8 \" k2 X: I/ x+ D3 H. v
谷胸扮女版孫悟空,加上陳以庭自爆係處女,宅男即嗒糖,不過整容新聞見街後,又有傳佢前男友因為戒煙打賭問題,要求同佢响「天橋上做愛」,純情玉女喎!你信唔信?

Before

陳以庭聲稱兩年前坐周董架有對冀嘅車遊車河,相信係蝙蝠車,但問題係,蝙蝠車一年前先到手,又唔可以揸出街,相信係周董另一架珍藏,車價要 950萬港幣嘅平治 SLR McLaren 722超級跑車。) Q/ L3 {3 s& K. ~5 @$ _1 M
% r' N! d- h$ W; c
爆完再爆) }; F- ?& X3 ?! k
早兩個月,奀星吳佩珊搏鹹魚翻生,多次明示暗示「初夜」送俾周董,今次又俾 o靚模陳以庭過多一戙,周董即時還拖:「我是隨時隨地變魔術的人,不是只變給妹看,真的對她沒印象,希望新人改變價值觀,不要用這樣的方式(宣傳)。」
周董對佢冇印象唔出奇,因為陳以庭俾人踢爆整容整到阿媽都唔認得,又响 14歲扮性感兔女郎,著 t-back露半股影相,之後又傳佢同性戀、墮過胎等等等。; `; z/ p% p4 w  |; Y0 i
講到自己仲係處女玉潔冰清,陳以庭回應時喊到成面眼淚,否認整容之餘,仲暗示遭經理人出賣,踢爆佢同周董响「秘密臥室」嘅事。 20歲女,咁識造新聞,抵你日日見報。

發明星夢2 V/ U6 r% r% m( H" `
周董搞處女 o靚模,最多俾人話佢係金魚佬,相比之下,阮經天簡直連禽獸都不如。最近佢响台中嘅鄉親爆料,大約 8年前,响鄉下 coffee shop打工嘅阮經天,一日到黑發明星夢,幾經轉折下,認識到早年安排韓國變性人河莉秀,殺入台灣娛樂圈嘅經理人陳孝誌,阮經天即刻同對方簽 5年賣身契,點知事隔兩個月,旗下有林志玲嘅凱渥模特兒公司,又話想簽阮經天,佢諗都唔諗違約問題,又走去簽,仲拋棄當時嘅大肚女友 Yvonne,叫對方墮胎,自己就搬出去台北做明星。
& ^, N% W8 C5 u1 b5 B
阮經天 05年同當時 17歲都唔夠嘅言言拍拖,據聞遭言言媽反對,認為佢冇知名度襯唔起佢寶貝女,後來俾人影到拍拖,戀情無奈見光即死!6 K3 ^. q* @# K9 T

同阮經天拍拖 3年嘅許瑋甯(圖中),經歷過男友被爆有性癖好,以及帶女開房等種種傳聞,幸好未有破壞雙方感情,上個禮拜阮經天仲帶埋未來外母(圖左),三人行一齊打邊爐。

忘恩負義
其實佢同陳孝誌嘅合約已經過晒期,不過阮經天而家先上位,陳孝誌亦睇準機會告佢違約,要求賠償 300萬台幣(約 73萬港元)之餘,陳孝誌仲踢爆阮經天 05年拍偶像劇《綠光森林》,同對手劉品言(言言)戲假情真,奪去女方「初夜」之後四圍唱!
拋棄大肚婆,又鍾意「完唱」,阮經天勞氣否認:「我從不認識 Yvonne這個人,我跟言言是純純的愛,他(陳孝誌)怎麼可以隨便傷害一個女生。」至於合約問題,阮經天解釋當時佢未成年簽約,法律上無效,而事件已經交俾律師處理,暫時唔方便作出評論。

阮經天同陳孝誌(前名陳孝志,小圓圖)所簽訂嘅合約,生效期係 02年 3月至 07年 3月(圖紅圈), 1982年 11月出世嘅阮經天,簽約時已經滿 19歲,雖然台灣要 20歲先叫做成年,不過有晒白紙黑字又打埋手指模,無得抵賴。 + J2 z3 O: j1 A  T2 q* B. L! q* _

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()