原本在日本係 nobody嘅椋名凜( Rin), 08年多得經理人王友良( Ivan)發掘來港,食住 o靚模熱潮加埋 35E o架波夠另類,人離鄉「貴」,仲衣錦榮歸日本接 job。不過上月尾忽然傳出椋名凜跟王友良因財失義,椋名凜即轉會鄒世龍的 Starz People

其實椋名凜跟王友良擘面,導火線是十多年前曾拍全裸寫真的她,最近再私下替日本鹹書《 Sabra》拍全裸照。爛泥扶唔上壁,王友良跟共同擁有椋名凜模特兒合約的 Model Genesis決定放棄椋名凜,王更直指椋名凜反骨:「我哋對於一啲食碗面反碗底嘅人冇乜好講1 R  |0 X1 ~) ^* `: o( U
/ p0 p6 ?. z5 R  j) j: S  S
被踢爆 97年以原田志乃名字推出過全裸寫真《 Escape》,並再被揭發虛報 26歲,真實年齡已到 30歲的椋名凜剝性難改,靜雞雞瞞住發掘她來港的王友良替日本鹹書《 Sabra》拍全裸相。/ n( @- C* z" K  R8 B
! N: D0 p; f+ e' J* h( ~. G% ]; P, v
日本鹹書《 Sabra》每期均以性感 o架妹作封面,內頁更有大堆女優性感相及裸照,椋名凜最近接受該雜誌訪問,該雜誌便以「亞洲公主」抬舉佢,仲話佢喺香港係紅模,難怪佢興奮到乜都剝晒畀人睇。

[: o- u
王友良:你好大膽
據知,一心想替 Rin「洗底」的王友良睇到輯相後嬲到出煙,加上在香港有些少知名度後 Rin愈來愈唔聽話,情願留在日本釣富豪都不願返港接 job,二人最後反枱。6 E8 m5 ^& O5 T. o
被指唔聽話, Rin仍大條道理:「輯相係日本嘅經理人幫我接嘅, Ivan都冇權干涉。影之前佢都有反對過,話唔想我以咁大膽嘅形象出現。佢好唔開心,仲黑晒面話:『你好大膽﹗』……咁啱約滿,咪唔續約囉。我一直都好想拍電影同廣告,我相信 Starz People可以幫到我發展,老闆鄒世龍應承會幫我。我家同 Ivan仲有聯絡,佢唔係我老闆,但都仲係我嘅朋友。」

自踢 30歲扮 26& Y* Z5 n2 p6 W* j# A' [& B2 N
椋名凜替《 Sabra》影全裸寫真,雖然 3點力保,但同裸體無異。內文除提到佢鍾意高佢起碼 11cm的男生,更提到自己已經 30歲,證明佢上年堅稱 26歲係講大話。

公主病發
本刊亦致電身在日本的王友良求證,王並沒有直斥椋名凜隱瞞影裸照,但就插對方行為反骨,「呢件事(裸照)我唔想評論,但我哋同佢之間的而且確愈來愈多問題,或者佢有佢嘅『公主』態度。一句講晒,我哋對於一啲食碗面反碗底嘅人冇乜好講……祝佢好運啦!」

冇偈傾
椋名凜來港 2年,出入都有王友良傍到實,不過二人對上一次孖住出席公開場合已經係 2月出席首映,當時二人已經冇乜偈傾。 5 o4 a0 V0 r3 W2 k% q- o8 Y
- }/ M$ }# k$ E) C! r
你冇權干涉!(真實對白)/ H- `7 N6 X) E6 V! D7 H8 J/ T2 P
食碗面反碗底!(真實對白)+ F7 a8 E0 Z4 q

乜都假
椋名凜來港近 2年,先後被揭曾拍全祼寫真及虛報年齡,跟好多「 o架」妹女星一樣乜都「假」。
. x7 n# n
假名媛
自稱來自日本上流社會、父母係醫療公司高層及醫院理事長,家住東京六本木山 2千呎豪宅(右圖),但來港後竟然要跟一班外勞 model迫埋幾百呎嘅單位兼瞓碌架床(左圖),而日本上流社會更冇人聽過椋名凜家族任何成員。, r$ _' F8 R+ Q- o# T+ M& M1 G
+ `# O7 @0 b! c1 z& {+ v3 w8 j# d

《忽然 1周》圖片6 t6 U! ~9 K% \5 c
( l9 ?+ l' w' b) o9 Q4 u
假年齡7 m7 C1 x# l. d& [4 E: }& q% A% n# @- }
自稱 26歲,但被踢爆 97年以原田志乃名字拍過全祼寫真,寫真更標明她當年已 18歲,計落真實年齡是 30歲。
. Y3 p! z; H" Z# ]

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()