有啲人唔靚、心地好都算有內在美。陳法拉出名樣靚身材正,不過俾 FBI發現連心地都靚過人,天使一樣呀!
# Q, p% U9 B. W2 b& Z
請你哋幫手領養吓啲貓貓啦!(真實對白)2 r' ~5 K) m( `
法拉有善心,見到流浪貓阿黃被漁護署捉咗就嗱嗱聲去救番隻貓,所謂相由心生,抵你咁靚女嘅。

迷玩微博嘅法拉呢排連出 9篇題為救貓記嘅 post,請大家幫忙解救一班被漁護署捉走嘅流浪貓。 FBI打畀法拉至知咩事:「我拍《溏心》時已經成日見到班貓貓,有日其中一隻貓阿黃俾漁護署捉咗,我打去問,佢哋話四日之內冇人領養就人道毀滅,於是我嗱嗱聲接走佢,我帶佢去沖涼同打針,接佢返屋企住住先。可惜我屋企已經有兩隻貓,我咪日日上微博呼籲、希望搵動物團體幫到手收養。我都會接一兩隻自己養!」# n7 C0 e% D" }1 N" Y! D
一見啲病童、虐狗 post,啲明星爭住 forward就以為自己係善長仁翁,學吓法拉啦,呢啲先真係有心呀!
/ U$ R! q% F& Z5 Y
打救阿黃
就係呢隻阿黃被法拉救番,法拉仲連續幾日將救貓經歷 post上微博,家陣阿黃已經搵到好歸宿,辛苦晒!$ A! S$ C' ~6 P5 U
: h  O( D0 Y  h! A0 ]$ Q" X

6 d1 i" E3 e7 J! W

早前本刊喺法拉同佢個 Neway大少男友薛世恆嘅九龍塘畢架山一號同居竇見到有隻小貓仔跳上窗台,法拉一向有鋪愛貓癮。3 P3 r) {' s7 _! l9 A
9 \  t% a' @& K
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()