05年大住肚下嫁又靚仔又有錢嘅金融才子許雅鈞,從此,小 S徐熙娣便成為台灣女人眼中最幸福嘅少奶奶。' N9 |& B( i: }. x
嫁入許家做闊太之前,係人都知小 S曾經同主持人黃子佼(佼佼)有過一段情,其後被曾志偉女兒曾寶儀(阿寶)介入,「佼 S戀」正式分手。$ K8 Y( u. C5 h& o. J
十三年前情史,近日黃子佼決定出書重提舊情,清算被小 S忽視,做人男友連狗都不如,將四年來不敢回憶未能忘記嘅男人最痛化成文字。咦!男版喻可欣?
8 s2 S, t6 p& @" o- i) D5 D. h  B7 V
小 S 02推出新書《小 S牙套日記》,曾經提過佢同黃子佼分手嘅對話,外界認為大家都曾經用心不良,互爆私隱,只係黃子佼响小 S擁有大好家庭,而曾寶儀同圈外男友開始談婚論嫁嘅時候,先嚟出書爆大鑊,對兩女始終唔公平。

元氣大傷* h. d3 s/ k& T6 A) u
黃子佼即將推出新書《那一夜的人生申論題》,將自己從 1996年到 2004年,分別與小 S及曾寶儀轟轟烈烈嘅情史一次過公開。5 ~- k8 G+ K* I. z/ f" O$ {
對於兩段舊情,黃子佼坦白講:「(兩段情)都後悔!因為事業發展真的大受影響!之後,根本沒人想看我了!」9 S/ x9 H5 H" C6 P/ f* ?6 X3 _
時光倒流返去 00年,小 S掉低當時嘅男友黃子佼,同大 S徐熙媛、好姊妹范曉萱一齊到英國遊學,其間,黃子佼同曾寶儀日久生情,於是越洋打俾小 S提出分手。
當年三角戀轟動程度堪稱台版「奪麵雙琪」,加上小 S上電視聲淚俱下宣布被飛,「花心」黃子佼事業直線向下,新女友曾寶儀好在有老豆同媽咪撐腰,聲譽跟事業未至受到太大波及。

想當年兩個經常扮鬼扮馬做節目,黃子佼自爆其中一次借咗件外套俾小 S,小 S遞上小字條感謝,就係咁,撻着咗。) W6 B& u3 T1 @( |* Z
* t- `4 Q5 r+ z' Z7 t
上個禮拜五晚,小 S陪大 S出席《大內密探靈靈狗》台灣首映禮,始終唔肯批評黃子佼,有違平日敢言作風:「在節目開玩笑可以,我不想隔空放話。」' x) @* j  h- h; ^
大條道理
後來「佼寶戀」玩完,黃子佼由主持轉行做電影,人氣逐漸回穩,今次佢出書自爆情史,外間認為佢消費(台灣語解:攞便宜)前女友,搏事業反彈,不過黃子佼答得大條道理:「路人都在講的話題,我是當事人,為何不能講?」
據知,黃子佼响新書入面,會以自問自答九十九條問題形式,逐一透露佢同小 S嘅舊情,當中包括「最想對小 S說的一句話?」、「如果小 S與阿寶掉進水裡先救誰?」,更包括「佼 S戀」真正死因:「大家眼裡看似我排第一?但一到私人時刻,馬上變成姊妹家人是第一,第二是好友、第三第四是我與狗在爭(當年小 S曾經有 3隻狗)、第五是工作。」( ^. `( }8 F, a' `- P! \3 F

能夠釣到大金龜, 05年奉子與許雅鈞結婚嘅小 S,响婚禮上同家姐大 S感動到哭成淚人。

黃子佼同曾寶儀拍拖四年,原本買埋樓準備結婚,但最終分手收場,曾志偉無緣飲呢杯女婿茶。

貪得無厭' k" p! g" U* s4 r
感情上貌合神離,黃子佼承認自己將感情依賴到曾寶儀身上,但就一再強調,自己冇一腳踏兩船。「 2000年 10月 16日,我跟小 S越洋分手後,她也準備從英國返台,在節目上公告分手,但當時我跟阿寶還沒在一起,至於週刊報導我們(佼寶)過夜,那時我已跟小 S分手 4個月了。」
一再澄清並非花心大少,當年黃子佼被大 S惡言中傷,嬲到今時今日:「我和小 S一起的四年半裡,她(大 S)陸續談過三場戀愛,是我懂愛的專一,還是她?我受盡她的羞辱多年都沒半句。」專登舊事重提谷書,黃子佼連大 S都敢辣,我等睇戲! 5 a9 H( a  N6 x5 P4 h7 h( _4 b
6 \0 c, Q: H+ ?! Y. X* d
小 S一向言行大膽,唔只一次响《康熙來了》節目上大講房事,甚至見到新晉型男趙又廷,當眾擒實對方都冇有怕。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()