最近匯豐一名 50多歲變性高層 Mimi(原本個名好 man叫 Dick),為做女人同妻兒反晒面,仲向平機會投訴在公司受歧視,上晒報紙 A1。
香港人大驚小怪,但日本人接受能力較高,尤其電視台每年梗有一兩套劇將男女主角搞到雌雄莫辨搞噱頭。例如 8月頭已於日本推出嘅《粉紅系男孩》,劇中靚仔男主角岡田將生人前扮 man,實質鍾意玩公仔、織冷衫、阿仔陰陽失調,竟連老豆都嗌變性做女人,父子變母女,激!

20歲仔有成 6呎身高,夠鶴立雞群加上唇紅齒白成個女人湯丸,難怪 6年前在街上被星探發掘入娛樂圈。

改篇自銷量高達 50萬本人氣漫畫《別冊花見夢》的《粉紅系男孩》(漫畫日文名叫《乙男》),聽個名已估到套劇嘅賣點係男主角係美少年,仲要係乸乸哋嗰隻。擔大旗嘅岡田將生飾演正宗飛鳥,係一名中學劍道部主將,佢暗戀轉校女生都塚涼(夏帆飾)時,表面扮 man,但背後其實鍾意玩公仔、入廚甚至縫紉女人過你阿妹。) v  M6 {) q- Y7 \) h! k. Q  |+ ]
: K$ |$ B) s& z4 O
阿媽教路6 j8 o$ L5 ]2 d1 E
為演活陰陽失調角色,套劇開拍前岡田將生亦曾向阿媽取女人經,他於訪問中自爆:「有次我叫阿媽教我織冷衫及縫紉,阿媽即大叫:『我冇聽錯嘛?』,當我解釋只係角色需要後,阿媽先放心,仲教埋我做乸型唔准大笑要揞嘴笑。」
套劇喺日本已播咗 4集,雖然收視唔算掂成績麻麻,但岡田將生卻憑《粉》劇動 L彈起,家陣更拍住日版《流星花園》女主角井上真史拍新劇《我的初戀情人》。扮乸型都攝到位 o架!

《粉》劇首次做主角嘅岡田將生(右),前年曾經演過日劇《花樣少年少女》,但只係做主角小栗旬旁邊嘅陪襯。" u7 k6 r/ P& h) c

粉紅救兵6 j8 f: G/ I7 T0 V. D2 O7 `
玩公仔3 \* N* h( C$ w6 r$ \1 L- l
  D5 p6 [9 T' z& S" x5 J6 ^
岡田將生飾演嘅飛鳥,喺學校就係劍道高手,同學封佢為「男人中的男人」,但一返到屋企即好似女咁攞起毛公仔嚟玩,做番自己。 2 e" }( ]; A* l. z% h4 h4 Z3 h) D) c
. }( F0 g* p% j- B: a/ i
織冷衫% E6 u$ K- _( y) l

唔只玩公仔,仲識織冷衫,不過佢只係匿入房偷偷哋織,唔敢畀阿媽知。 , u: {! ?7 f( M

 O煮飯仔
, [2 c# c$ C) G' F0 n+ {
之後佢去託兒所做義工湊細路,佢一入去即乸態畢露,揦起條粉紅色公仔圍裙,仲即場同班細路玩烹飪,連班細路都笑佢冇男子氣概。 7 _* C8 ~$ }, a
# P& X' I( O5 W, C. p: R
女角粗魯2 n# k2 l1 l$ [' J' T2 c& }2 v
起飛腳+ o+ C- f2 t6 V: C) r+ s. g% b/ p) ]
劇中夏帆飾演被岡田將生暗戀嘅都塚涼,清純妹妹外表好柔弱,實質係跆拳道高手,見到岡田將生被同學圍毆倒地,即起飛腳幫拖,有義氣不過好粗魯。
7 t* }  G/ {! E/ E5 k. V- {" S


男生女相 No.1
近年日本唔少男藝人都係靚仔得嚟似女仔,最近日本偶像雜誌《 Junon》就搞咗個「男生女相美少年」選舉,結果岡田將生打低上年美少年選舉冠軍小池徹平。6 F, s4 w$ k! h  z; T
岡田將生當選,但佢只認自己有型,但就唔認男生女相,但係睇佢呢個托頭 look…… / k) T1 u& ~' Z; {- _

冠軍4 E( {, P6 P/ `. C5 ~; n( `/ H
岡田將生

亞軍6 n1 i/ N" w. l4 ^1 f
小池徹平! e" J1 z- W  {% _8 [
做過電視版《五個撲水的少年》主角嘅小池徹平,輪廓標致,皮膚白淨,做女仔都應該幾靚 o架。

季軍& M# {1 q' @" m/ \
瀨戶康史
粉紅系男孩》中飾演傾慕岡田將生嘅瀨戶康史,眼大大加埋個厚唇舒淇嘴,男生女相得嚟都幾性感。

真假變性男* P+ U. r# a# l  ]; }0 M
近排香港變性男代表,有做男人時叫阿 Dick、變性後叫 Mimi嘅滙豐高層,面對妻兒眾叛親離,依然要找回自己做女人,於街上更一臉自信,無懼途人奇異目光。% S0 M- H7 k9 {' n: y
《粉》劇中,唔只岡田將生乸乸哋,連佢老豆(鶴見辰吾飾)都表白話想做女人,反映日本唔少 o架佬表面係男人,其實內心想做女人嘅陰暗面。

現實

戲劇

乙男 Vs腐女4 G& @% `- b& s- K
港人一向鍾意用日文當潮語,好似「電車男」等。而形容男人係乸型嘅「乙男」就源自同名日劇《乙男》,形容外表係男仔,但懷着一顆少女心嘅男性。而「腐女」則是一群對男同性戀漫畫情有獨鍾,經常將自己幻想成男性嘅女仔,不過兩者都唔係同志,超騎呢!
06年有隊叫「中野腐女子姊妹」嘅組合出道,雖然有 gimmick但就未紅過。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()