樂基兒帶挈升呢Janice Man自信:高度唔重要
其他娛樂名人影片

樂基兒日前被揭已升呢做黎明嫂,黎太婚後繼續工作,如常行騷和出埠,她大前晚在上海為牛仔褲品牌出席宣傳騷後,昨日已趕返香港,在金鐘行騷。

放大圖片
樂基兒大前晚在上海示範牛仔褲(左圖),昨日匆匆回港再行騷(右圖),認真大忙人。

樂基兒大前晚在上海示範牛仔褲(左圖),昨日匆匆回港再行騷(右圖),認真大忙人。

放大圖片

 

「搵男仔易啲」 放大圖片
Jancie Man表示很滿意自己的高度。

Jancie Man表示很滿意自己的高度。

樂基兒昨日和老公的愛將文詠珊( Janice Man)同場,更出手幫 Janice Man造勢。原定每位模特兒獨自出場,但樂基兒待 Janice Man壓軸出場時再亮相,孖住影合照,搶盡風頭。Janice Man被指得樂基兒帶挈,不夠高也升呢行騷,但同時又被指降呢接平價街頭 job,對此她說:「冇睇(報道),高度係媽咪賜畀我。」會否努力增高?她說:「未知停止(發育)未喎,不過我都有做運動,唔會因為高度局限自己,反而搵男仔易啲。喺拍戲時搵男拍檔,香港 market高度唔一定重要,當然, model越高越靚,但 carry到啲衫、有自己 character更重要。」她又否認頂爛市狂接平民 job,表示公司有替她過濾工作,而自己稍後更會參演新片。採訪:羅慧敏攝影:陳慧安


樂基兒(左)力撐老公愛將 Janice Man,壓軸時與她雙雙出場。

JM獲厚待坐低避尷尬

被黎明封為「模Art」的Janice Man(JM、文詠珊)昨日與黎明嫂樂基兒(Gaile)行騷,身材輸蝕的Janice獲大會特別關照,完場前二人坐在椅子上擺甫士,避開與模特兒高下立見的尷尬情況。
Janice雖輸身高,但毫不打擊其信心,行騷時盡顯台型。
Janice雖輸身高,但毫不打擊其信心,行騷時盡顯台型。

簽約黎明公司的Janice昨日聯同老闆娘Gaile為時裝品牌Ted Baker行騷,二人各示範三套時裝,Gaile以打頭陣及壓軸出場,盡顯一姐地位。身高只有168cm的Janice獲大會體恤,臨完場當所有模特兒出來擺甫士時,她與Gaile分別坐在椅子上,其餘模特兒則站在後面,免卻Janice與其他模特兒的身高作直接比較,避免尷尬。


Janice和樂基兒坐在椅子上,讓Janice避過與其他模特兒的身高作比較的尷尬。
Janice和樂基兒坐在椅子上,讓Janice避過與其他模特兒的身高作比較的尷尬。

易搵男拍檔

Janice對被指身材不高,因獲Gaile帶挈才有份行騷的報道表示未有留意,她稱今次是加入新公司後首度與Gaile合作,但之前二人已合作過,她認為身高由母親賜予,自己不能控制,並笑言:「唔知我呢個歲數停咗長高未﹖我唔會因為身高令工作局限而唔開心,反為我拍戲搵男拍檔都容易啲。身高喺香港巿場唔係太重要,當然愈高着得件衫愈靚,但最重要係Carry到件衫同有自己性格。(係咪Gaile帶挈先有騷行﹖)我以前都有行騷,但唔密,我同個客合作得開心就得,唔會理咁多。」


不抗拒baby

Janice稱復工後兩個月工作不斷,問到會否怕被指爛接Job時,她坦言公司會為她過濾及精選工作。提到好友Angelababy,Janice指大家工作忙未有見面,但不介意同場行騷:「點會抗拒,大家見到好開心,不過行騷係人揀我,我控制唔到。(羨慕對方喺日本發展﹖)各有各發展,唔一定話Focus邊方面先係好,邊度都要試,公司幫我Plan緊,月尾會拍戲。」工作多多的她,今日將為法國品牌Agatha擔任模特兒行首飾騷。


 

至於Gaile完騷後,識做地企定與Janice合照,之後便火速換衫離開,自從承認與黎明已婚的她例牌不接受訪問。


 

文:名人組

Janice和樂基兒(左)同場行騷,地位提升。
Janice和樂基兒(左)同場行騷,地位提升。

JM身形輸蝕以坐代Walk

加盟黎明門下的文詠珊(JM)自被封為「模Art」後,形象即「升呢」。不過,身高僅得168厘米的JM與行慣名牌騷的黎明嫂樂基兒(Gaile)同場為時裝品牌Ted Baker行騷時,身高明顯輸蝕的JM與Gaile高下立見,不過大會特意安排JM與Gaile排排坐合照,免除JM被比下去的尷尬場面!
黎明嫂樂基兒行騷後,沒有接受訪問便離去。
黎明嫂樂基兒行騷後,沒有接受訪問便離去。

騷後,JM坦言身高未達模特兒標準,但身高是媽咪賜予的,自己不能控制,更反問:「唔知我呢個歲數停止長高未?我唔會因為身高令工作局限而唔開心,身高喺香港巿場唔係太過緊要,最緊要係Carry到件衫,同埋有自己性格。」JM更相信以她的身高,拍戲時更易搵男拍檔!當被問到是否因Gaile帶挈才有騷行時,JM強調:「我以前都有行騷!」提到識於微時的好友Angelababy,她說:「大家工作忙冇見面,唔抗拒同場行騷。」至於Gaile與JM合照後,隨即換衫離開,繼續謝絕訪問,而JM今日會與一眾模特兒為法國品牌Agatha擔任模特兒行騷。

身高輸蝕的文詠珊(左二)與樂基兒同場做模特兒,大會刻意安排JM坐着示範。
身高輸蝕的文詠珊(左二)與樂基兒同場做模特兒,大會刻意安排JM坐着示範。

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★
明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-6月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(6月-8月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-9月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()