謝天華老婆 Tina日前聲稱因胃抽筋入院,卻因同時傳出謝天華搭上奀星王璐瑤,故有指夫婦感情不穩, Tina入院另有原因。昨日謝天華和 Tina出發到馬爾代夫度假,男方在機場擔抬一腳踢, Tina則騷胸心情靚,問到此行是否箍煲?謝天華不置可否笑說:「咁講都唔係太離譜。」


其他娛樂名人影片

人紅果然是非多,憑「 Laughing哥」上位的謝天華近來新聞不絕,日前老婆 Tina聲稱因胃抽筋而入院,結果要留院觀察,加上最近謝天華突然被指搭上奀星王璐瑤,因此即傳出不少傳聞,其中更傳出謝天華和 Tina感情不穩,不過日前 Tina出院時兩人已拖手澄清。昨日謝天華和 Tina出發到馬爾代夫旅行一星期,他們到達機場時,其後天華負責推行李, Tina則以低胸裝示人,謝天華負責把行李搬上運輸帶,粗重工夫一腳踢,十足好老公。

放大圖片
負責把行李搬去磅重的謝天華,表現十足好老公。

負責把行李搬去磅重的謝天華,表現十足好老公。

放大圖片
謝天華和 Tina兩人昨日出國度假,似乎要以行動打破婚變傳言。

謝天華和 Tina兩人昨日出國度假,似乎要以行動打破婚變傳言。

默認度假箍煲 放大圖片
日前 Tina聲稱因胃病入院,卻因此傳聞滿天。 資料圖片

日前 Tina聲稱因胃病入院,卻因此傳聞滿天。 資料圖片

謝天華表示今次去 7日,他坦言因為近年工作太忙,未有時間和老婆放假休息,謝天華說:「呢個地方係老婆好想去,自己都想去,今次係老婆安排成個行程,聽晒佢指示,我就冇理過,一早已經 plan咗有呢個假期。」不過昨午掛起 3號風球,謝天華坦言有擔心掛 8號而影響行程,幸好他們的航班下午起飛,故影響不大。有傳此行為箍煲,謝天華聞言笑笑口說:「我冇聽到喎,人哋要講乜我冇法子,不過咁講都唔係太離譜,最緊要讀者明白就 OK。」會否希望遠離是非?謝天華說:「冇人會鍾意有是非,希望可以告一段落,我唔鍾意糾纏咁耐,唔想嘥時間去處理是非問題。」謝天華又透露老婆身體非常 OK,不過也有帶備藥物以備不時之需。

懶理奀星爆料

談到王璐瑤被指自爆緋聞,謝天華一聽到對方名字即封口說:「呢位女士嘅新聞,乜嘢我都唔會回應,一切已交由律師處理。」會否透過法律途徑禁止對方再亂爆新聞?謝天華再表示不想多作回應, Tina隨即挽着他的手入閘,離開時還向記者揮手。採訪:張俊銘攝影:彭琮然


謝天華和老婆 Tina臨入閘前不忘一同揮手講 bye bye,大晒恩愛。

天華外遊日日造人

近日有傳謝天華與o靚模王璐瑤夜蒲,影響他與老婆Tina感情。昨午約一時,天華與Tina翹手現身機場出發到馬爾代夫旅行,期間兩人大晒恩愛,天華負責推行李,而Tina則去check in,以行動打破傳言。
天華盡展男士風度,一人包辦推行李。
天華盡展男士風度,一人包辦推行李。

很久沒有放假的天華說:「今次去一個星期,所有行程由太太安排,做乜都係聽晒佢指示,我冇理。(驚唔驚畀人話你係箍煲?)暫時冇聽過,人哋點講都冇法,如果講箍煲唔係太離譜,最重要係讀者明白。(依家太太健康如何?)非常OK,如果發燒都上唔到機啦!(今次係咪去造人?)日日都造緊人。」當提到王璐瑤時,天華表示所有事情已交律師處理,不欲多談。

穿着低胸衫的Tina與天華向記者揮手道別。
穿着低胸衫的Tina與天華向記者揮手道別。

謝天華夫婦馬爾代夫度假

因被指與o靚模王璐瑤夜蒲而備受負面新聞困擾的謝天華,與老婆Tina昨日出發往馬爾代夫旅行,兩人恩愛翹手,又分工合作由天華推行李、Tina則前往Check-in,默契十足。天華表示旅行已籌備了一段時間,但否認是箍煲之旅,更表示所有行程均由太太安排,問到是否放假造人?他說:「日日都造緊人。」至於與王璐瑤的是非,天華揚言所有事情已交律師處理。

 

謝天華與太太到馬爾代夫旅行,臨入閘前揮手Say Goodbye。
謝天華與太太到馬爾代夫旅行,臨入閘前揮手Say Goodbye。


 

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★
明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-6月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(6月-8月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-9月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()