05年落選港男黃長興,在無綫只屬三、四線演員,平均月薪唔夠一萬,事業未見起色,但緋聞卻鑊鑊新鮮。近日更被周刊爆冧掂63歲金象苑老闆娘徐美琪,在女方寓所「名門」出入。
黃氏兄弟都是冧女高手,多年來溝女無數。細佬長發早前搭上鞋王三奶Karen,又有契媽Christine帶挈做餐廳經理。哥哥長興揀女更勝一籌,愈黐愈富貴。近日黃長興獲大水喉射住,斥資50萬開法國餐廳,兼帶挈老竇在徐的家族墓園生意「善緣」中任高職,錢途無限。
對於近日與徐美琪傳緋聞,黃長興呻爆話︰「咪當我鴨仔!」

31歲的黃長興,與年紀足足大他一倍、身家6億的金象苑老闆娘徐美琪,於去年尾保良局慈善騷上合跳拉丁舞認識,一見如故,迅速發展成密友關係。5月尾,有周刊指黃長興獲徐美琪打本50萬開法國餐廳,而女方位於屯門的墓園生意「善緣」,亦已交黃長興老竇打骰,父憑子貴。

十萬登廣告反擊
緋聞爆出後數天(5月29日),適逢兩人要為公益金慈善騷再度拍住演出,徐美琪即時做嘢,於表演翌日豪花十多萬於各大報章及周刊刊登全版廣告,大字標題寫上︰「舞照跳!慈善表演照做!」,又話「智者不惑,仁者不憂,勇者不懼」,向緋聞來個大反擊。
雖則話勇者不懼,但公益金當晚現場所見,黃長興與徐美琪顯得甚為避忌,在後台時零交流不特止,連跳舞時都硬晒呔,影合照也離行離列,擺明劃清界線。
面對傳媒,黃長興與徐美琪扮唔熟,私底下他更向無綫的工作人員嬲爆話︰「唔想應酬佢,咪當我鴨仔至得。」不過,黃長興在過去訪問中自認風流,晒命自己十歲已經有女仔追,又自詡拍拖次數多到唔記得。05年他參選港男入行後,07年便與o靚模女友BiBi分手,身邊的女人更是一個比一個富貴。

揸平治載富婆
知情者透露︰「其實Margaret(徐美琪)與第三位丈夫馮迺樂離婚後,便開始醉心拉丁舞。舊年佢同黃長興跳完舞,對佢舞技讚口不絕,加上長興跳舞時對Margaret呵護備至,所以話咁快,長興就變咗Margaret身邊大紅人。長興成日陪住佢去杜德智度學舞,又成日跟出跟入,之前仲搵埋另一個港男陪Margaret去高級會所飯局㖭,關係好密切。」早前,有人見到黃長興曾駕着一架過百萬的暗紅色平治房車,載住三、四個打扮貴氣的女人,在尖沙嘴出現。

溝中女孖細佬拍拖
知情者又爆︰「長興嘅風流史多到數唔晒,07年佢同有米港姐曹敏莉黐埋年幾,後來識咗個家底仲厚嘅有錢中女,年約30多歲,於是就同曹敏莉分手。嗰個中女身形細細粒,住喺西貢『溱喬』價值5千萬嘅獨立屋。上年佢哋仲成日孖住長發及Karen,兩pair人齊齊拍拖㖭。」
6月2日,黃長興到北角巡視將開幕的餐廳裝修,記者乘機上前訪問他,兜兜轉轉下,黃長興前言不對後語,慌亂間更直認上過徐美琪香閨。
記︰係咪向人呻過,俾人誤以為鴨?
黃︰(面色一沉,欲言又止)咁公司話做慈善,咪跳囉!
記︰你同徐美琪依家乜嘢關係?
黃:係朋友!
記︰好朋友咁簡單?有傳你哋出雙入對,仲一齊出過trip。

認多次上香閨
黃:我哋係好朋友,但冇一齊去過trip,啲人冇查清楚就亂寫,唔係事實。
記:有周刊影到你出入徐美琪寓所「名門」。
黃:只不過係Margaret(徐美琪)之前傷咗韌帶,佢唔知點同TVB交代,我上去睇吓佢啫……因為佢跳唔到舞。
記:但後來徐小姐有跳喎!
黃:周老師(拉丁舞教師周志坤)話佢可以跳囉!
記:你同嗰度啲保安好熟,係咪成日上去?
黃︰係間中上去同徐小姐練吓舞咁啦。
記:有人見到你開住架紅色平治,載住成班闊太響尖沙嘴出現,你係咪買咗新車?
黃:架車係朋友嘅,我揸過好多靚車㖭!唔止呢架!
記:有人質疑你喺TVB人工唔多,點會有50萬開餐廳?
黃:做藝人有好多收入,除咗做電視台,我仲有登台同買股票o架。但私人嘅嘢我唔需要同你哋講得咁詳細。

老竇墓園打骰
記︰你老竇喺徐小姐間墓園打骰?
黃︰阿爸喺法國做開園藝嘅,啱啱徐小姐(墓園)搵人幫手,咪幫佢打工囉。我阿爸付出勞力賺人工,好正常啫!
記:咁你間法國餐廳,係咪徐小姐打本?
黃:唔係,我開餐廳係用自己嘅積蓄。我可以靠自己。
記:09年你有個圈外女友,住喺西貢「溱喬」獨立屋,係咪因為徐美琪同女友分手?
黃:私人事唔想講。
記:緋聞會唔會影響你同徐小姐關係?
黃:我就覺得清者自清,唔會理。
相差32歲,黃長興做得徐美琪個仔有餘,不過黃長興電女無分年齡,不論嫩口o靚模、有錢中女抑或熟女富婆,黃長興都冧得掂,呢份本事,真係唔到你唔服。

杜德智:佢兩個好好o架!
曾教徐美琪及黃長興跳拉丁舞的杜德智話:「佢兩個好熟,成日一齊嚟學舞。教佢嗰陣唔覺佢哋有嘢喎,後尾就唔知啦!」

風流兄弟
黃長興及黃長發小時移民法國,說得一口流利法語,加上兩人都是外貌俊朗的肌肉男,齊齊靠參選港男出位,溝女無數,更識得借女"R"銀。

黃長興
黃長興在過去的訪問中曾話過選港男好易俾人錯覺,似選鴨仔。就近日緋聞再問長興,他表示:「一班男仔圍住班女觀眾跳舞,我冇嘢o架,我唔理人點睇!」

黃長發
鞋王三奶
09年,長發搭上鞋王三奶Karen,兩人打得火熱,長發更因此退出娛圈,專心服侍女友,但Karen遭鞋王告誹謗及經濟封鎖,兩人拍拖半年分手。
契媽Chrisine
甩拖冇耐,長發話咁快就冧掂契媽Chrisine,在女方的Cafe做經理。
夜場攬女
回復單身後,長發除了有契媽錫,網上亦有不少攬女相,證明他身邊女友不絕。

十萬登廣告
本周一(5月31日),黃長興的緋聞富婆女友徐美琪,豪花十萬在香港多份報章,包括《東方》、《太陽》、《蘋果》及《明周》等等刊登全版廣告,而祝賀名單中的周志坤跳舞老師表示:「徐小姐打嚟問我,話想落廣告賀吓演出成功,問我介唔介意出個名,我話冇所謂,都唔使俾錢嘅。」
徐以自己的大頭半身靚相放在最當眼處,高調祝賀自己在公益金的拉丁舞演出成功,更冠以「摯愛小天使」稱號,祝賀嘉賓名單中,有徐美琪的子女楊嘉成及楊思敏。

身家6億富婆
63歲的徐美琪,離過三次婚,第一任丈夫為景福集團後人楊秉江,生了一子一女(楊嘉成和楊思敏);第二任丈夫為唐姓富商,第三任丈夫馮迺樂為東美發展集團主席。Margaret三任丈夫都從商,她炒樓亦有一手,十年賺三億幾。
此外,她旗下有6間公司,有經營珠寶生意及投資公司,最主要的業務是金象苑餐館和家族經營的墓園生意,身家估計6億。

伴舞錢途無限
上流社交圈愛跳舞,唔少富婆都爭住學,因與男舞蹈師有親密的身體接觸,少啲定力都容易舞出感情,甚至舞出未來,錢途無限。

何鴻燊 梁安琪
賭王何鴻燊長袖善舞,當年更與身為社交舞導師的梁安琪一舞定情,梁安琪亦因此成為賭王四太,身家以億計。
朱玲玲 尹衛東
09年,朱玲玲因以每堂(一小時)約四千蚊,跟中國拉丁舞王尹衛東學跳狂熱拉丁舞,有傳霍震霆因他們有身體接觸而動氣。
王以智 Mirko
滙豐一姐王以智以天價一億二千萬,包起拉丁舞王Mirko Saccani八年,最終師徒決裂要對簿公堂。

今年6億富婆
去年黃長興冧掂富婆徐美琪,做長期伴舞男,今年更爆出兩人關係密切,長興有貴人帶挈,有50萬資金開法國餐廳。

尷尬合照
5月29日,黃長興與徐美琪為公益騷表演。當日下午拜神時,兩人被邀合照,十分尷尬,不敢有眼神接觸。

硬晒呔
傳出緋聞後,黃長興明顯十分避忌,跳舞時硬晒呔,盡量不觸碰女方的敏感部位。

富婆扁嘴
表演完影大合照,黃長興沒有主動邀請徐美琪,令站在一旁等候的徐美琪無癮兼扁嘴。

09年12月拉丁舞結識
富婆徐美琪去年12月同黃長興,在保良局慈善騷大跳拉丁舞,有周刊指兩人因此結緣。《蘋果日報》圖片

徐美琪位於屯門的墓園生意,走高檔路線,一個骨灰龕位要三十萬起。

6月2日扁嘴談鴨仔疑雲
問到被傳靠富婆水喉射住,才能做老闆,黃長興扁嘴說:「人哋點講咪點講囉!」

黃長興的法國餐廳內,連日來仍放滿油漆及雜物,相信正趕工裝修。

巡視裝修
6月2日,黃長興中午1時許到北角的木星街新舖巡視裝修。

銀行開戶口
巡完舖後,黃長興直入銀行,同銀行職員辦手續之後,便拎大叠銀紙在手不停數。他事後表示,是開銀行戶口。

06年o靚模Bi Bi
06年,黃長興剛入行,女友是曾到日本發展的o靚模Bi Bi(梁寶賢),兩人在西營盤唐樓同居,07年因曹敏莉介入分手。《蘋果日報》圖片

07年港姐曹敏莉
07年,黃長興與曹敏莉因合作《舞動奇跡》撻着。曹甚有家底,住在過千萬的豪宅嘉文花園。《蘋果日報》圖片

09年富貴中女
09年,據知黃長興搭上一名有錢中女,更因而與曹敏莉分手,中女住在5千萬西貢獨立屋「溱喬」。而本刊曾於09年中拍到黃與一名年約三十歲的女子約會,估計此為黃當時的女友。

黃長興自稱以積蓄50萬開的法國餐廳(A La Maison),與緋聞女主角徐美琪開的跳舞街(舞蹈文化中心)只是一舖之隔。

黃長興的千多呎舖位月租5萬,單以他在TVB的收入,連舖租都俾唔起,加上裝修起碼三十萬,黃長興的投資唔少。

鞋王三奶

契媽Chrisine

夜場攬女

徐美琪與黃長興去年初跳拉丁舞的照片,亦登在廣告上。

廣告中徐美琪以:「智者不惑,仁者不憂,勇者不懼」,暗示她無懼緋聞的決心。

石澳大宅未賣前,徐美琪穿低胸裝坐在大宅廳中留倩影。《蘋果日報》圖片

第三任丈夫馮迺樂(96年攝)

合共3億2千7百萬

三年前徐美琪以三億八千萬將石澳大宅賣給趙世光。

何鴻燊 梁安琪《蘋果日報》圖片

朱玲玲 尹衛東《蘋果日報》圖片

王以智《蘋果日報》圖片

Mirko

港男黃長興老嫩通殺 被爆遭63歲富婆包養

黃長興老嫩通殺
2005年落選港男黃長興,在TVB只屬三、四線藝員,平均月薪不夠一萬,事業不見起色,但绯聞卻一直都不斷。近日更被爆和63歲金象苑老板娘徐美琪,在女方寓所出入。

黃氏兄弟都是溝女高手,弟弟黃長發早前搭上鞋王三奶Karen,又有幹媽Christine讓他做餐廳經理。哥哥黃長興挑女人更勝一籌,越來越富貴。近日黃長興獲50萬資金開法國餐廳,並讓父親在徐美琪的家族墓園生意“善緣”中任高職,錢途無限。

對于近日與徐美琪傳绯聞,黃長興怒爆:“那不就當我是鴨子!”

 

明星靚相大分享返回主業☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(5-6月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(7-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-6月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()