從前跟我說減肥餐單,我在電腦可以找到一堆給你,斷食試過、排毒低卡試過,可能我的恒心不夠,信念不夠強,一開始減肥就要斷六親,要不然跟朋友食飯只有陪坐,心底裏總不是味兒。朋友在 facebook看到,日本 OL最新流行一種叫薑茶減肥法,沒有詳細餐單,寫明不用特別戒食,方法簡單,材料唾手可得,大家不妨一試。薑茶,即是以紅茶加薑茸冲成的飲品,紅茶用普通茶包就可,放兩茶匙薑茸,嫌味道不夠可加入日本黑糖或蜜糖,兩種糖都不會令人增肥又夠甜味。雖然餐單說可以在 1星期減走 3磅肥肉,我試過一段時間後,效果不過不失,約在兩星期減了 5磅,但不知甚麼原因,之後就停滯不前。不過若只想在短時間內減去數磅肥肉的靚女們,呢個都算係一個唔使做運動又唔使勁戒口的減肥方法。

Menu

早餐:薑汁紅茶 1杯、蘋果 1個午餐:薑汁紅茶 1杯、午飯可吃八成飽晚餐:薑汁紅茶 1杯、任何食物

AngelaFatty:天生葫蘆身形,體重最高峯達 200磅,曾以不同減肥法減去 90磅,累積唔少減肥心得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()