毛舜筠、李司棋、王喜和陳茵媺等昨日到奧海城宣傳今晚首播的無綫處境劇《天天天晴》,其中毛毛獲 80名海外 fans到場支持。《天》劇是毛毛的無綫告別作,之後她會拍電影和陪伴女兒,問無綫有否挽留她?她說:「大家有共識,我冇見樂小姐(樂易玲),珍姐(曾勵珍)就叫我休息完先講。」

王喜約陳志雲 放大圖片
王喜透露陳志雲已從耶路撒冷回港,稍後會相約吃飯。

王喜透露陳志雲已從耶路撒冷回港,稍後會相約吃飯。

王喜在劇中飾演餐廳老闆,但現實中不敢投資,他又自嘲是奀星,之前蝕幾萬元股票已很肉赤。提到陳志雲早前出發往耶路撒冷苦行,王喜說:「佢返咗嚟一、兩日,今日應該喺教堂,遲啲約佢食飯先問有乜得着,睇吓佢會唔會學蔡少芬孭住十字架行。」採訪、攝影:溫敏芝


李司棋(左)和毛舜筠合演處境劇,大鬥演技。

毛舜筠為女兒推劇

新劇《天天天晴》演員李司棋、毛舜筠(毛毛)、田蕊妮及王喜等人,昨日出席假奧海城舉行的宣傳活動。有指《天》劇是毛毛的「告別作」,她說:「其實囡囡仲有兩年入大學,想多啲時間陪佢,我會拍番電影,因為時間啱我啲。」毛毛又透露將在美國生產粉底在網上出售:「都唔係咩生意,想同人分享吓啫!」同場的王喜表示陳志雲已從耶路撒冷返港:「佢返咗嚟兩日。(有咩得着?)遲啲食飯先問佢,佢今日去教會好忙。」


 王喜與田蕊妮在《天》劇中合作。
王喜與田蕊妮在《天》劇中合作。

 


毛舜筠捧着紙牌扮花,心情大靚。
毛舜筠捧着紙牌扮花,心情大靚。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()