經歷非禮案冇膽搭的士顏福偉夥志雲放生祈福

「白花油王子」顏福偉非禮的士司機罪成後曾透露患上人群恐懼症,昨日走出陰霾,於護老活動再度跳舞高歌,十分陶醉。福仔表示愛以唱歌減壓:「之前對住咁多人好辛苦,會呼吸唔到。」此外,他透露現在出外會有司機接送,因始終未能再搭的士。不過閒時他會夥志雲一同去放生。


其他娛樂名人影片

「白花油王子」顏福偉,官恩娜及岑潔儀等人昨日齊齊現身九龍灣展貿中心,推廣防止虐待長者活動。自非禮的士司機罪成後變得低調的福仔,更上台大唱三首金曲,當中包括他的飲歌《愛多八十年》,面對過百長者圍觀仍神態自若,更 high到落台與長者握手。

放大圖片
福仔自稱事件後有人群恐懼症,昨日他主動落台與過百群眾近距離接觸。

福仔自稱事件後有人群恐懼症,昨日他主動落台與過百群眾近距離接觸。

放大圖片
顏福偉與陳志雲稔熟,更曾於演唱會加入飯局環節。資料圖片

顏福偉與陳志雲稔熟,更曾於演唱會加入飯局環節。資料圖片

司機兩更接送 放大圖片
官恩娜昨晚通宵與家人觀看世界盃英格蘭對賽,坦言對打和賽果十分失望。

官恩娜昨晚通宵與家人觀看世界盃英格蘭對賽,坦言對打和賽果十分失望。

問他是否已克服人群恐懼症,他表示:「冇乜特別,多人都唔鍾意,不過得閒就嚟,呢個場又有波睇(指世界盃轉播),自己都有出街睇波,同啲朋友去酒吧睇,對住好多人無以前咁辛苦,之前會呼吸唔到。」福仔透露現時由司機每日兩更接送,問到他會否再搭的士,他表示:「唔會。」記者再問到當年罪成判 180小時社會服務令的進度,他亦迴避:「兩年前,好耐呀,唔好再講。」他表示未有再出碟計劃,問到他會愛以唱歌減壓,他直認:「係囉,自己想唱就唱,出碟唔係好熱衷。」此外,福仔透露近日曾和陳志雲聯絡:「之前佢都有叫我去做義工搞的活動,自己忙去唔到,不過都會傾吓偈,佢都好開心。」問他會否邀請志雲做管理層,他表示:「冇傾,不過自己有時同王喜去放生,佢都會搭單。」採訪,攝影:歐陽慧恩


顏福偉自非禮的士司機案件後,回復高調公開獻唱。

顏福偉睇完波唔搭的士

「白花油王子」顏福偉再現舞台,昨出席慈善活動風騷演唱。早前他在訪問中自爆患有人群恐懼症,現場有近百名長者做觀眾,問到是否已經克服?顏福偉說:「冇乜特別,不過太多人嘅活動都唔係咁鍾意。(留意世界盃?)我捧巴西同南韓,呢幾日都有同成班朋友出去酒吧睇波。(飲完酒搭咩車走?)坐番自己車走,唔會搭的士,公司畀咗兩個司機我,冇乜時間畀我自己周圍走。」


顏福偉透露一向跟陳志雲有聯絡,對方更鼓勵他參與盲人體驗活動。

顏福偉拒征南非睇波

顏福偉昨日出席活動,他表示有觀看世界盃,捧巴西和南韓兩隊,他說:「有線有請我去南非,但係因為太遠驚辛苦,同埋治安差,所以冇去。」由於他患有人群恐懼症,問到病情進展?他說:「都係咁啦!呢幾日都有同成班朋友去酒吧睇波。(飲完酒搭乜車?)坐番自己車,唔會搭的士。」他表示與陳志雲有聯絡,而他與王喜放生時,知道志雲亦有搭單。

 


 發福不少的顏福偉,熱捧巴西和南韓。
發福不少的顏福偉,熱捧巴西和南韓。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()