小露茜:小妹今年二十三歲,最近識咗個男友,第一次同佢做愛嗰陣,前奏感覺好舒服,點知入正題嗰陣,佢不但橫衝直撞,表現粗魯,仲要頻頻講粗口,感覺梗係唔好受啦!之不過見佢鬼咁Enjoy,所以唔敢出聲。之後每次做愛都係咁,究竟男友係咪變態架?

高佬權:好明顯你男友係一個變態佬,仲要係有啲虐待狂傾向嗰種,可能佢以往遇過一啲不公平對待,導致出現呢種情況,你不如同佢傾吓啦!

肥仔賢:有啲男人會將伴侶當作發洩工具,我唔知你男友係咪咁諗,但聽見你嘅情況之後,實在令我有所懷疑,建議你帶佢去睇心理醫生。

Cherry:唔怕老實講,我都遇過類似情況,有晚男友飲大咗,同我做愛時不斷爆粗,直頭當我仇人咁看待,結果畀我一腳伸咗佢落床,男人要教先聽話架!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()