「百果園 E神」 DaDa(陳靜)昨日與「翻版大 S」 Liz出席在觀塘舉行的父親節活動,不過今次她們罕有地收起性感,以波衫短裙 look示人。談到父親節, DaDa表示父母早已各有各的家庭,加上爸爸又在內地工作,所以會押後與爸爸慶祝。

曲解越來越大 放大圖片
DaDa一見現場的可愛小朋友,即母性大發俯身上前摸他的頭。

DaDa一見現場的可愛小朋友,即母性大發俯身上前摸他的頭。

DaDa談到父親節坦言對不起爸爸,她說:「之前有雜誌話我爸爸讚我越來越大,其實佢嘅意思係話我越來越大個女,但係雜誌就話我爸爸講我身材,搞到好多親戚都打嚟問我,我唔介意佢哋點話我,就算話我係人妖都冇所謂,但唔好講我嘅屋企人,我爸爸唔係變態,我擔心佢睇完之後會唔開心,希望佢唔好嬲我。」 DaDa又說:「我爸爸好錫我,佢會 keep低我嘅剪報,而且佢都好明白事理,只要係健康嘅性感,唔會介意我着泳衣。」此外, Liz本來邀請爸爸一齊出席活動,不過她笑稱爸爸以賭馬為理由拒絕,而上星期她已提早慶祝父親節。採訪:何慧斯攝影:黃文成


DaDa(左)與 Liz穿起波衫短裙玩二人三足盤球,表現得十分論盡。

DaDa澄清老竇唔變態

昨日是父親節,「百果園咪神」陳靜(DaDa)與「翻版大S」李莉琳(Liz)出席apm舉辦的《第4屆全港足球父子兵騎牛牛競技賽》。DaDa表示父親在內地做生意,打算稍後炮製海鮮大餐補祝,而Liz則自稱被父親撇低:「我叫佢嚟,但佢話跑馬,所以唔嚟。(收入多咗送厚禮?)都係食嘢,其實我賺多賺少,每個月都會畀好多家用,起碼人工一半!」

其後,DaDa突然表示對不起父親:「我之前話Daddy覺得我愈來愈大,其實係指我大個女,唔係指身材,我Daddy唔係變態o架!好多親友打嚟問我,希望Daddy唔好嬲,我怕佢唔開心。(Daddy唔介意你性感?)唔介意,佢覺得泳衣健康,但18歲前唔畀着泳衣影相。」


DaDa(左)與Liz以二人三足方式射龍門,顯得雞手鴨腳。
DaDa(左)與Liz以二人三足方式射龍門,顯得雞手鴨腳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()