徐濠縈與生意拍檔 Dorothy開設潮店 Liger才年多,已成功打造出滿街 tunic+belt+leggings+MBT凉鞋的 Liger look,她指 Liger look同時是生活文化的一部份,追求 high low打扮組合多年的她,表示更貼切形容這種打扮是有型加舒服,不會只得個靚字換來周身唔聚財。

徐濠縈位於尖沙嘴的 Liger新店早前開張,進內朝聖入貨以及店內 sales girls都是一個又一個的 Liger look,阿徐也笑言:「就算喺街上都周不時見到好多 Liger looks,連朋友都講笑話『又見到另一個阿徐啦!』」

放大圖片
Harley Davidsonvintage tee(阿徐’ s own)<br/>Oh My God灰褲$990<br/>Toga皮帶(阿徐’ s own)<br/>Mihara Yasuhiro<br/>boots(阿徐’ s own)

Harley Davidsonvintage tee(阿徐’ s own)Oh My God灰褲$990Toga皮帶(阿徐’ s own)Mihara Yasuhiroboots(阿徐’ s own)

放大圖片
Pushbutton豹紋裙$1,280<br/>izzue牛仔褲(阿徐’ s own)<br/>Future Classic手套(阿徐’ s own)<br/>Borba MargoTassels袋$8,480

Pushbutton豹紋裙$1,280izzue牛仔褲(阿徐’ s own)Future Classic手套(阿徐’ s own)Borba MargoTassels袋$8,480

型得來舒服 放大圖片
Pushbuttonjumpsuit$1,380<br/>Lowie皮帶$1,080<br/>Bless拖鞋(阿徐’ s own)

Pushbuttonjumpsuit$1,380Lowie皮帶$1,080Bless拖鞋(阿徐’ s own)

Liger Look泛指是一件 tunic加一條 belt加 leggings,腳穿 MBT凉鞋或 platform波鞋,阿徐對此說:「呢種 look跑出,我當然開心啦,或者可以講一種生活文化,就係着好舒服嘅嘢都可以好型,唔一定要起晒鋼周身唔聚財先叫型,個個着衫都係 on street o架啦,如果係做嘢我唔介意踩對 6吋,但隨住年紀、心境改變, dress down啲都可以好 chic, Liger look就係話畀人聽型都可以舒舒服服。」問到開店年多,累積了甚麼入貨心得?阿徐說:「好似我哋呢啲實驗 style嘅舖,貨點夠人哋大百貨公司成個 collection買晒咁財力雄厚,入啲 accessories返嚟唔係擺,係真係要郁要去,好好彩我哋 approach嘅牌子同設計師都係好有態度好有熱誠嗰隻,你擺個心出嚟同佢哋傾,好過望都唔望就話買晒。」

開心價交易

阿徐續說:「我哋間舖嘅 style又細細哋、 cozy同有實驗 feel,擺喺我哋呢啲細舖唔怕睇唔到,同埋有啲衫會蝦肥人矮人,但係 accessories就乜人都 carry到,喺我間細舖都佔咗三成係 accessories,由幾百蚊開始有交易,開心價人人都買得起。」

放大圖片
《鎮店配飾》<br/>Red Line手繩$2,980至$6,980

《鎮店配飾》Red Line手繩$2,980至$6,980

放大圖片
《鎮店配飾》<br/>Yeah Right圍巾$3,880

《鎮店配飾》Yeah Right圍巾$3,880

放大圖片
《鎮店配飾》<br/>Too Much頭箍$780

《鎮店配飾》Too Much頭箍$780

放大圖片
《鎮店配飾》<br/>Too Much小后冠$880

《鎮店配飾》Too Much小后冠$880

長賣長有 放大圖片
Borba Margo皮帶$3,580

Borba Margo皮帶$3,580

Liger開業年多,最令徐濠縈感到高興的是,如她所言「 accessories直情係全中」。的而且確,店內的配件由頭箍、手鏈、凉鞋、手袋都是鎮店 hottest,翻單又翻單, waiting list長滿,隨手一指就有 Tata Baby袋、 MBT凉鞋、 Yeah Right圍巾、 Too Much頭箍等。阿徐說:「好似 Yeah Right嘅 patchwork圍巾,條條都唔一樣,個設計師都話唔再做,經過我哋誠意哀求,終於畀我哋重複又重複 order, Too Much嘅頭箍,就直情係成箱成箱咁翻單、 Tata Baby啲袋更加唔使講,唔拆箱都唔知翻咗乜嘢顏色畀我哋。」

 

放大圖片
Tata Baby袋各$2,880

Tata Baby袋各$2,880

放大圖片
Coeur帽各$1,880

Coeur帽各$1,880

放大圖片
Borba MargoTassels皮帶$4,380

Borba MargoTassels皮帶$4,380

放大圖片
Borba MargoTassels袋$48,480

Borba MargoTassels袋$48,480

採訪: Michelle Leung攝影: Matthew Lam場地: Liger(尖沙嘴新港中心)


Givenchy窩釘星星 Tee(阿徐’ s own)
Oh My God 2-tones leggings$890
Borba MargoTassels皮帶$4

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()