「浸大咪神」楊梓瑤( Carol)、寇鴻萍與丈夫及女兒唐貝欣前晚到尖沙嘴欣賞電影《鎗王之王》首映禮,同場還有主角古天樂、吳彥祖及方中信等。 Carol前晚拋胸現身首映,她否認搶鏡說:「唔係,我今日嚟做配角。」 Carol坦言希望與靚仔古天樂及吳彥祖拍戲,若有幸拍接吻戲,相信會驚到暈倒。

放大圖片
有讀者報料指相中人是 Carol的馮姓前男友。

有讀者報料指相中人是 Carol的馮姓前男友。

對於眾 o靚模群起抨擊 Carol寫真過火,連累 o靚模在書展被拒搞簽名會,她說:「我其實唔想講名,我本書經淫審處審查已合乎標準,其他人講乜我唔 care,唔想回應幫佢哋做宣傳,亦唔想學佢哋抨擊人。」她又預告計劃在書展附近搞簽名會大搞噱頭。採訪:溫敏芝、魯萍攝影:仇志德、葉君海


浸大咪神 Carol拋胸現身《鎗王》首映,還豪放地表示想和古仔拍咀戲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()