黃婉曼母女情講到喊

天氣女郎黃婉曼昨日接受查小欣電台節目訪問,提到家人的支持即感動落淚:「媽媽住喺深圳,佢好信任我,好放心畀我出去做嘢,我想叻啲回報媽媽,唔想佢咁辛苦!(成為宅男新女神影響感情?)反而好咗,佢成日提我依家嘅嘢係過眼雲煙,我都會做份穩定嘅工作,我覺得佢嘅思想好啱我。(結婚?)暫時未有打算。(宅男女神?)你哋仲有機會o架!」她坦言不覺「紅咗」只是多人留意:「我唔係明星,只係打一份工,係好卑微嘅工作!」另外,有份主持無綫世界盃節目的她,被EO2的Otto取笑照稿讀球星歷史,她即時反駁:「呢啲係資料。」

 


 黃婉曼(右)接受查小欣訪問,大談事業與愛情。
黃婉曼(右)接受查小欣訪問,大談事業與愛情。

黃婉曼想有仔追

天氣女郎黃婉曼昨日接受《巴巴閉邊個夠我查篤撐》電台節目訪問,對於近期人氣急升,她直言只抱平常心絕不覺得自己是明星:「我都係做番自己,只係打一份工,係好卑微嘅工作,現時報天氣只是兼職性質,主職是為內地雜誌工作。」她又大讚男友細心而且思想成熟,但直言未有結婚打算,又笑指宅男們仍有機會,提到媽媽和家人對她的信任和支持時,更感觸落淚:「我成日想自己叻啲回報媽媽,最好請個工人服侍佢,等佢唔好咁辛苦。」此外,黃婉曼前晚在無綫世盃節目上,講述球星歷史時,被Otto指照稿讀,但她即時反擊:「呢啲係資料嚟o架!」


天氣女神黃婉曼日前接受商台節目錄音訪問,分享點樣由《新聞透視》記者變成天氣女郎,家仲學人講埋波㖭,佢用晴天嚟形容自己嘅心情,佢話:「因為喺事業上有好多人畀機會我,所有嘢都好順利,真係好感激。」講到媽咪對佢關懷同支持,女神仲當場喊,又自爆曾被男友嫌唔夠靚而被飛!提到現任幕後男友,黃婉曼大讚男友細心成熟,仲經常會問對方意見。


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()