羅仲謙和江若琳昨日在海洋公園出席「海洋公園夏水禮」,江若琳大玩長達 54米的滑水天梯,羅仲謙則跳彈床和玩水槍,弄致全身濕透。

放大圖片
江若琳興奮試玩長達 54米的滑水梯。

江若琳興奮試玩長達 54米的滑水梯。

江若琳自言不怕玩天梯:「細個喺廈門玩過滑水梯,但以前啲梯用石製造,玩完後好辣,正式火燒後欄,成個星期趴喺度瞓覺。」羅仲謙自爆當救生員時的趣事,他說:「見過啲女人胸墊浮喺水,我哋叫呢啲做泳池水母。」黃婉曼則做活動司儀,甫出場即作簡短天氣報告,她拒效法 o靚模行性感:「唔關身材事,只係自己唔係嗰樣嘢。」採訪:卓寶花攝影:陳志嵐


羅仲謙跳彈床,有姿勢有實際。

羅仲謙賣底橫一吋誘惑

江若琳(Elanne)與羅仲謙「濕身水戰」。謙仔透露有廣告商找他倣效碧咸大賣內褲廣告,不過怕醜的他斷言不夠膽當眾晒「八月十五」,而貪玩的Elanne則難忘曾遭「火燒後欄」。


謙仔透露有內褲廣告商找他擔任代言人。

Elanne與謙仔昨午出席海洋公園活動,前者被邀跣下濕滑的巨型吹氣滑梯,搞到身形若隱若現。天生膽大的Elanne坦言很喜歡玩刺激機動遊戲,且自爆小時候的百厭瘀事謂:「以前喺廈門玩滑梯,點知因為太曬滑梯吸熱,一跣落嚟就搞到Pat Pat赤赤痛,成個禮拜都要翻轉身瞓呀!」

遇溺者嘔腸仔

入行前曾是救生員的謙仔則表示見慣人受傷,最難忘是當值期間不時發現「泳池水母」:「好多女生貪靚,着泳衣游水都加晒墊,一落水啲墊咪甩晒出嚟,喺水邊『浮游』囉。(救過靚女?)冇機會,反而最惡心試過拯救一個小肥仔,同佢人工呼吸後,對方竟然嘔晒佢之前食過嘅腸仔出嚟呀。」


黃婉曼堅持封胸,拒行泳衣騷。


眾人齊齊出席海洋公園活動,玩「濕身水戰」。


Elanne在炎炎夏日玩「水滑梯」,認真過癮。

黃婉曼拒騷胸

擁有四十二吋胸肌的謙仔,稍後將夥拍周秀娜及Jessica C.等「有料之人」拍戲,謙仔笑言屆時會目不斜視「避嫌」,且打算再操弗身形亮相。問到他可有考慮接拍內褲廣告,謙仔謂:「真係有廣告商搵過我。(效法碧咸露股?)嘩!我冇咁大膽,露一吋得唔得?」

至於擔任司儀的黃婉曼坦言最近多了人找她擔任活動司儀,自言新丁的她暫不會自抬身價,不過卻鐵定「封胸」,無論如何不會走泳衣騷於人前晒身材。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()