薛凱琪( Fiona)、房祖名和黃真真等昨日出席電影《分手說愛你》在圓方舉行的分享會,並宣佈票房已有 800多萬元。有指薛凱琪翻撻台灣型男郭品超,一起返家兼在車廂親熱, Fiona說:「個女仔唔係我,我哋只係好朋友。我當年喺台灣宣傳冇乜朋友,好彩佢帶我周圍玩,今次我係盡地主之誼招呼佢。」有指郭品超「咖喱雞上頸」, Fiona笑說:「佢嗰撻係胎記而唔係咖喱雞,第一次合作已經見到,當時唔好意思問佢。」祖名被問到 Fiona早前在家被偷拍,他說:「覺得佢好慘,所以我屋企啲窗裝晒反光紙。」採訪、攝影:林妃


薛凱琪和祖名均對新片票房成績感到滿意。

薛凱琪 Fiona 解 郭品超 咖喱雞 之謎

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()