o靚模搶「峰」頭,招數愈來愈激,「翻版徐子淇」Debby竟以身試法,上載自製半夜街頭被「撕」暴片段上網,惹全城圍插,媽咪級名模馬詩慧激動鬧爆:「道德淪亡!」


身為媽咪的馬詩慧鬧爆o靚模教壞細路。(資料圖片)

書展高調禁絕o靚模搞簽名會後,眾女施奇招搶人氣谷書,明抄日本妄攝概念拍寫真集的「翻版徐子淇」曾麗儀(Debby),竟以身試法,YouTube上載自己半夜街頭被陌生男子「撕」暴片段,39秒影片中,穿白色T恤的Debby深夜單獨在觀塘街頭步行,突然被迎面而來的男子扯去T恤後逃去,剩下穿Bra的她坐在地上無援地流淚。黃國桐律師表示該片涉觸犯淫褻及不雅條例,上載者隨時罰錢坐監,疑因意識不良即被網站刪除。

媽咪級前輩名模馬詩慧怒斥:「道德淪亡!呢條片意識不良,網上任睇,好易被細路有樣學樣。不但對下一代造成不良影響,呢啲女仔年紀再大仲有乜露?佢哋要反省!」名模陳嘉容亦大鬧:「好核突,引人犯罪咩?有冇諗過父母和朋友感受?」袁彌明說:「做女仔無需要做到咁?我驚佢哋嫁唔出。明明就係歪風,冇藉口撐!」才女白韻琹認為Debby為求出位不顧後果,她說:「被人撕衫鼓吹暴力,教壞細路,呢個道理好易明,唔使諗都知!」而周汶錡則謂不關自己事不作回應。


Debby(右)與Kinki經常有出位舉動,當眾玩扯Bra。


周汶錡不作回應。


陳嘉容指片段核突。(資料圖片)

不過杜汶澤卻說:「o靚模都係一份工,事件反映到搵食艱難。我只可以講佢宣傳手法好夠創意。(過火?)呢個係供求問題,有咩觀眾就有咩Artists。觀眾近年鍾意睇咩,咩口味大家都睇到啦。公司唔登廣告,又點會有人嚟見工呢,供求問題。」


莊思敏認為度橋的人有問題。(資料圖片)


Cat專攻性感喱士Bra。

Debby死撐博宣傳

雖然遭全城圍剿,Debby經理人Sunny仍死撐影片不過火,他說:「唔過火,既然抄得日本妄攝,唔爭在抄埋日本共犯非禮條橋,當地好興好流行,明抄日本!冇簽名會嘛,各出奇謀,遲啲我哋會喺西洋菜街賣Tee,啲Tee會印咗佢哋妄攝啲相,有fans支持㗎!」而「女主角」Debby更天真地說:「我只係想宣傳,唔明點解要被刪除!網上好多影片啲女仔都係只穿胸圍底褲,我冇佢哋咁性感添!」

莊思敏斥神經病

Debby與經理人死撐犯法都只是為宣傳,辣㷫一眾前輩名模,同樣被禁的莊思敏說:「神經病!諗呢條橋嘅人好有問題,佢哋咁做即係話畀政府聽禁o靚模係正確!我出遊記都被拒搞簽名會,咁咪考慮租其他地方嚟搞。」

此外,日前Debby與「翻版李嘉欣」陳雅絲(Cat)和32C林玲(Kinki)被專賣日本內衣品牌邀請拍廣告,在店裏試內衣時玩扯bra,之後Debby賣口乖喜歡顏色鮮艷日式內衣。至於曾被傳隆胸和整容的「翻版李嘉欣」Cat專攻性感喱士Bra,雙峰堅挺視地心吸力如無物,她說:「唔解釋,總之靚就得啦!」

o靚模最爆指數

愈來愈多o靚模加入寫真戰,令今年的書展競爭更加激烈。不少o靚模為求突出自己,紛紛諗計出招,部分招數更非常過火。


周秀娜為保寫真女神地位,今年新書除了食腸仔外,更大玩3D洞房,令讀者第一身角度看得更熱血沸騰。

「浸大E神」Carol自爆睇鹹書學擺寫真甫士,內容除着三點式含波板糖外,更將冰粒放在胸上,引死宅男。


「浸大E神」Carol


新八模寫真內容大膽,她們為求在寫真戰出位,不惜露肉行內衣騷,據知她們打算邊行邊飲奶宣傳。

新八模孖師姐飲奶行bra騷

除一班「妄攝女」激玩內衣外,據知周秀娜亦將於七月中率領一班新八模師妹行「bla bla bra」內衣騷,並會一邊行一邊飲奶,挑戰Catwalk Show的終極底線!日前新八模成員到內衣店試身,惟周秀娜因工作在身缺席,不過一班師妹仍做足準備工夫,帶備「缽仔糕」谷行「事業線」,身材最勁的Suki(黃雪瑩)表示不怕走光,她說:「呢個係一個好大型嘅騷,會做足安全措施,大家仲會一路行一路拎住公仔同氣球。」


Suki(左)與Vibeke試毛毛bra。

鬼妹仔性格的Rika(王麗嘉)試內衣時表現興奮,左扭右擰完全唔怯場;Vibeke(馬卓寧)更拿起T-back內褲仔細研究,並賣口乖說:「呢啲款好靚,着起嚟夠舒服,啱晒年輕少女嘅形象。」反而Hidy(余曉彤)則較保守,只揀選睡衣拼上身。

 


Rika(左)為Hazel整理bra邊。


Jeana換上內衣後擺甫士拍照。

浸大E神受壓禁會男友

「浸大E神」Carol(楊梓瑤)人紅是非多,一直自稱感情空白的她突然被爆做第三者,硬搶另一位model的有米男友,Carol昨日承認蜜運中,但否認同人爭仔,她說:「個女仔的確係同我男朋友拍過拖,但已經係年幾前嘅事,唔怕同佢對質。其實我哋拍拖冇耐,今年生日(6月23日)先開始,依家都好大壓力。」


Carol承認蜜運中,但不擔心激嬲宅男fans,認為大家會通情達理。(資料圖片)

Carol坦言模特兒公司施壓,不准兩人見面,她說:「依家有好多狗仔隊跟蹤,公司話明要過埋書展先可以見面出街,惟有靠講電話同send訊息保持聯絡。」問到可擔心宅男fans失望?她說:「依家啲fans好通情達理,我亦會全心全意做好本寫真宣傳。」此外,Carol對被質疑住公屋,她在微博中留言以示不忿:「住公屋有問題嗎?我從沒說過出身在小康之家。出身低微就不用養家?」

散播強暴影像囚3年

o靚模為宣傳寫真無所不用其極,黃國桐律師指o靚模Debby的「撕」暴宣傳片觸犯法例,他說:「散播任何強暴、令人惡心、引起社會不安的文字及影像,就係犯咗淫褻及不雅條例中的不雅條例,而佢放喺YouTube上散播而引起社會不安,就即係犯咗嗰條法例,最高刑罰係罰款50萬元及監禁3年。」


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()