鯊魚賓:我女友唔知係咪正如大家所講,因為淫賤所以下體非常多毛。平常當然冇問題,不過,交歡嘅時候,又長又密嘅毛髮唔多唔少都會有所阻礙,要我好用心撥開晒先可以放心抽送。

小貓咪:我本身就唔多毛,不過我男友下面就好多毛喇!每次交歡嘅時候,我都覺得有毛髮入侵下陰,粗糙嘅摩擦感覺有時令我感到有點兒痛,所以我成日都叫佢修剪一下。

思眼失調:毛太多真係幾麻煩,好似我女友咁又係多毛一族,一剝內褲視覺效果已經差一大截,仲要我用手撥開先可以埋牙。不過,最慘都係同佢去游水嘅時候,一定要睇實佢處理好啲毛髮未,萬一有漏網之魚,一定畀人指住嚟笑!

水汪汪:我男友都成日嫌我毛髮過密,所以要我定時定候修剪一下,不過修剪過程都幾麻煩,要對住塊鏡好小心咁嚟整,怕會整親小妹妹,剪完真係汗都出咗幾公升!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()